eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UłężPrace konserwacyjne kapliczki zlokalizowanej na Wzgórzu Pięciu Figur w Ułężu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwacyjne kapliczki zlokalizowanej na Wzgórzu Pięciu Figur w Ułężu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ułęż

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Ułęż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułęż 168

1.5.2.) Miejscowość: Ułęż

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-504

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818667028

1.5.8.) Numer faksu: 818667028 wew. 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaulez.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaulez.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugulez.bip-e.pl/gu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwacyjne kapliczki zlokalizowanej na Wzgórzu Pięciu Figur w Ułężu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06e8ec3f-0134-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067326/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace konserwacyjne kapliczki zlokalizowanej na Wzgórzu Pięciu Figur w Ułężu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych kapliczki zlokalizowanej na Wzgórzu Pięciu Figur w Ułężu.
Obiekt usytuowany na „Wzgórz Pięciu Figur” tradycja miejscowa łączy
z cmentarzem cholerycznym. Kaplica grobowa Janickich została ujęta
w wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz w gminnej ewidencji zabytków wprowadzonym Zarządzeniem Nr 61/21 Wójta
Gminy Ułęż z dnia 28 czerwca 2021 roku w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków gminy Ułęż.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W formie „zaprojektuj i wybuduj”.
Forma zamówienia to zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego. Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót
budowlanych (jeżeli wymagane) i wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie prac konserwacyjnych i zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenie do użytkowania, jeżeli będzie wymagane.
Lokalizacja:
Teren inwestycji położony jest na działce o numerze ewidencyjnym 277/2 będącej we władaniu Zamawiającego, w obrębie
ewidencyjnym Ułęż 0010 w jednostce ewidencyjnej Ułęż.
Zakres obejmuje:
- wykonanie zgodnej z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w zakresie wszystkich branż ujętych w PFU oraz z wymaganymi uzgodnieniami, postanowieniami, warunkami i opiniami;
- złożenie wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie budowy lub innych robót budowlanych i uzyskanie na jego
podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę / zaświadczenia zgłoszenia budowy lub innych robót budowlanych (jeśli wymagane);
- wykonanie robót podstawowych – minimalny zakres prac, które po wykonaniu są możliwe do odebrania pod względem
ilości i wymogów jakościowych oraz uwzględniają przyjęty stopień zagregowania robót, tj. wykonanie na postawie
zatwierdzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego wraz z niezbędną
infrastrukturą towarzyszącą tak aby uzyskać zgodnie z przepisami prawa budowlanego pozwolenie na użytkowanie obiektu /
zgłoszenia zakończenia robót (jeżeli będzie wymagane);
- pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności
poprzez: udział projektantów w wizytach na terenie budowy, wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji
powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót;
- wykonanie prac towarzyszących – prace niezbędne do wykonania robót podstawowych niezaliczane do robót
tymczasowych, w tym wytyczanie geodezyjne i inwentaryzację powykonawczą;
- wykonanie robót tymczasowych – prace, które są projektowane i wykonywane jako potrzebne do wykonania robót
podstawowych, ale nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych, tj. wykonanie wszystkich prac związanych z przygotowaniem terenu inwestycji, zapewnienie zaplecza placu budowy, dojazdów i dojść tymczasowych, wygrodzenia i oznaczenia ciągów pieszych i jezdnych niezbędnych na czas prowadzenia robót itp. (jeśli wymagane);
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu lub zgłoszenie zakończenia robót (jeżeli będzie
wymagane);
- Charakterystyczne parametry przedmiotu opracowania w stanie projektowanym:
Powierzchnia działki: 0,58 ha
Powierzchnia kapliczki: ok. 12 m2
Powierzchnia krypty : ok. 8 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ – program funkcjonalno- użytkowy
oraz w wytycznych konserwatorskich stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304929,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526390,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304929,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FREYSSINET POLSKA SP ZO.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212996662

7.3.3) Ulica: UL. Głuszycka 5

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-215

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304929,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.