eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceRegulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171195

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.janusz@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.myslowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,163624,8ed18d2018a97ce3b814c47c6f9def18.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9978dce7-020d-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263684/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Regulacja stanów prawnych nieruchomości. część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych.

1.3.5 Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 2 - regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2024.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164959,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.

1.1. Zakres rzeczowy obejmuje:
Część 1 - Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych:
1) podział nieruchomości wraz z wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi (bez względu na ilość nieruchomości);
2) wznowienie znaków granicznych/wyznaczenie punktów granicznych/ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w terenie (w ramach zlecanej działki);
3) okazanie znaków granicznych w terenie (w ramach działki okazywanej);
4) wstępny projekt podziału nieruchomości (bez względu na ilość nieruchomości);
5) rozgraniczanie nieruchomości w terenie;
6) aktualizacja mapy sytuacyjnej, mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania na gruncie (powinna obejmować weryfikację przebiegu granic działek ewidencyjnych na podstawie dostępnych materiałów archiwalnych lub czynności na gruncie);
7) podział nieruchomości, celem zwrotu wraz z wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi (bez względu na ilość nieruchomości).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 69024,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.
Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych:
1) wykonanie map z projektem podziału nieruchomości zajętych pasem terenu drogi publicznej, w związku z regulacją stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
2) wykonanie map z projektem podziału nieruchomości zajętych pasem terenu drogi publicznej Skarbu Państwa, w związku z regulacją stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 87 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
3) wykonanie map z projektem podziału nieruchomości (na podstawie zawiadomienia Wojewody Śląskiego) zajętych pasem terenu drogi publicznej, w związku z regulacją stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
4) wykonanie map do celów prawnych nieruchomości zajętych pasem terenu drogi publicznej, w związku z regulacją stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
5) wykonanie map do celów prawnych (na podstawie zawiadomienia Wojewody Śląskiego) nieruchomości zajętych pasem terenu drogi publicznej, w związku z regulacją stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
6) wykonanie map do celów prawnych nieruchomości zajętych pasem terenu drogi publicznej wg stanu na dzień 5 grudnia 1990 r., zgodnie z art. 200 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
7) wykonanie map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości oraz map z projektem podziałów nieruchomości zajętych pasem terenu drogi publicznej – w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, w związku z regulacją stanu prawnego nieruchomości na drodze cywilnoprawnej;
8) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej dla sprostowania oznaczeń nieruchomości (działek) ujawnionych w księgach wieczystych w postaci: map, rejestrów i wykazów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.5.) Wartość części: 95934,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166443,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GEODEZJA Jarosław Wawrzyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GEODEZJA Bartłomiej Wawrzyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751012584

7.3.3) Ulica: ul. Cebulskiego 10/34

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155779,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GEODEZJA Jarosław Wawrzyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GEODEZJA Bartłomiej Wawrzyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751012584

7.3.3) Ulica: ul. Cebulskiego 10/34

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.