eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PRZASNYSZ

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297564900

1.5.8.) Numer faksu: 297564939

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umprzas@przasnysz.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c554113-fd80-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c554113-fd80-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010605/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „projektuj i buduj”, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, inwestycji obejmującej w szczególności opracowanie projektu budowla-nego (odrębnie dla dwóch ulic) i wykonania – na podstawie tych projektów (po zatwierdzeniu przez stosowne organy) robót budowlanych przebudowy ulicy Jana Kilińskiego i Nowowarszawskiej w Przasnyszu wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie przedstawionym poniżej. Przebudowa ulic będzie prowadzona na terenie oznaczonym numerami ewidencyjnymi: ulica Jana Kilińskiego: 1718, 1711/2, 1712, 1717, 1719/7, 1720/2, ulica Nowowarszawska: 1738, w obrębie nr 0002 Przasnysz, jednostka ewidencyjna 142201_1 Przasnysz, powiat przasnyski, woj. mazowieckie.
2.2 Zamówienie swoim zakresem obejmuje między innymi:
− Sporządzenie rozwiązań projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego;
− Sporządzenie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie w/w ulic, w tym uzyskanie niezbędnych materiałów wyjściowych do projektowania (mapa do celów projektowych, badania geotechniczne itp.) oraz wszelkich, wymaganych prawem opinii i uzgo-dnień dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub przyjęcie skuteczne zgłoszenia zamiaru wykonania przebudowy;
− Pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów podczas realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową;
− Wykonanie robót budowlanych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, których zakres będzie obejmował między innymi:
• przygotowanie terenu pod budowę, w tym roboty rozbiórkowe,
• wykonanie robót ziemnych,
• budowa konstrukcji nawierzchni jezdni,
• budowa chodników, parkingów i zjazdów,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa (bariery),
• wykonanie odwodnienia w postaci odcinka kolektora deszczowego ze studniami rewizyjnymi
i wpustami deszczowymi, wykonanie studni chłonnych,
• usunięcie ewentualnych kolizji
− Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zarówno w wersji elektronicznej oraz papierowej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie przebudowy wraz z inwentaryzacją wykonanej instalacji.
Uwaga 1!
Zamawiający informuje, że inwestycja zlokalizowana jest na terenie, który jest objęty ochroną konserwatorską. Zatem Wykonawca powinien uzyskać decyzję w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Uwaga 2!:
Wykonawca lub wykonawcy przygotowując ofertę mają obowiązek zapoznać się z postano-wieniami Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład,
w szczególności z mechanizmem płatności wynikający z Regulaminu. Szczegółowe zapisy warunków rozliczeń i płatności Zamawiający umieścił w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiący załącznik do niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1387277,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1519550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1387277,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTIC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662022291

7.3.3) Ulica: UL. TYSIĄCLECIA 1

7.3.4) Miejscowość: CIECHANÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W zakresie nawierzchni bitumicznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1387277,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.