eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZP 31/24 roboty budowlane "Przebudowa Pomieszczeń Szpitala Na Tymczasową Izbę Przyjęć Przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu."



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZP 31/24 roboty budowlane "Przebudowa Pomieszczeń Szpitala Na Tymczasową Izbę Przyjęć Przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 27/33

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-572

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skp.ump.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skp.ump.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP 31/24 roboty budowlane "Przebudowa Pomieszczeń Szpitala Na Tymczasową Izbę Przyjęć Przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fccde218-27c0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021665/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa pomieszczeń (skrzydła Dyrektorskiego) na potrzeby Izby Przyjęć Pediatrii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Stosownie do art. 61 ust 1 ustawy pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
Na podstawie art. 62 ust 2 pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ustana między zamawiającym a
wykonawcami jest dopuszczalna tylko w sprawach dotyczących instytucji wizji lokalnej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty, oświadczeń (w tym, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 - ustawy pzp) o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału, podmiotowych środków
dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych
w postępowaniu, wymaga od Wykonawcy posiadania możliwości złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego, przez osobę upoważnioną do tych czynności, za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 31/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa Pomieszczeń Szpitala Na Tymczasową Izbę Przyjęć Przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej - o zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykonał nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.: dwie roboty
budowlane polegającą na remoncie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji istniejącego/ych budynku/ów szpitalnego/ych lub
zakładów opieki zdrowotnej ( wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264*), o wartości nie
mniejszej niż: 150 000 zł brutto dla każdej wykazanej roboty.
*Polska klasyfikacja Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264 obejmuję
− Budynki instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne oraz pielęgnacyjne dla ludzi,
− Sanatoria, szpitale długoterminowego lecznictwa, szpitale psychiatryczne, przychodnie, poradnie, żłobki, ośrodki pomocy
społecznej dla matki i dziecka,
− Szpitale kliniczne,
− Szpitale więzienne i wojskowe,
− Budynki przeznaczone do termoterapii, wodolecznictwa, rehabilitacji, stacje krwiodawstwa, laktaria, kliniki weterynaryjne,
itp.,
− Budynki instytucji ochrony zdrowia świadczące usługi zakwaterowania, z opieką lekarską i pielęgniarską dla ludzi
starszych, niepełnosprawnych, itp.
Klasa nie obejmuje:
− Domów opieki społecznej (bez opieki medycznej) dla ludzi
starszych lub niepełnosprawnych, itp. (1130)
(https://stat.gov.pl/Klasyfikacje/doc/pkob/pdf/pkob.pdf)

UWAGA
• Każda wykazana robota musi być o wartości nie mniejszą niż 150 000 zł brutto
• Zamawiający nie uzna za spełnienie warunków udziału - przypadku wykazania realizacji więcej niż dwóch robót
budowlanej ale o wartości mniejszej niż 150 000 zł brutto dla każdej takiej roboty, które po sumowaniu dają wartość nie
mniejszą niż: 1 50 000 zł brutto (Dotyczy to odpowiednio wykonania każdej z min. dwóch robót);
• „Wykonał” oznacza że wskazane roboty budowlane zostały kompleksowa zakończone/wykonane/zrealizowane, co musi
być potwierdzone odpowiednią dokumentacją (np. referencjami ).
2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej – o zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą: uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Wykazany personel musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane,
o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zamierzający świadczyć
usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dotyczące podstaw wykluczenia
1. W zakresie art. 108 ust 1 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Oświadczenie
należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6.
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
2. W zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie
Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni - OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

Stosownie do § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zamawiający
będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby - przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów,
potwierdzających , że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenie z postępowania określone w art. 108 ust 1 ustawy
pzp tj.: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (oświadczenie podmiotu.
Podmiotów udostepniających zasoby zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga wykazu realizacji min.: dwóch robót budowlanych polegających na remoncie/przebudowie/rozbudowie/ modernizacji istniejącego/ych budynku/ów szpitalnego/ych lub zakładów opieki zdrowotnej ( wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264*), o wartości nie mniejszej niż: 150 000 zł brutto dla każdej wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

Zamawiający wymaga dowodów określających, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

2. W celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga wykazu osób (co najmniej jedna osoba
do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.) skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż
5 dni, oświadczenie o zatrudnieniu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonujących prace określone
w ust 1 lit a powyżej - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks
pracy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), przed upływem
terminu składania ofert i utrzymania wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr rachunku: Bank Gospodarstwa
Krajowego z siedzibą w Warszawie, Oddział Poznań nr rachunku: 41 1130 1088 0001 3144 2720 0001.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym
Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny
wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie
przelewu wadium został załączony do oferty w formie elektronicznej.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: poręczeń lub gwarancji:
a) Oryginał gwarancji lub poręczenia powinien być złożony razem z ofertą, w postaci elektronicznej za pośrednictwem profilu
Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/skp, i formularza „Złóż
ofertę” dostępnego na odnośniku dotyczącej danego postępowania, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym
osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta (lub poręczyciela) i musi obejmować cały okres związania
ofertą,
b) powinno być wystawione na Zamawiającego,
c) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę
wadium przez Wykonawcę
d) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach
określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
e) Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu poprzez złożenia gwarantowi lub poręczycielowi
oświadczenia o zwolnieniu wadium, dlatego w treści gwarancji/poręczenia lub z informacji dołączonej do gwarancji
/poręczenia (np. w postaci załącznika) powinny być wskazane wszelkie niezbędne dane kontaktowe do
gwaranta/poręczyciela poręczenia w zakresie złożenia ww. oświadczenia o zwrocie wniesionego wadium (zalecamy podanie
adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela na który zostanie wysłane oświadczenie Zamawiającego o zwolnieniu
z gwarancji lub poręczenia).
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, podlega odrzuceniu, zgodnie z art.
226 pkt 14 ustawy pzp.
UWAGA: przy wadium wnoszonym za pomocą przelewu bankowego, zwracamy uwagę na konieczność zaksięgowania
wpłaconej kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wskażą pełnomocnika.
Wszelki kontakt prowadzony będzie wyłącznie ze wskazanym Pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o których mowa w ust. 1 lit a i lit b i
ust 2 (Zakaz podmiotów rosyjskich), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia o
braku podstaw do wykluczenia podmiotu/podmiotów udostępniającego zasoby (zgodnego z załącznikiem nr 3B) oraz (o ile
ma to zastosowanie) odpowiedniego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji , w
zakresie w jakim wykonawca powołuję się na jego zasoby.
Spełnienie warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1) Stosowanie do art. 117 ust 1 ustawy pzp, Zamawiający informuję, że nie określa szczególnego, obiektywnie
uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków
udziału w postępowaniu.
2) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4A do SWZ
UWAGA W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o braku podstaw do
wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp – Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia
nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych
poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
ZMIANY TERMINU REALIZACJI
ZMIANA SPOSOBU ŚWIADCZENIA (ROBOTY ZAMIENNE) ORAZ ZMIANA ZAKRESU ŚWIADCZENIA
ZMIANA WYNAGRODZENIA WYKONAWCY
ZMIANY PERSONELU WYKONAWCY
ZMIANY PODMIOTOWE WYKONAWCY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres udostępniony został na profilu Zamawiającego prowadzonego
postepowania w folderze pn.: dokumentacja projektowa
Dokumenty składane z ofertą . Treść oferty.
1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty – zgodnie z SWZ
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ,
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie zakazu udziału podmiotów rosyjskich, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SWZ,
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 3B do
SWZ – złożyć o ile dotyczy,
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 4 do SWZ,
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie można złożyć zgodnie
przykładowym wzorem stanowiącym załącznikiem nr 4A do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
6) Zobowiązanie do udostępnienie niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie można złożyć
zgodne z przykładowym wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,
7) Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej
8) Dowód wniesienia wadium,
9) ODPIS lub INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania),
10) Pełnomocnictwo („dokumenty potwierdzające do umocowania”):
a) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) Umowa spółki cywilnej/uchwała wspólników – dotyczy składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego działających jako wspólnicy spółki cywilnej;
11) Inne np. dokumenty „ samooczyszczenia” jeżeli dotyczy
3. Formularz ofertowy (lub dokument równoważny) stanowi treść oferty. Nie złożenie lub złożenie niekompletnych
formularza ofertowego powoduję odrzucenie ofert, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy pzp
4. Pozostałe dokumenty, które nie zostały wymienione w ust 2, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona,
dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
Wizja lokalna obligatoryjna pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 18 ustawy pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.