eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoSukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych w Rogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 26

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sapok@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapok-rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rogowo.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja placówek oświatowo kulturalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-642b64b2-1965-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037721/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307648/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220427,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

) W ramach realizacji I (pierwszej) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy węgiel kamienny i ekomiał wraz z rozładunkiem dla szkól w 2022r. o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz.U. z 2018r. poz. 1890)
a) WĘGIEL KAMIENNY sortyment orzech w przewidywalnej ilości 15,00 ton
TYP: 31,1 o parametrach nie gorszych niż:
- wartość opałowa: od 22-26 MJ/kg
- zawartość popiołu: od 5-10%
- zawartość siarki do 0,6 %
- granulacja (uziarnienie) 25 - 60 mm
- zawartość wilgoci całkowitej do 10%
aa) Dostawa WĘGLA KAMIENNEGO odbywać się będzie do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Gościeszynie :
- Gościeszyn 20 - 7,5 tony,
- Gościeszyn 10 - 7,5 tony
b) EKOMIAŁ w przewidywalnej ilości 50,00 ton o parametrach nie gorszych niż:
- wartość opałowa od 24-28 MJ/kg
- zawartość popiołu do 6% |
- zawartość siarki do 0,6%
- granulacja (uziarnienie) od 8 do 20 (mm)
- zawartość wilgoci całkowitej do 8%
- spiekalność RI<10
bb) Dostawa EKOMIAŁU odbędzie się do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Rogowie, ul. Szkolna 7 - 50,00 ton
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia dostawy o 25% całości zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 145630,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach realizacji II (części) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pellet drzewny w zgrzewanych workach foliowych po 15-25 kg wraz z rozładunkiem dla szkoły i przedszkola w 2022r. o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz .U. z 2018r. poz. 1890)
a) PELLET DRZEWNY w przewidywanej ilości 40,00 ton o następujących parametrach:
- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze
- wartość opałowa min. 18MJ/kg [5,0kWh/kg];
- max. zawartość popiołu do 0,7%
- gęstość min. 600kg/m3
- wilgotność do 10%
- średnica 6mm.
- zgodność z normą DIN 51731 lub normami DIN PLUS , DIN PLUS EN A1, lub równoważne ( potwierdzające spełnianie standardów jakości określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą jakości ).
aa) Dostawa PELLETU DRZEWNEGO odbywać się będzie partiami od 2 do 20 ton jednorazowo, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Gościeszynie, Gościeszyn 20 – 20,00,
- kotłowni przy Gminnym Przedszkolu w Rogowie, ul. Kościuszki 2 – 20,00 ton
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości dostawy o 25% całości zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 74796,8 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.