Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360889/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00360897/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9625913c-3fec-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający-Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. (dalej: MPO lub Spółka) jest podmiotem realizującym zadanie własne gminy polegające m.in. na zagospodarowaniu odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m.st. W-wy w instalacjach własnych i zewnętrznych od 2019r. (Uchwała Nr LII/1251/2017 Rady m.st. Warszawy z dn.6.07.2017r.). Umowa wykonawcza w sprawie świadczenia usług publicznych w zakresie zagospodarowania odpadów zawarta z m.st. W-wa z dn.12.12.2017r, zobowiązuje Zamawiającego do wyłaniania podmiotów trzecich prowadzących instalacje do przetwarzania odpadów w zakresie, w jakim zagospodarowanie odpadów nie będzie następowało w instalacjach prowadzonych przez MPO.
Uwaga: dalszy ciąg uzasadnienia w sekcji IX Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.28.2023.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 520430,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres (dalej w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ): „Okres realizacji zamówienia”) od dnia podpisania umowy do dnia 16.09.2023 r. Termin rozpoczęcia Okresu realizacji zamówienia zostanie wskazany w umowie. Zamawiający planuje przedłużenie w drodze aneksu Okresu realizacji zamówienia w przypadku utrzymywania się przesłanki do kontynuacji niniejszego zamówienia z wolnej ręki, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące oraz do maksymalnej wartości wynagrodzenia wykonawcy w ramach umowy mniejszej niż 957 524 zł netto.
Informacja o zmianie wielkości zamówienia oraz czasie, na jaki zostanie przedłużona umowa zostanie Wykonawcy przekazana pisemnie w terminie nie późniejszym niż 10 dni przed końcem Okresu realizacji zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia Okresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy w wyniku prowadzonej procedury przetargowej Zamawiający dokona wyboru podmiotu zagospodarowującego odpady z PSZOK w zakresie odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, zawrze umowę oraz przystąpi do jej realizacji. Informacja o zakończeniu zamówienia zostanie Wykonawcy przekazana pisemnie w terminie nie późniejszym niż 5 dni przed planowanym skróceniem Okresu realizacji zamówienia. W przypadku, gdy informacja ta zostanie przekazana w terminie przed dniem 16.09.2023 r., deklaracja Zamawiającego dotycząca realizacji zamówienia w minimalnym zakresie, o którym mowa w pkt 29
OPZ, nie obowiązuje. W przypadku skrócenia Okresu realizacji zamówienia, Okres obowiązywania umowy nie ulegnie skróceniu. Z uwagi na konieczność rozliczenia umowy, będzie ona obowiązywała od dnia podpisania umowy do 7
miesięcy po zakończeniu Okresu realizacji zamówienia (dalej w OPZ: „Okres obowiązywania umowy”). Okres obowiązywania umowy może ulec wydłużeniu w przypadku przedłużenia przez Zamawiającego Okresu
realizacji zamówienia, a także, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy nie jest możliwe jego dotrzymanie. Decyzja w drugim przypadku należy wyłącznie do Zamawiającego, a Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
3. Maksymalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia została określona na poziomie 100 Mg.
4. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów wraz ze wskazaniem szacunkowych ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania [Mg]:
- 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np.
środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) - 3,0
- 15 01 11* Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pojemnikami ciśnieniowymi - 3,0
- 20 01 13* Rozpuszczalniki - 1,0
- 20 01 14* Kwasy - 0,5
- 20 01 15* Alkalia - 0,5
- 20 01 17* Odczynniki fotograficzne - 0,2
- 20 01 19* Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy,
insektycydy) - 0,2
- 20 01 25 Oleje i tłuszcze jadalne - 2,5
- 20 01 26* Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 - 7,5
- 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne - 1,5
- 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 - 68,0
- 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne - 0,2
- 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 - 3,5
- 20 01 31* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 0,1
- 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 - 1,0
- 20 01 37* Drewno zawierające substancje niebezpieczne - 6,3
- 20 01 80 Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 - 1,0
Opcje:
1. Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnej wielkości zamówienia. W przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia lub wartość łącznego wynagrodzenia określonego w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed zakończeniem Okresu realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji zamówienia.
2. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie na poziomie 40 Mg i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałej ilości zamówienia (czyli do jej maksymalnej wielkości, tj. 100 Mg) na zasadach prawa opcji. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w sytuacji, w której ilość odpadów przekazywana do zagospodarowania w okresie wskazanym w § 2 ust. 2 – umowy, osiągnie minimalną ilość określoną w niniejszym pkt.
Ilość odpadów przekazywanych do zagospodarowania jest zależna od ilości odpadów przyjmowanych do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców m.st. Warszawy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze
w przypadku, gdy ilość przekazanych do zagospodarowania odpadów w okresie realizacji umowy będzie niższa od maksymalnej ilości określonej w pkt 3. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga dodatkowego powiadomienia Wykonawcy.
3. Deklaracja, o której mowa w pkt 2 nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 ust. 7 – 9, § 7 ust. 4, § 9 ust. 8 umowy, jak również w przypadkach zawieszenia realizacji umowy (§ 6 ust. 12 umowy), w przypadkach, gdy ograniczony zostanie zakres przedmiotowy umowy (§ 9 ust. 6b umowy) w przypadku wykonania zastępczego, o którym mowa w § 2 ust. 29 umowy oraz w przypadku skrócenia przez Zamawiającego Okresu realizacji zamówienia (§ 2 ust. 2b umowy)
Decyzja o usługach objętych prawem opcji uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonego w ramach prawa opcji poziomu maksymalnego na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547506,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547506,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: Zawodzie 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zagospodarowanie odpadów o kodach:
Mo-BRUK Spółka Akcyjna - 15 01 10*,20 01 13*,20 01 17*,20 01 19*,20 01 2520 01 26*,20 01 27*,20 01 28,20 01 29*,20 01 30,20 01 31*,20 01 32,20 01 37*,20 01 80
Zakład Gospodarowania Odpadami Eko Alf Władysław Cegielski - 15 01 11*; 20 01 14*; 20 01 15*
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-21 do 2024-04-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.