Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289030/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
88/TP/ZP/U/2023 - Opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej oraz PFU wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów w zakresie przebudowy budynku nr 5 w obiekcie przy ul. Żeromskiego 113
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471208164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 113
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-549
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.serwach@skwam.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskwam.umed.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
88/TP/ZP/U/2023 - Opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej oraz PFU wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów w zakresie przebudowy budynku nr 5 w obiekcie przy ul. Żeromskiego 1132.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4272e4-164e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022416/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją w związku z planowaną modernizacją budynku POZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 88/TP/ZP/U/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej oraz programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów w zakresie przebudowy budynku nr 5 w obiekcie przy ul. Żeromskiego 113 z przeznaczeniem na budynek Poradni specjalistycznych i POZ w ramach projektu pn. Modernizacja, przebudowa i doposażenie Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259527,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Gawinowski Vostok Design
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732605981
7.3.3) Ulica: ul. Syrokomli 7/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-102
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH GAWINOWSKI Vostok Design
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH GAWINOWSKI Vostok Design
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Projekt ul. Jesionowej 470 095S w Kłobucku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich".
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.