Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265974/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jankowicach w gminie Oława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9083951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jankowicach w gminie Oława2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a99567-edab-11ee-9d6d-ce35ff56444c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053196/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jankowicach w gminie Oława
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.15.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej w Jankowicach w gminie Oława w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą - „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jankowicach w gminie Oława”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej łącznie ok. L=1508,0m i 1 kpl. pompowni ścieków, w tym:
2.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ok. L=543,0m
1) SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ ok. l=543,0m
• ø 200 PVC SN8 SDR34 ok. l=394m
• ø 160 PVC SN8 SDR34 ok. l=149m
2) STUDNIE KANALIZACJI SANITARNEJ
• ø 1000 13 szt.
• ø 425 13 szt.
2.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ok. 965,0m
1) SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ ok. l =890,0m
• ø 200 PVC SN8 SDR34 ok. l=767m
• ø 160 PVC SN8 SDR34 ok. l=123m
2) STUDNIE KANALIZACJI SANITARNEJ
• ø 1000 17 szt.
• ø 425 16 szt.
• ø 600 1 szt.
• ø 800-rozprężna 1 szt
3) SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ TŁOCZNEJ
• ø 90 PE100 SDR17 ok.75m
4) POMPOWNIA ŚCIEKÓW SANITARNYCH 1 kpl.
- z odtworzeniem nawierzchni,
- z inspekcją kanałów na CD/DVD,
- z kosztami włączenia się do sieci,
- z rozruchem przepompowni i podpisaniem umowy kompleksowej z Tauronem
- z pompowaniem wody z wykopów
- z dokumentacją geodezyjną powykonawczą 3 szt. papierowo + 1 egz. na pendrive lub na CD w pdf,
- z uzyskaniem pozwoleń na użytkowanie/przyjęcia przez organ zgłoszeń o zakończeniu robót bez sprzeciwu.
3. Zakres przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy obejmuje również:
- zabezpieczenie terenu robót i wokół terenu robót na czas trwania robót,
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- opracowanie planu BIOZ,
- powiadamianie zarządców sieci i właścicieli działek i uzyskiwanie ich zgód na wykonanie robót,
- zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami
- w przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego
- wszelkie koszty uzyskania zajęcia pasa ruchu i organizacji ruchu i oznakowania pasów drogowych
- koszty włączenia przedmiotu robót do istniejącej sieci
- uzyskania nowych warunków przyłączenia do sieci Energetycznej ,
- pompowanie wody z wykopów (stanowi koszt wykonawcy)
- przywrócenie terenu wokół obiektów do stanu pierwotnego,
- odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami,
- koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm oraz warunkami wydanymi przez zarządców sieci,
- koszty związane z opłatami za wodę i odpady,
- ubezpieczenie placu budowy,
- prowadzenie obsługi geodezyjnej,
- wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby,
- koszty związane z wypełnieniem wymogów decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o pozwoleniu na przeprowadzenie badań archeologicznych, w zakresie przedmiotu umowy wraz z zatrudnieniem i poniesieniem kosztów wynagrodzenia i prac archeologa oraz uzyskania nowych decyzji konserwatorskich
- uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą – operat kolaudacyjny.
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych jeżeli będzie wymagany przez zarządców dróg, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego wraz z oznakowaniem i ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego.
- przeprowadzenie wszelkich niezbędnych czynności z właściwymi podmiotami związanych przekroczeniem rzeki, cieków oraz rowów, wszelkie koszty związane z zawiadamianiem, nadzorowaniem i odbiorami robót przez odpowiednie służby i właścicieli istniejącej infrastruktury,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem oświadczenia o braku zgłoszenia przez organ sprzeciwu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1946510,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2419741,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1946510,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodno Melioracyjne w Ząbkowicach Śląskich sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890337026
7.3.3) Ulica: Melioracyjna
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1946510,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa licencji oprogramowania
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2025 roku
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- Usuwanie awarii sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rzgów
- Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.