eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie przebudowy, remontu i rozbudowy SP Nr 66 z infrastr. i zagos. terenu, bud. boiska zew. z bud. i przebud. ciągów pieszo-jezdnych; przeb. istn. wew. i zew. inst. ul. Przepiórki 16/18 Warszawa



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy, remontu i rozbudowy SP Nr 66 z infrastr. i zagos. terenu, bud. boiska zew. z bud. i przebud. ciągów pieszo-jezdnych; przeb. istn. wew. i zew. inst. ul. Przepiórki 16/18 Warszawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434300

1.5.8.) Numer faksu: 224434203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy, remontu i rozbudowy SP Nr 66 z infrastr. i zagos. terenu, bud. boiska zew. z bud. i przebud. ciągów pieszo-jezdnych; przeb. istn. wew. i zew. inst. ul. Przepiórki 16/18 Warszawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-973a06fb-d75f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017768/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 66 przy ul. Przepiórki 16/18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168440/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TPBN 17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23169540,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W związku z ograniczeniem liczby znaków pełny tytuł postępowania:
Wykonania przebudowy, remontu i rozbudowy Szkoły Podstawowej Nr 66 wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, budową boiska zewnętrznego wraz z budową i przebudową ciągów pieszo-jezdnych oraz przebudową istniejącej wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej, wodnej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Przepiórki 16/18 w Warszawie
1. Przedmiot zamówienia .
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wykonanie przebudowy, remont i rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 66 wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, budową boiska zewnętrznego wraz budową i przebudową ciągów pieszo-jezdnych oraz przebudową istniejącej wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej, wodnej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Przepiórki 16/18 w Warszawie.
1.2. Kody CPV podane są niżej.
1.3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje modernizację i rozbudowę szkoły podstawowej nr 66 przy ul. Przepiórki16/18 w Warszawie tj. przebudowę, rozbudowę, remont wraz niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w tym: budowa zewnętrznego boiska, budowa i przebudowa ciągów pieszo-jezdnych, przebudowa istniejących instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, instalacji gazowej, wodnej, elektrycznej i teletechnicznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
1.3.1. Szczegółowy zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy określa projekt budowlany wykonawczy stanowiący Załącznik nr 2 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej Umowy.
1.3.2. Zadanie inwestycyjne jest podzielone na trzy etapy:
a) Etap 1. Budowa nowego skrzydła szkoły z łącznikami umożliwiającymi komunikację z istniejącym budynkiem szkoły i zagospodarowaniem terenu oznaczonym w projekcie budowlanym kolorem zielonym (B1).
b) Etap 2. Prace remontowo-modernizacyjne w budynku frontowym stojącym równolegle do ul. Przepiórki polegające na przystosowaniu sanitariatów i pomieszczeń do współczesnych przepisów i warunków technicznych (projekt budowlany - kolor czerwony B3). Uwaga: Wszystkie prace remontowe w istniejącym budynku szkoły muszą być wykonane w czasie przerwy wakacyjnej. Wykonawca zabezpieczy odpowiednią ilość pracowników w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej do wykonania prac w powyższym czasie.
c) Etap 3. Modernizacja, przebudowa i rozbudowa istniejącego niższego skrzydła szkoły polegająca na dostosowaniu obiektu do współczesnych potrzeb (projekt budowlany - kolor niebieski B2).
1.4. Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót budowlanych określają:
1.4.1. Projekt budowlany:
a) Tom I - Projekt zagospodarowania terenu;
b) Tom II - Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Tom III - Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i dokumenty formalno-prawne.
1.4.2. Projekt techniczny branży konstrukcyjnej;
1.4.3. Projekt techniczny branży sanitarnej;
1.4.4. Projekt techniczny branży elektrycznej i teletechnicznej;
1.4.5. Projekt wykonawczy architektoniczny – Tom I;
1.4.6. Projekt wykonawczy architektoniczny – Tom II;
1.4.7. Projekt wykonawczy branży konstrukcyjnej;
1.4.8. Projekt wykonawczy branży sanitarnej;
1.4.9. Projekt wykonawczy branży elektrycznej i teletechnicznej;
1.4.10. STWiOR branży budowlanej, drogowej i PZT;
1.4.11. STWiOR branży sanitarnej;
1.4.12. STWOR branży elektrycznej i teletechnicznej;
1.4.13. Pomocniczo - przedmiar robót - architektura, konstrukcja i wykończenie - I etap (branża budowlana);
1.4.14. Pomocniczo - przedmiar robót - architektura, konstrukcja i wykończenie - II etap (branża budowlana);
1.4.15. Pomocniczo - przedmiar robót - architektura, konstrukcja i wykończenie - III etap (branża budowlana);
1.4.16. Pomocniczo - przedmiar robót - branża sanitarna - I etap;
1.4.17. Pomocniczo - przedmiar robót - branża sanitarna - II etap;
1.4.18. Pomocniczo - przedmiar robót - branża sanitarna - III etap;
1.4.19. Pomocniczo - przedmiar robót – drogi i parkingi (branża budowlana);
1.4.20. Pomocniczo - przedmiar robót - instalacje elektryczne i niskoprądowe - I etap (branża elektryczna);
1.4.21. Pomocniczo - przedmiar robót - instalacje elektryczne i niskoprądowe - II etap (branża elektryczna);
1.4.22. Pomocniczo - przedmiar robót - instalacje elektryczne i niskoprądowe - III etap (branża elektryczna);
1.4.23. pomocniczo – Projektowane postanowienia umowy.
1.5. Zamawiający informuje, iż krótkie opisy alternatywne zawarte są w opisach poszczególnych projektów (budowlanych lub wykonawczych).
1.5.1. Zamawiający informuje o możliwości udostępnienia dokumentacji na żądanie wnioskodawcy w trybie określonym w art. 7 ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (np. poprzez dostęp fizyczny w siedzibie zamawiającego, stworzenie opisu alternatywnego na żądanie – forma udostępnienia będzie ustalona z wnioskującym).
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 Prawa zamówień publicznych).
2.1. Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy zobowiązany jest zatrudniać, pracownika/ów bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m.in.: robotami budowlanymi wyburzeniowymi, robotami wykończeniowymi, montażem instalacji sanitarnych, montażem instalacji elektrycznych, montażem stolarki okiennej i drzwiowej, itp.
15. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp
Zamawiający informuje, iż nie przewiduje obowiązku wynikającego z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
W ZWIĄZKU Z OGRANICZENIEM LICZBY ZNAKÓW DALSZA CZĘŚĆ PRZEWIDYWANYCH ZMIAN UMOWY (Z SEKCJI
IX. OGŁOSZENIA - INFORMACJE DODATKOWE):
c) Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związanej z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ustawie z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany Umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, w szczególności przez zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania robót budowlanych, zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy.
5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Podstawą do sporządzenia aneksu do Umowy w zakresie § 13 Umowy, będzie protokół konieczności podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEWIDYWANYCH ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY - ZMIANY
WYSOKOŚCI WYNAGRODZENIA ZAWARTE SĄ W § 6 PROJEKTOWANYCH POSTANOWIEŃ UMOWY (nie można
przekleić w związku z ograniczeniem dotyczącym liczby znaków):

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Oferta złożona przez Wykonawcę ARCUS TECHNOLOGIE Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 17, 05-430 Celestynów została uznana przez Zamawiającego w postępowaniu jako najkorzystniejsza oferta, jednak jej cena przekracza środki finansowe przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na ww. zamówienie do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42853227,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57133226,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.