Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00326678/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00338479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00338525/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Solidarności
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220509029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Solidarności 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-863
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587724000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ecs@ecs.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecs.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ecs.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/436181/modernizacja-systemu-parkingowego-w-budynku-europejskiego-centrum-solidarnosci-w-gdansku1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Upamiętnienie idei solidarności
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a1aac94-1357-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00569048/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WFZP.0261.01.24.AL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202788,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku obejmująca wymianę dwóch automatów parkingowych, wymianę szlabanów, terminali wjazdu i wyjazdu zintegrowanych z kamerami do rozpoz-nawania tablic rejestracyjnych oraz rozbudowę istniejącego Systemu Sprzedaży Biletów iKSORIS o moduł parkingowy, a także szkolenia użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250569,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250569,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250569,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sportdata Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570776972
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 13a
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-515
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250569,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- 38/TP1/SZP-3/2024 Rozbudowa systemu monitorowania Osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej o kamery zewnętrzne
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta
więcej: Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.