eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojanowoOdnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c22199a-19d7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013070/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia ulicznego na energooszczędne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach i innych
obiektach budowlanych stanowiących własność Gminy Bojanowo -wykonanie
w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego
stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia części 1 składa się następujący zakres rzeczowy:
1) Zadanie 1 – Dokumentacja projektowa:
W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, zgodnie z zakresem i
wytycznymi wskazanymi w PFU dla dokumentacji projektowej w tym: uzyskania
wszelkiego typu decyzji, pozwoleń, zgód i uzgodnień.
b) uzyskanie w imieniu Inwestora prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub
prawomocnego zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych dla całości
inwestycji wymaganych przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), koniecznych do
wykonania niniejszej Umowy.
2) Zadanie 2 – Roboty budowlane: budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach
i innych obiektach budowlanych stanowiących własność Gminy Bojanowo
W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac
budowlanych instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej
zlokalizowanych na terenie Gminy Bojanowo:
- Szkoła Podstawowa im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Bojanowie
- Szkoła Podstawowa im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Bojanowie
- Przedszkole im. Misia Uszatka w Bojanowie
- Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Golinie Wielkiej
- Przedszkole w Trzeboszu –
- Przedszkole w Trzeboszu – Oddział w Golinie Wielkiej
- Świetlica wiejska w Golinie Wielkiej
- Urząd Miejski w Bojanowie – budynek A
- Urząd Miejski w Bojanowie – budynek B
- Oczyszczalnia ścieków
Wykonawca zobowiązany również będzie wykonać na własny koszt tablicę
informacyjną o wym. 1800mm x 1200 mm na dwóch słupkach wraz z jej montażem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71314100-3 - Usługi elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 3041920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 2 dotyczy budowy oświetlenia drogowego w Gołaszynie, oświetlania ulicznego przy ul. Zachodniej w Tarchalinie, oświetlenia osiedla
Bojanowo - Gołaszyn, oświetlenia drogowego w Giżynie na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający zaznacza, że projekt budowlany dotyczący budowy oświetlenia osiedla Bojanowo-Gołaszyn przewiduje budowę oświetlenia wzdłuż całej ulicy Czereśniowej, jednak ze względu na to, że dz. nr 604/11 nie jest własnością Gminy przedmiotowe zamówienie nie uwzględnia budowy oświetlenia na w/w działce. Przedmiar również nie obejmuje budowy oświetlenia
na dz. nr 604/11.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ, tj.: dotyczy części 1: program funkcjonalno-użytkowy
dotyczy części 2: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 225665,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu część 1 podlegają unieważnieniu. Ponieważ beneficjent, który otrzymał jedną promesę dofinansowania z programu Polski Ład, jest zobowiązany przeprowadzić jedno postępowanie, wybór wykonawcy i zawarcie umowy w zakresie jednej tylko części nie jest możliwe. W związku z powyższym postępowanie w zakresie części 1 również podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2454061,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2867813,88 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W zakresie Części 2 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym postępowanie w zakresie tej części musiało zostać unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.