eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa- jednostka budżetowa, podsektor rządowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4fb3bf1-222a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248425/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi naprawcze i konserwacyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/28wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/28wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
Wykonawca składa ofertę wraz załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/28wog

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/28wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XX SWZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XX SWZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/57/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przeglądu i konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach – SOI Siedlce.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została umieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25% kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25% kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awariiawarii

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przeglądu i konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach – SOI Wesoła.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została umieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25% kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25% kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awariiawarii

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przeglądu i konserwacji, serwisu bieżącego, naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wjazdowych, bramek obrotowych i zapór antyterrorystycznych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Siedlcach – SOI Biała Podlaska.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została umieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25% kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel .

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości do 25% kwoty zamówienia podstawowego, polegającego na uzupełnieniu oraz powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z:
a) wprowadzenia do eksploatacji przez Zamawiającego innych, niż wymienione w Wykazie urządzeń lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa;
b) przedłużania się kolejnego postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego, które nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczonej usługi;
c) zmiany systemu zaopatrywania jednostek wojskowych, wynikających z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji.
Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej i wymaga zawarcia nowej umowy w tym zakresie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena 1 (jednej) roboczogodziny za dokonanie naprawy będącej wynikiem konserwacji oraz usunięcia awariiawarii

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do zdiagnozowania przyczyn awarii od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia na podstawie art. 112 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
-zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada:
a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadającą świadectwo kwalifikacji SEP D do wykonania prac w zakresie dozoru (grupa 1 pkt 1 i 10):
- urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
b) co najmniej dwie osoby posiadające aktualne kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadające świadectwo kwalifikacji SEP E do wykonywania prac
w zakresie eksploatacji (grupa 1 pkt 1 i 10):
- urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
c) Zamawiający informuje, że na trenach kompleksów wojskowych eksploatowane są nowe urządzenia objęte gwarancją producenta (wskazane w formularzu ofertowym). W celu zachowania gwarancji Zamawiający wymaga, aby w przypadku składania oferty na:
Zadanie 1 (część I) SOI Siedlce:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń CAME, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń COMINFO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń HERZ, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie II (część II) SOI Wesoła:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń ASSA ABLOY, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie III (część III) SOI Biała Podlaska:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń CAME, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń SOMMER, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń ROGER TECHNOLOGY, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1.
rozdziale VII SWZ , dane umożliwiające dostęp do tych środków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia
warunków określonych w:
- art. 108 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt. 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W
przypadkach gdy Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust.1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 oraz art. 109 ust.1 pkt. 1,4,7, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca posiada co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne kwalif. wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) - świadectwo kwalifikacji SEP D do wykonania prac w zakresie dozoru (grupa 1 pkt 1 i 10):
- urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
b) Wykonawca posiada co najmniej 2 osoby posiadające aktualne kwalif. wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392) posiadające świadectwo kwalifikacji SEP E do wykonywania prac w zakresie eksploatacji (grupa 1 pkt 1 i 10):
- urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
c) Zamawiający informuje, że na trenach kompleksów wojsk. eksploatowane są nowe urządzenia objęte gwarancją producenta (wskazane w formularzu ofertowym). W celu zachowania gwarancji Zamawiający wymaga, aby w przypadku składania oferty na:
Zadanie 1 (część I) SOI Siedlce:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej ;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalifikacje odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń CAME, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej ;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń COMINFO, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej ;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń HERZ, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
Zadanie II (część II) SOI Wesoła:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń ASSA ABLOY, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej ;
Zadanie III (część III) SOI Biała Podlaska:
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń NICE, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń CAME, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń SOMMER, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej ;
- pracodawca lub co najmniej 1 pracownik posiadał aktualne kwalif. odnośnie badań specjalistycznych - Certyfikat (świadectwo ukończenia szkolenia) producentów urządzeń ROGER TECHNOLOGY, uprawniający do wykonywania konserwacji gwarancyjnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ZGODNIE Z ROZDZIAŁ VIII SWZ INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM) I WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-20 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/28wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.