Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339224/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(03/ZP/2023) „ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY LUBIN”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366415810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księginice 14
1.5.2.) Miejscowość: Księginice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkgl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkgl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(03/ZP/2023) „ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY LUBIN”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-454501d9-31eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskownika oraz odpadów ze studzienek kanalizacyjnych odebranych z terenu 31 sołectw (37 miejscowości) oraz stacji uzdatniania i oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Lubin, dostarczonych przez wskazany przez Zamawiającego podmiot odbierający odpady, do instalacji prowadzonej przez Wykonawcę.
1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności frakcje odpadów powstających z terenów zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Lubin - nieruchomości niezamieszkałe, przeznaczone do zagospodarowania, takich jak:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu: 20 03 01);
b) opakowania z papieru i tektury (kod odpadu: 15 01 01);
c) opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu: 15 01 02);
d) opakowania ze szkła (kod odpadu: 15 01 07);
e) odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu: 20 02 01);
f) odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (kod odpadu 17 01 01);
g) zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu 17 01 07)
h) ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod odpadu: 19 08 05);
i) odpady ze studzienek kanalizacyjnych (kod odpadu 20 03 06);
j) skratki (kod odpadu: 19 08 01);
k) zawartość piaskowników (kod odpadu: 19 08 02);
l) odpady z czyszczenia ulic i placów (kod odpadu 20 03 03);
m) odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07);
n) inne niewymienione odpady (kod odpadu 19 09 99)
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań w zakresie jego realizacji zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. 11.08.2023 r. do godz. 10:00 złożono jedną ofertę na kwotę 654 264,00 zł. Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania, udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 582 660,00 zł brutto.W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, ze względu na brak możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec czego przedmiotowe postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654264,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o."
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/5/TP/2025]
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj - sprawa nr 20/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.