Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280278/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kołaczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,132680,1fce9bce1c801dde027227989e31405f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kołaczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1b2b099-15ae-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024803/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa placu zabaw przy przedszkolu w Kołaczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.11.2023.PH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I: Budowa infrastruktury rekreacyjnej przy przedszkolu w KołaczycachOpis ogólny:
Budowa infrastruktury rekreacyjnej przy przedszkolu w Kołaczycach obejmuje:
- plac zabaw dwustrefowy z podziałem dla dzieci młodszych i starszych
- scena plenerowa z ławkami oraz leżakami miejskimi
- utwardzenie terenu (miejsca postojowe, chodniki, nawierzchnia ¿wirowa)
- ogrodzenie
- zieleń i nasadzenia
Opis szczegółowy:
1. Roboty przygotowawcze i ziemne
- ścinanie drzew i karczowanie pni - 7 szt.
- wywiezienie dłużyc (przekazać Inwestorowi) – 5,50 m3
- wywiezienie karpiny, gałęzi – 12,0 mp.
- roboty rozbiórkowe – 1 kpl
- roboty ziemne – 881,83 m3
- roboty pomiarowe i geodezyjne – 1 kpl
2. Plac zabaw
- roboty ziemne – 458,70 m3
- separacja gruntu geowłókniną – 504,57 m2
- obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej – 86,34 m
- nawierzchnia żwirowa (żwirek płukany 2-8mm gr. 30 cm) – 458,70 m2
- dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla dzieci powyżej 3 lat: huśtawka wagowa podwójna, karuzela, huśtawka standard dwuosobowa, piaskownica, bujak, loteria liczbowa, zjeżdżalnia wolnostojąca, zestaw zabawowo-sprawnościowy /wg dokumentacji technicznej/ osadzonych w stopach fundamentowych – 1 kpl.
- dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla dzieci do 3 lat: tablica do rysowania, urządzenie tunel, instrumenty muzyczne, domek z atrakcjami, bujak sprężynowy samolot /wg dokumentacji technicznej/ osadzonych w stopach fundamentowych – 1 kpl.
- dostawa i montaż tablicy informacyjnej, kpl. z fundamentami – 1 szt.
- dostawa i montaż ławki miejskiej betonowej z siedziskiem i oparciem z desek PCV, kpl. z
fundamentem – 5 szt.
Strona 2 z 14
- dostawa i montaż kosza betonowego na śmieci z pojemnikiem ocynkowanym – 2 szt.
- dostawa i montaż stojaka na rowery na 5 stanowisk – 2 szt.
3. Scena plenerowa
- roboty ziemne – 145,12 m3
- separacja gruntu geowłókniną – 143,0 m2
- obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej – 23,90 m
- palisada z płyt betonowych 120x50x50cm na lawie betonowej – 56,51 m
- palisada ze słupków betonowych wys. 80cm na ławie betonowej – 42,40 m
- palisada ze słupków betonowych wys. 60cm na ławie betonowej – 39,15 m
- siedziska z prefabrykatów betonowych 15x35x100 na ławie betonowej – 56,51 m
- podbudowy (pospółka gr. 25 cm/ 45 cm, kruszywo łamane 0-16 gr. 10 cm) – 180,66 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm – 105,26 m2
- nawierzchnia z kostki granitowej 9/11cm – 75,40 m2
- nawierzchnia żwirowa (żwirek płukany 2-8mm gr. 30 cm) – 130,0 m2
- dostawa i montaż ławki miejskiej betonowej, kpl z kotwami – 2 szt.
- dostawa i montaż leżaka miejskiego betonowego – 5 szt.
4. Ogrodzenie
- roboty ziemne – 3,89 m3
- fundamenty słupków - 3,89 m3
- ogrodzenie z paneli systemowych malowanych proszkowo wys.103cm z furtką na słupkach
stalowych – 85,0 m
5. Utwardzenie terenu (chodnik)
- roboty ziemne – 23,25 m3
- obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej – 50,0 m
- podbudowy (pospółka gr. 15 cm, kliniec 10 cm) – 77,50 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm (szara Holland) – 77,50 m2
6. Utwardzenie terenu (miejsca postojowe)
- roboty ziemne – 78,88 m3
- krawężniki betonowe 15x30cm na ławie betonowej – 45,00 m
- podbudowy (pospółka gr. 20 cm, tłuczeń gr. 20 cm) – 157,75 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm (grafitowa Behaton) – 157,75 m3
7. Utwardzenie terenu (nawierzchnia żwirowa)
- roboty ziemne – 13,08 m3
- separacja gruntu geowłókniną – 47,96 m2
- obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej – 6,40 m
- nawierzchnia żwirowa (żwirek płukany 2-8mm gr. 30 cm) – 43,60 m2
8. Nasadzenia zieleń
- sadzenie drzew liściastych (dereń rozłogowy, irga płożąca) – 31,0 szt.
- sadzenie krzewów iglastych (tuja kulista globosa) – 25,0 szt.
- sadzenie traw ozdobnych (miskant chiński) – 7,0 szt.
- rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników – 792,20 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 106260 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II: Modernizacja placu zabaw w Nawsiu KołaczyckimOpis ogólny:
Modernizacja placu zabaw w Nawsiu Kołaczyckim obejmuje:
- wymianę urządzeń zabawowych drewnianych na metalowe
- montaż dodatkowego urządzenia zabawowego (karuzela tarczowa)
- wykonanie zadaszeń nad ławkami w postaci 2 pergoli narożnych stalowo-drewnianych
- uzupełnienie odcinka chodnika
- wykonanie stojaka na rowery 5-stanowiskowego konstrukcji stalowej
Opis szczegółowy:
1. Roboty przygotowawcze
- demontaż istniejących urządzeń zabawowych – 4 szt.
2. Roboty nawierzchniowe
- roboty ziemne – 4,20 m2
- podbudowa z kruszyw frakcji 16-31 mm gr. 20cm – 4,20 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm – 4,20 m2
3. Wyposażenie
- dostawa i montaż urządzeń zabawowych: huśtawka wahadłowa podwójna, karuzela, bujak
samochodzik, bujak helikopter, huśtawka wagowa /wg dokumentacji technicznej/ montowanych w
stopach fundamentowych – 5 szt.
- dostawa i montaż stojaka na rowery 5-stanowiskowego konstrukcji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 27104 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544041,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544041,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544041,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544041,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.