eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2022/2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2022/2023"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

- https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2022/2023"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db38c08e-2780-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019081/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z
dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz.1129 ze zm.) W
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym do terminu składania ofert nie
złożono żadnej oferty na ww. zamówienie. W związku z tym zamawiający skierował w trybie
zamówienia z wolnej ręki zaproszenie do złożenia oferty do Gminnej Spółdzielni „Samopomoc
Chłopska” w Słubicach. W odpowiedzi na zaproszenie wykonawca przedłożył ofertę na
wszystkie części zamówienia. W wyniku przeprowadzonych negocjacji podpisano umowę na
realizacje zamówienia publicznego pn. ”Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki
Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w
Sannikach w roku szkolnym 2021/2022”. W prowadzonym na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z
dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych pierwotne warunki zamówienia nie
zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7216b73e-13d0-11ed-acbd-46d0480cd9c4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258803,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Mięso, produkty mięsno - wędliniarskie i drób
Lp. Nazwa produktu zapotrzebowanie na m-c jednostki
1 schab z kością 22 kg
2 schab bez kości 14 kg
3 pachwina wędzona 6 kg
4 łopatka bez kości 47 kg
5 żeberka 50 kg
6 wołowina rosołowa 4 kg
7 golonka 4 kg
8 mięso mielone 20 kg
9 mięso na gulasz 12 kg
10 flaki drobiowe 13 kg
11 boczek 6 kg
12 wołowina bez kości 9 kg
13 polędwica sopocka 3 kg
14 kiełbasa podwawelska 9 kg
15 kiełbasa biała surowa 19 kg
16 kiełbasa śląska 4 kg
17 szynka z indyka 11 kg
18 szynka 2 kg
19 mortadela 1 kg
20 kurczaki 69 kg
21 udka 30 kg
22 piersi z kością 27 kg
23 porcje rosołowe 18 kg
24 skrzydełka 20 kg
25 filet z kurczaka 15 kg
26 wątróbka drobiowa 9 kg
27 pałeczki z kurczaka 39 kg
28 mięso mielone z indyka 4 kg
29 skrzydełka z indyka 2 kg
30 polędwiczki wieprzowe 12 kg
31 karkówka 12 kg
32 indyk faszerowany 2 kg
33 szynka swojska 1 kg
34 polędwica miodowa 3 kg
35 polędwica z warzywami 2 kg
36 wędlina kurczak gotowany "DUBIMEX" lub równoważna 3 kg
37 kiełbasa krakowska podsuszana 1 kg
38 parówki „Berlinki” lub równoważne 8 kg
39 szynka surowa 1 kg
40 pasztet „Podlaski” (puszka) 155g lub równoważny 6 szt
41 serduszka drobiowe 2 kg
42 żołądki drobiowe 2 kg
43 filet z indyka 12 kg
44 boczek wędzony 1 kg
45 szynkówka "Peklimar" lub równoważna 2 kg
46 szynka gotowana "Peklimar " lub równoważna 3 kg
47 kiełbasa golonkowa 2 kg
48 szynka konserwowa "Peklimar" lub równoważna 2 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 95790,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleko i przetwory mleczne
Lp. Nazwa produktu zapotrzebowanie na m-c jednostki
1 ser biały – półtłusty 42 kg
2 mleko w butelce 2% 161 litr
3 śmietana 30% (0,5l) 95 szt.
4 masło śmietankowe z Ostrołęki - 200g lub równoważne 88 szt.
5 masło roślinne w kubku - 250g 37 szt.
6 serek "Danio" lub równoważny - 150g 175 szt.
7 serek „Twój smak” lub równoważny - 200g 6 szt
8 ser żółty Gouda lub równoważny 4 kg
9 jogurt smakowy 120 g Danone Gratka lub równoważny 61 szt.
10 jogurt naturalny 370g Zott lub równoważny 22 szt.
11 jogurt smakowy 150g Jogobella lub równoważny 130 szt.
12 masło klarowane 500g Mlekowita lub równoważne 1 szt.
13 śmietana 18% 400g Piątnica lub równoważna 10 szt
14 jogurt naturalny typu greckiego 440g Bakoma lub równoważny 10 szt.
15 ser parmezan 125g 1 szt.
16 serek topiony 100g Hochland lub równoważny 6 szt.
17 ser feta 270g Mlekowita lub równoważny 1 szt.
18 maślanka 750g Łowicz lub równoważna 8 szt
19 lody w kubku 280 ml "Olka" 15 szt.
20 serek homogenizowany Rolmlecz 150g lub równoważny 60 szt.
21 serek Bakuś Puszysty 90g lub równoważny 60 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 43229,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przetwory owocowe i owoce
Lp. Nazwa produktu zapotrzebowanie na m-c jednostki
1 jabłka 70 kg
2 cytryny 12 kg
3 banany 47 kg
4 dżem truskawkowy 280g z Łowicza lub równoważny 27 szt.
5 dżem brzoskwiniowy 280g z Łowicza lub równoważny 6 szt.
6 dżem wiśniowy 280 g Łowicz lub równoważny 13 szt.
7 dżem malinowy 300g Łowicz lub równoważny 4 szt.
8 marmolada wieloowocowa 570g Stovit lub równoważna 1 szt
9 powidła śliwkowe 400g 3 szt.
10 truskawki mrożone 450g 9 szt.
11 wiśnie mrożone 450g 9 szt.
12 mandarynki 12 kg
13 truskawki (produkty sezonowe) 20 kg
14 gruszki 9 kg
15 winogron 8 kg
16 brzoskwinie 1 kg
17 syrop owocowy 400g Łowicz lub równoważny 36 szt
18 kiwi 30 szt.
19 śliwki 4 kg
20 arbuz 6 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 18530,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przetwory warzywne i warzywa
Lp. Nazwa produktu zapotrzebowanie na m-c jednostki
1 ziemniaki 690 kg
2 ziemniaki młode 25 kg
3 marchew 55 kg
4 pietruszka 27 kg
5 por 25 kg
6 pieczarki 11 kg
7 pomidory 17 kg
8 ogórki świeże 20 kg
9 groch 6 kg
10 koper 26 p
11 natka pietruszki 16 p
12 cebula 14 kg
13 cebula czerwona 1 kg
14 kapusta pekińska 13 kg
15 kapusta biała 12 kg
16 kapusta młoda w sezonie 14 szt.
17 kapusta kwaszona 27 kg
18 seler 20 kg
19 fasolka czerwona puszka 400g Kwidzyn lub równoważna 1 szt
20 fasola szparagowa 1 kg
21 fasola biała drobna 9 kg
22 kalafior świeży 2 kg
23 kalafior mrożony 450 g 11 szt.
24 szpinak mrożony 450g Hortex lub równoważny 2 szt.
25 fasola mrożona 450g 10 szt.
26 sałata zwykła 9 szt.
27 sałata lodowa 2 szt.
28 mix sałat 100g 1 szt
29 koncentrat pomidorowy 30% 190g Łowicz lub równoważny 33 szt.
30 sok pomidorowy 1l Fortuna lub równoważny 1 szt
31 rzodkiewka 6 p
32 chrzan biały w słoiku 200g Victus lub równoważny 2 szt.
33 kapusta czerwona 3 kg
34 ogórki konserwowe Urbanek 0,92l lub równoważne 8 szt
35 ogórki kwaszone 11 szt.
36 kapusta włoska 3 szt.
37 przecier szczawiowy siekany w słoiku 200g 18 szt.
38 barszcz ukraiński 400g Unifreeze lub równoważny 2 szt.
39 Mieszanka 7-mio sładnikowa Unifreeze lub równoważna 8 szt
40 buraki ćwikłowe 33 kg
41 kukurydza w puszce 400g Kwidzyn lub równoważna 4 szt
42 groszek zielony w puszce 450g Kwidzyn lub równoważna 6 szt.
43 marchewka z groszkiem mrożona 450g Unifreeze lub równoważny 4 szt
44 brokuły świeże 4 kg
45 szczypiorek 6 p
46 papryka surowa 3 kg
47 czosnek granulowany 1 szt
48 czosnek 1 szt.
49 botwina 1 p
50 soczewica czerwona 350g Sante lub równoważna 2 kg
51 rabarbar 1 kg
52 marcheweczki mini mrożone 450g Unifreeze lub równoważne 4 kg
53 bukiet warzyw 450g Unifreeze lub równoważny 6 szt.
54 brokuł mrożony 450g Unifreze lub równoważny 6 szt.
55 sałatka swedzka Urbanek 360g lub równoważna 6 szt.
56 pomidory koktajlowe chery 250 g 8 szt.
57 sałatka rzymska 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 36002,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyprawy, makarony, mąki, kasze
Lp. Nazwa produktu zapotrzebowanie na m-c jednostki
1 mąka szymanowska lub równoważna typ 480 23 kg
2 mąka wieloziarnista Lubella 400g lub równoważna 2 kg
3 mąka pszenna typ 500 Basia lub równoważna 12 kg
4 mąka ziemniaczana Kupiec lub równoważna 2 kg
5 makaron świderki 400g Anna lub równoważny 65 szt.
6 makaron świderki 400g Wadowicki lub równoważny 20 szt.
7 makaron rosołowy 400g Vela lub równoważny 56 szt.
8 makaron rosołowy 400g Goliard lub równoważny 15 szt.
9 makaron krajanka 400g Goliard lub równoważny 9 szt.
10 makaron krajanka 400g VELA lub równoważny 1 szt.
11 makaron wieloziarnisty świderki Lubella 400g lub równoważny 1 szt.
12 makaron Durum 250g lub równoważny 8 szt.
13 makaron Semolina 500g lub równoważny 6 szt.
14 makaron spaghetti 400g Wadowicki lub równoważny 6 szt.
15 makaron piórka 400g Lubella lub równoważny 12 szt.
16 makaron kokardki mini 400g Lubella lub równoważny 23 szt.
17 makaron gwiazdki 250 g Czarnecki lub równoważny 16 szt.
18 ryż w saszetkach Kupiec 400g lub równoważny 1 szt.
19 ryż 1kg Kupiec lub równoważny 2 szt.
20 ryż brązowy 400g Kupiec lub równoważny 10
21 kasza manna 1kg Kupiec lub równoważna 9 kg
22 kasza jęczmienna 400g Kupiec lub równoważna 2 kg
23 kasza jęczmienna w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna 8 szt.
24 kasza gryczana jasna w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna 2 szt.
25 kasza bulgur 400g Melvit lub równoważna 1 szt.
26 kasza kus-kus 250g Sante lub równoważna 2 szt
27 otręby pszenne 150g Sante lub równoważne 2 szt.
28 kasza jaglana 350g Sante lub równoważna 2 szt.
29 płatki owsiane 400g Kupiec lub równoważne 2 szt
30 płatki jaglane 200 g Kupiec lub równoważne 1 szt
31 sezam 300g Sante lub równoważny 1 szt.
32 migdały płatki 60g Siesta lub równoważne 1 szt
33 nasiona słonecznika 150g Sante lub równoważne 1 szt
34 pestki dyni 100g Bakalland lub równoważne 1 szt
35 groszek ptysiowy 100g Jumar lub równoważny 68 szt
36 grzanki 150g Mamut lub równoważne 19 szt
37 cukier 11 kg
38 cukier waniliowy 16g Delecta lub równoważny 10 szt.
39 sól 7 kg
40 kwasek cytrynowy 50g Delecta lub równoważny 1 szt.
41 liść laurowy Apetitta lub równoważny 9 szt.
42 keczyp 900g 55 szt.
43 keczup łagodny w tubie 480g Włocławek lub równoważny 1 szt.
44 przyprawa vegeta Podravka 200g lub równoważna 12 szt
45 przyprawa Degusta 200g lub równoważna 31 szt
46 zupa pieczarkowa Winiary 45g lub równoważna 13 szt.
47 barszcz biały 165g Winiary lub równoważny 8 szt.
48 majeranek 20g Cykoria lub równoważny 16 szt.
49 papryka słodka mielona 20g Apetitta lub równoważna 1 szt.
50 pieprz mielony 20g Apetitta lub równoważny 1 szt
51 warzywa suszone- liofilizowane- 300g ViVio lub równoważne 1 szt.
52 kurkuma 20g Prymat lub równoważna 2 szt
53 curry 20g Apetita lub równoważna 2 szt.
54 tymianek 10g Apetitta lub równoważny 2 szt
55 zioła prowansalskie 10g Apetitta lub równoważne 1 szt.
56 gałka muszkatołowa mielona 15g Apetitta lub równoważna 1 szt.
57 cząber 10g Kamis lub równoważny 2 szt.58 oregano 10g Apetitta lub równoważny 4 szt
59 Bazylia 10g Apetitta lub równoważna 1 szt.
60 ziele angielskie 20g Apetitta lub równoważne 1 szt.
61 słonecznik łuskany 4 szt
62 bulion warzywny 120g 471 szt.
63 płatki kukurydziane Corn Flakes 600g lub równoważne 3 szt
64 jajka duże 5 szt.
65 herbata granulowana Saga 90g lub równoważna 6 szt
66 herbata granulowana Lipton 90g lub równoważna 49 szt.
67 smalec wieprzowy 200g 1 szt.
68 olej uniwersalny 1l Kujawski lub równoważny 7 szt.
69 oliwa z oliwek 0,5 l Bulerias lub równoważna 2 szt
70 majonez pomorski Ocetix 620g lub równoważny 3 szt
71 Ocet 0,5 l 10% 2 szt
72 Żurek 0,5 l 3 szt
73 cynamon 15g 16 szt.
74 pieprz w ziarnach 20g 16 szt.
75 budyń 64g Delecta lub równoważny 4 szt
76 Kisiel 58 g Delecta lub równoważny 1 szt
77 galaretka Delecta 75 g lub równoważna 2 szt
78 płatki zbożowe 500g 1 szt
79 herbata ekspresowa 100 torebek Saga lub równoważna 9 szt
80 herbata ekspresowa owocowa 25 torebek Saga lub równoważna 1 szt.
81 mięta w saszetkach Posti 30g lub równoważna 4 szt.
82 mięta świeża w doniczce 1 szt.
83 kawa inka 6 szt.
84 kakao 50g DecoMorreno lub równoważne 2 szt.
85 kakao granulowane Puchatek 350g lub równoważne 2 szt.
86 musztarda tuba 280g Kamis lub równoważna 2 szt.
87 musztarda mała 210g 13 szt
88 miód naturalny wielokwiatowy 350 g Podravka lub równoważny 2 szt
89 sos spaghetti Łowicz 350 g lub równoważny 5 szt
90 sos sałatkowy Knorr 9 g lub równoważny 1 szt
91 koncentrat buraczany Krakus 200 g 9 szt
92 sos pieczarkowy 34 g Winiary lub równoważny 81 szt
93 sos grzybowy 40 g Winiary lub równoważny 1 szt
94 sos słodko-kwaśny 350 g 1 szt
95 fix spaghetti bolognese Knorr 48g lub równoważny 1 szt
96 soczek ze słomką 0,2l 1 szt
97 batony Góralki 50g lub równoważne 1 szt
98 batony Grześki w polewie 28g lub równoważne 4 szt
99 krem czekoladowy Nutella 350g lub równoważny 120 szt
100 makaron Lubella (różne kształty) 500g lub równoważny 1 szt
101 zacierki 250g Abak lub równoważny 1 szt
102 woda niegazowana 1,5l Cisowianka lub równoważna 1 szt
103 woda niegazowana z dozownikiem 500 ml Żywiec lub równoważna 1 471 szt
104 filiżanki jednorazowe 50 szt. szt
105 tacki papierowe szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 41350,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryby
Lp. Nazwa produktu zapotrzebowanie na m-c jednostki
1 ryba Panga 1 kg
2 ryba mrożona Dorsz 17 kg
3 ryba mrożona Miruna 21 kg
4 makrela wędzona 1 kg
5 makrela mrożona 2 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 10076,7 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo
Lp. Nazwa produktu zapotrzebowanie na m-c jednostki
1 chleb pełnoziarnisty krojony 7 szt.
2 chleb razowy Swojski lub równoważny 6 szt.
3 chleb krojony 95 szt.
4 bułki grahamki 21 szt.
5 bułki poznańskie 37 szt.
6 bułki kajzerki 500 szt.
7 bułka tarta 22 szt.
8 bułka słodka z kruszonką 1 szt.
9 bułka słodka z dżemem 1 szt.
10 bułka słodka z budyniem 1 szt.
11 rogale z jabłkiem 65 szt.
12 jagodzianka 35 szt.
13 bułeczki mleczne 400 g Dan Cake lub równoważne 8 szt.
14 pączki 1 szt.
15 placek drożdżowy 8 kg
16 chałka 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 13824,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118687,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118687,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118687,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-000-29-27

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118687,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49303,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49303,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49303,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-000-29-27

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49303,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20368,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20368,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20368,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-000-29-27

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20368,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44074,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44074,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44074,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-000-29-27

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44074,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54250,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54250,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54250,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-000-29-27

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54250,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15720,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15720,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15720,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744-000-29-27

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15720,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-000-29-27

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.