Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289580/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont podjazdu dla niepełnosprawnych, podestu i schodów zewnętrznych oraz wymiana stolarki budynku PSSE w Leżajsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W LEŻAJSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690462447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 71
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.psse.lezajsk@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba4161ce-1a8a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont podjazdu dla niepełnosprawnych, podestu i schodów zewnętrznych oraz wymiana stolarki budynku PSSE w Leżajsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4161ce-1a8a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125017/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana solarki okiennej i drzwiowej, remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Leżajsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 w zakresie wsparcia organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana stolarki budynku PSSE w Leżajsku1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wymianę okien: 180x170 cm - 17 szt., 170x150 cm - 4 szt., 120x150 cm - 2 szt., 90x80 cm - 4 szt., 140x60 cm - 1 szt., 90x60 cm - 1 szt. okna PVC oraz wymiany parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, montaż żaluzji fasadowych,
- wymianę drzwi bocznych 90x2l5 cm - szt. 1 Aluminium,
- wymianę drzwi wewnętrznych 31 szt.,
- wymianę dwóch okienek podawczych,
- malowanie korytarza, klatki schodowej i hallu.
WYMAGANIA ORAZ ZAKRES ROBÓT
Wymiana okien:
- wszystkie okna PCV trójszybowe, mikrowentylacja, współczynnik przenikania ciepła min. 0,9 W/m2.K kolor biały,
- parapety zewnętrzne - aluminiowe kolor brązowy,
- parapety wewnętrzne - konglomerat kolor jasny,
- żaluzje fasadowe: aluminiowe, kolor antracyt, sterowanie radiowe indywidualne i centralne.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż i montaż okien,
- demontaż i montaż parapetów,
- obróbka szpalet zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż i podłączenie do instalacji żaluzji fasadowych,
- zagospodarowanie odpadów (okien, parapetów).
Wymiana drzwi oraz okienek podawczych:
- drzwi kolor biały, zamki patentowe, wzmocnione zawiasy, okucia kolor srebrny,
- okienka kolor biały,
- ościeżnice regulowane kolor biały
- wymiana listw podłogowych,
- drzwi zewnętrzne aluminiowe, pełne, 2 zamki kolor biały.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż i montaż drzwi,
- demontaż i montaż okienek,
- zagospodarowanie odpadów.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wzór drzwi.
Malowanie:
- 2 krotne malowanie ścian korytarza, klatki schodowej i hallu farbami ceramicznymi (ściana wykonana z tynku strukturalnego - chropowata),
- powierzchnia ok.: 80 m2 kolor: szary jasny.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż i montaż elementów ruchomych (tablice),
- malowanie,
- zagospodarowanie odpadów.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających - jeżeli wystąpią,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 233286,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont podjazdu dla niepełnosprawnych, podestu i schodów zewnętrznych budynku PSSE w Leżajsku1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów i wejścia głównego: wymiana nawierzchni o pow. ok. 30 m2, wykonanie okładzin cokołów 9 m2 - nawierzchnia i okładziny - granit.
Zakres robót obejmuje:
- rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej, usunięcie istniejącej okładziny cokołu,
- demontaż i montaż barierek,
- wyrównanie, przygotowanie podłoża,
- wykonanie nawierzchni podjazdu i podestu: granit płomieniowany jasny brąz, grubość płyt 2 cm,
- wykonanie nawierzchni schodów: stopnie granit płomieniowany jasny brąz, grubość płyt 2 cm, boki schodów granit polerowany gr. 2 cm,
- wykonanie okładzin cokołów i krawężników: granit polerowany 1 cm, daszek krawężnika: płyty polerowane gr. 2 cm
- zagospodarowanie odpadów.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających - jeżeli wystąpią,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 50512,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259403,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259403,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259403,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Stolarki Budowlanej DOMLUX Nieznalski Andrzej, Nowak Marek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830372785
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 11
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259403,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie, w zakresie części 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający dokonał unieważnienia omawianej części zamówienia w oparciu o przepis art. 259 ustawy Pzp mówiący, że jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 04.07.2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Termin składania ofert został ustalony na dzień 26.07.2023 r. do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na realizację w/w części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- "Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą" - II postępowanie
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg na terenie miasta Leżajska"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.