eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaboszewoBudowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Baboszewo - IV etap.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Baboszewo – IV etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A

1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6611091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/157217/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Baboszewo – IV etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c824701e-060c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052956/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków IV etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1629557,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę 69 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków, w szczególności:
1) dostawę, montaż i podłączenie do budynków mieszkalnych:
- 69 kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków (zwanych również PBOŚ) pracujących w technologii osadu czynnego lub obrotowego złoża biologicznego, w tym:
48 kpl. PBOŚ – 4 RLM,
18 kpl. PBOŚ – 6 RLM,
1 kpl. PBOŚ – 8 RLM,
2 kpl. PBOŚ – 9 RLM.
2) obsługę geodezyjną w czasie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
dla każdej wybudowanej oczyszczalni,
3) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego,
4) wykonanie przyłącza elektrycznego,
5) rozruch techniczny i technologiczny,
3) przeszkolenie z pisemnym potwierdzeniem użytkowników przydomowych oczyszczalni w zakresie
budowy oraz eksploatacji każdego obiektu indywidualnie, z potwierdzeniem na piśmie,
4) przegląd techniczny raz w roku w okresie letnim w trakcie trwania gwarancji,
5) serwis w zakresie usuwania awarii w trakcie trwania gwarancji.
2. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić na własny koszt i przekazać Zamawiającemu świadectwo badań laboratoryjnych z 10% wskazanych przez Zamawiającego zamontowanych oczyszczalni, potwierdzających osiągnięcie wartości wskaźników zanieczyszczeń w ściekach oczyszczonych poniżej BZT5 - 40 mg O2/l, CHZT – 150 mg O2/l , zawiesiny ogólne 50 mg/l.
Każda z wykonanych oczyszczalni ścieków musi zapewniać możliwość kontroli procesu oczyszczania tj. udostępnione miejsce pobrania do kontroli próbek ścieków oczyszczonych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2091000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2091000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 9100262297

7.3.3) Ulica: Botaniczna 25

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2091000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.