eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSukcesywne dostawy leków refundowanych stosowanych w Programach Lekowych do Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy leków refundowanych stosowanych w Programach Lekowych do Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 45

1.4.2.) Miejscowość: Kielce

1.4.3.) Kod pocztowy: 25-736

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.7.) Numer telefonu: 41/30-33-517

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.dobrowolska@wszzkielce.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361067

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00349877

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zmiany umowy
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
b) zmiany danych teleadresowych,
c) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie,
d) zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz SWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).
e) w przypadkach określonych w art. 455 ust 2 ustawy u.p.z.p
2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia):
a) zmiany materiału opatrunkowego na inny równoważny materiał opatrunkowy w razie udokumentowanego braku materiału opatrunkowego objętego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; w takim przypadku Wykonawca zobowiązuję się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie o braku materiału


opatrunkowego i wymagana jest w tym zakresie każdorazowo akceptacja Zamawiającego, zaś zmiana ta nie może powodować podwyższenia cen,
b) zamiany numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego, zmiana po akceptacji przez Zamawiającego
c) zmiany klasy wyrobu medycznego w przypadku, gdy producent wyrobu medycznego, w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG, dokona zmiany klasy tego wyrobu medycznego,
d) zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2,
e) zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony.
3. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku:
a) w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w odniesieniu do asortymentu objętego umową,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o tych zmianach.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust 1 lit. a) lit. b) lit. d) dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.

Po zmianie:
Zmiany umowy
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 3 ust. 11,

b) zmiany danych wskazanych w komparycji umowy lub numeru konta do spełnienia świadczeń z umowy,
c) zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SWZ ustaw i rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia),
d) w przypadkach określonych w art. 455 ust. 2 u.p.z.p.
e) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie.
2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia):
a) zmiany leku/preparatu na inny równoważny lek/preparat w razie:
- czasowej niedostępności leku/preparatu objętego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@wszzkielce.pl o czasowej niedostępności leku/preparatu i jej przyczynach, a Strony dopuszczają produkt zamienny na okres czasowej niedostępności leku/preparatu objętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego,
- zmiany leku/preparatu objętego przedmiotem zamówienia w przypadku udokumentowanego, trwałego zaprzestania jego wytwarzania lub wygaśnięcia świadectwa jego rejestracji, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego, w przypadku nie posiadania przez Wykonawcę koncesji na dystrybucję leku zamiennego nastąpi rozwiązanie umowy za porozumieniem stron bez naliczania kar umownych,
b) zmiany dawki lub formy podawania leku/preparatu w przypadku:
- wprowadzenia do obrotu, w trakcie obowiązywania umowy, leku/preparatu w nowej dawce lub formie podawania lub
- gdy ze względu na uwarunkowania medyczne hospitalizowanych pacjentów zmiana taka będzie konieczna;
c) zmiany w zakresie: numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów i wielkości jednostkowej dawki - w przypadku wprowadzenia tego rodzaju zmian przez producenta;
d) zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2,
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. a)–d) nie mogą skutkować zwiększeniem wysokości cen jednostkowych lub wartości całej umowy oraz muszą być zgodne z zasadami refundacji dla danego programu lekowego określonego w aktualnym na dzień składania ofert Obwieszczeniem Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
4. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku:
a) w związku z właściwymi przepisami ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów wraz z właściwymi aktami wykonawczymi,
b) w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość.
5. Zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 1 lit. a), b), c).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-13 09:00

Po zmianie:
2024-06-19 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-13 09:30

Po zmianie:
2024-06-19 09:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.