Og³oszenie z dnia 2023-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00418977/01 - Wynik z dnia 2023-09-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont w budynku Szko³y Podstawowej w Zaborowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NARUSZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 19A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Naruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51
1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.naruszewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont w budynku Szko³y Podstawowej w Zaborowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a8956706-400d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00361264
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00521586/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Remont w budynku Szko³y Podstawowej w Zaborowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych
przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie
og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych”.
1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1. .zip
2. .7Z
3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
10. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24
godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
12. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiaj±cy zaleca aby nie
wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem
integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Naruszewo z siedzib± w miejscowo¶ci Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, dane kontaktowe:tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34, e-mail: gmina@naruszewo.pl; 2.Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych osobowych, którym jest dostêpny pod adresem email: iod@naruszewo.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym; 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o dzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób automatyzowany, stosownie do art. 22RODO; 8. posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RSG.271.17.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 136399,45
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zadania jest remont w budynku Szko³y Podstawowej w Zaborowie.
2. Zakres robót budowlanych:
1) Wymianê nawierzchni pod³ogi,
2) Wyrównanie ¶cian, wykonanie g³adzi gipsowych,
3) Malowania ¶cian korytarza budynku,
4) Wymiana drzwi wewnêtrznych,
5) Wykonanie podwieszanego sufitu w korytarzu budynku,
6) Przeniesienie istniej±cych opraw ¶wietlonych.
3. Szczegó³owy opis zamówienia zawarty jest w:
1) Projekcie budowlanym (Za³±cznik nr 11 do SWZ),
2) Przedmiarach robót (Za³±cznik nr 12 do SWZ).
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e budynek Szko³y Podstawowej w Zaborowie, na terenie której prowadzone bêd± roboty budowlane jest obiektem czynnym (od dn. 04.09.2023 r. odbywaæ siê bêd± zajêcia lekcyjne), w zwi±zku z czym Wykonawca musi uwzglêdniæ ci±g³o¶æ jej dzia³ania w czasie realizacji robót.
5. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ gwarancji jako¶ci na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materia³y. Termin liczony bêdzie od daty koñcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do pozyskania wszelkich niezbêdnych opinii i zezwoleñ koniecznych do prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych na w³asny koszt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty, spo¶ród ofert Wykonawców, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu oraz warunki okre¶lone w SWZ, s±: najni¿sza cena oraz okres gwarancji. Waga kryterium: cena – 60%,
okres gwarancji – 40%.
2. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, który otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów stanowi±c± sumê punktów uzyskanych w poszczególnym kryterium oceny oferty.
3. Ilo¶æ punktów bêdzie obliczana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokr±glania do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. Nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ,
2. Spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub remoncie budynku za kwotê min. 50 000, 00 z³ (Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
UWAGA!
budynku - nale¿y przez to rozumieæ taki obiekt budowlany, który jest trwale zwi±zany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomoc± przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach
b) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w konstrukcyjno-budowlanej lub która posiada odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w innych krajach. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).
Osoba wskazana przez Wykonawcê w wykazie osób musi braæ udzia³ w realizacji zamówienia. Zmiana tej osoby jest mo¿liwa tylko w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia winny posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik Nr 6 do SWZ).
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik Nr 7 do SWZ). Okres wyra¿ony w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez niego czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zasady udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Spó³ki cywilne traktuje siê jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê.
2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wymaganym do¶wiadczeniem wyka¿e siê jeden z Wykonawców. Do¶wiadczenia Wykonawców nie sumuje siê.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
7) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sytuacji niemo¿liwej do przewidzeniaw chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany adresu Wykonawcy,
2) zmiany nazwy firmy Wykonawcy,
3) wyst±pi okoliczno¶æ, której nie mo¿na by³o przewidzieæ podczas zawierania umowy, a która uniemo¿liwia realizacjê
umowy w jej pierwotnej tre¶ci,
4) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Podwykonawcy i/lub czê¶ci wykonywanego przez niego zakresu
robót, b±d¼ wprowadzenia nowego Podwykonawcy; je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca
jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w
stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia;
5) zmiany w zakresie podwykonawstwa - mo¿liwe jest samodzielne realizowanie umowy lub jej czê¶ci, pomimo
zadeklarowania udzia³u podwykonawcy w realizacji zamówienia,
6) zmiany w zakresie podwykonawstwa – mo¿liwe jest zlecenie podwykonawcy innego zakresu zamówienia, ani¿eli
wskazany przez Wykonawcê w ofercie,
7) zmiany spowodowane konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
technicznych, technologicznych ni¿ wskazane w materia³ach przetargowych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych
rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
8) zmiany spowodowane konieczno¶ci± realizacji robót zamiennych, dodatkowych i zaniechanych
w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem przedmiotu umowy, jego wadliwym
wykonaniem i/lub istnieje mo¿liwo¶æ wprowadzenia robót zamiennych i/lub dodatkowych celem poprawy jako¶ci
wykonywanego obiektu,
9) zmiany spowodowane wyst±pieniem stanu wojennego, wojny lub konfliktu zbrojnego uniemo¿liwiaj±cego realizacjê
umowy na dotychczasowych warunkach w sytuacji, gdy istnieje mo¿liwo¶æ zrealizowania przedmiotu umowy, a konieczne
jest wprowadzenie zmian niezbêdnych do dostosowania do panuj±cej sytuacji,
10) mo¿liwa jest zmiana umowy, która w sposób obiektywny jest korzystna dla Zamawiaj±cego,
a na dokonanie tej zmiany wyra¿a zgodê Wykonawca,
11) zmiany dotycz±ce wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy
przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawierania umowy; w
takiej sytuacji wynagrodzenie umowne ulegnie obni¿eniu o warto¶æ robót objêtych rezygnacj±,
12) zmiany dotycz±ce wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych
nieobjêtych zakresem umowy, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a których wykonanie
jest koniecznie do prawid³owej realizacji zamówienia,
13) w przypadku stwierdzenia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ
w inny sposób, a zmiana umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniecie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez strony,
14) zmiany strony umowy w sytuacji, gdy pracê i obowi±zki Wykonawcy przejmie inny podmiot; np. Podwykonawca; w
szczególnych okoliczno¶ciach mo¿liwa jest zmiana umowy polegaj±ca na tym, i¿ prawa i obowi±zki wszystkich cz³onków
konsorcjum/wszystkich Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie /przejmie jeden z cz³onków Konsorcjum/jeden z
Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie/,
15) dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie
postêpowania o udzielenie zamówienia, nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
16) wyst±pi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy katalog zmian znajduje siê w za³±czniku nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-06 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- "Dostawa wraz z demonta¿em i monta¿em d¼wigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznañ"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych we Wroc³awiu - 2 ZADANIA.
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego oraz progów zwalniaj±cych Zadanie Nr I - Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i monta¿ progów zwalniaj±cych
wiêcej: Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.