Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00172147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż lamp solarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nidzica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 0896250710
1.5.8.) Numer faksu: 0896250711
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nidzica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nidzica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21c7a247-d8fd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż lamp solarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c7a247-d8fd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043393/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i montaż lamp solarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168260,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż zintegrowanych lamp solarnych w miejscowościach położonych na terenie Gminy Nidzica:
1) Bartoszki działka nr 74/5,
2) Bartoszki działka nr 74/5,
3) Frąknowo działka nr 5-1/2,
4) Frąknowo działka nr 5-96/1,
5) Kamionka działka 21-74/8,
6) Pawliki działka nr 21-79/3,
7) Kanigowo działka nr 67/1,
8) Kanigowo działka nr 77,
9) Likusy działka nr 121/2,
10) Litwinki działka nr 11-150,
11) Litwinki działka nr 11-124,
12) Łyna działka nr 12-39,
13) Magdaleniec działka nr 51/1,
14) Orłowo działka nr 28/1,
15) Orłowo działka nr 69,
16) Piątki działka nr 92,
17) Piątki działka nr 100/22,
18) Piątki działka nr 100/22,
19) Radomin działka gm. Nr 170,
20) Radomin działka gm. Nr 170,
21) Rączki działka nr 35,
22) Rączki działka nr 86,
23) Wietrzychowo działka nr 341,
24) Wietrzychowo działka nr 92,
25) Wólka Orłowska działka nr 27/1,
26) Załuski działka nr 23/1.
2. Wymagane parametry lamp.
Zamówienie polega na zakupie i montażu łącznie 26 latarni z fundamentem, słupem, oprawą LED zasilaną energią słoneczną panelem słonecznym, akumulatorami i osprzętem do prawidłowego ich działania. Do realizacji zaplanowano oświetlenie punktowe przy drogach i terenach gminnych o małym znaczeniu komunikacyjnym.
Wymagania techniczne lampy solarnej:
1) oprawa LED o mocy min. 30 W, IP min. 65, strumień świetlny min. 4800 lm, temperatura barwowa z zakresu 3000-6000K, żywotność źródła światła min. 50000 h, czas autonomii min. 4 dni, czas pracy lampy min. 12 godz./dobę w warunkach jesienno-zimowych, (w przypadku zastosowania oprawy o większej mocy oprawa może posiadać system sterowania w celu oszczędzania energii – np. lampa będzie świecić w trybie 50% mocy z włączeniem na większą moc za pomocą czujnika ruchu)
2) panel (kierunkowy - z regulacją położenia) monokrystaliczny o mocy min. 120 W, (lub większy zapewniający zakładaną autonomię 4 nocy),
3) akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy (LiFePO4) głębokiego rozładowania w szczelnej mrozoodpornej i wodoodpornej obudowie, zestaw akumulatorowy zapewniający zakładaną autonomię 4 nocy,
4) słup stalowy cynkowany ogniowo cylindryczno-stożkowy lub ośmiokątny o wysokości min. 6,0m do zamontowania oprawy solarnej (bez wysięgnika lub z wysięgnikiem jednoramiennym), średnica słupa przy podstawie minimum fi 146, podstawa słupa o wymiarach min. 240x240mm, rozstaw śrub min. 160x160. Słup dostosowany dla I strefy wiatrowej. Słup powinien być dostosowany do montażu oferowanego zestawu oprawy i panelu słonecznego z osprzętem oraz posiadać deklaracje właściwości użytkowych sygnowaną znakiem CE wystawiona przez producenta.
5) fundament betonowy prefabrykowany, końce śrubowe cynkowane ogniwo, wysokość fundamentu min. 120cm, wymiary przekroju min. 26x26cm (wymiary dostosowane do zastosowanego przez wykonawcę słupa lampy solarnej). Dobór rodzaju i wymiarów fundamentu jest uzależniony od warunków posadowienia, a obowiązek prawidłowego ich doboru spoczywa na wykonawcy.
3. Oferowane produkty muszą spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski, co winno zostać potwierdzone deklaracjami zgodności UE i deklaracjami właściwości użytkowych.
4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161499,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161499,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMS Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181676247
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 107
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161499,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- "Zakup paliwa na potrzeby pojazdów Nadleśnictwa Nidzica w 2025 roku"
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 1587N na odc. Szkotowo - droga wojewódzka nr 545 wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1546N opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- "Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu al. Piaskowej z ul. Przybyłkiewicza" w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych w mieście Tarnowie"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Piotra Skargi w Tarnowie w zakresie budowy chodnika, przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą"
- Modernizacja oczyszczalni ścieków poprzez montaż OZE oraz budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.