Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu zabaw dla dzieci w miejscowości Leszno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna Leszczynek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473164880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszczynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminakutno.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Działanie na rzecz ochrony życia, zdrowia i mienia przed pożarami, klęskami żywiołowymi i zagrożeniami ekologicznymi lub innymi miejscowymi zagrożeniami.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działanie na rzecz ochrony życia, zdrowia i mienia przed pożarami, klęskami żywiołowymi i zagrożeniami ekologicznymi lub innymi miejscowymi zagrożeniami.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu zabaw dla dzieci w miejscowości Leszno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fce5bfa-328e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00182995/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu zabaw dla dzieci w miejscowości Leszno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W 2023 roku ogłoszone było jedno postępowanie na w/w zadanie jednak nie wpłynęła żadna oferta.
Postępowanie unieważnione zgodnie z Art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-16e0b0d3-de99-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zagospodarowanie działki oznaczonej numerem 74/115 w miejscowości Leszno gm. Kutno na plac zabaw i wypoczynku dla dzieci
oraz całych rodzin.
Zagospodarowanie terenu na plac zabaw dla dzieci polega na:
- wyznaczeniu terenu placu zabaw o powierzchni 434,50m²,
- likwidacja poszycia,
- pomiary wysokościowe istniejącego poziomu terenu i sporządzenie roboczego planu profilowania terenu,
- korytowanie, zagęszczenie i profilowanie podłoża,
- plantowanie,
- wykonanie nawierzchni amortyzującej z warstwy piasku,
- wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe:
a) zestaw zabawowy – szt.1,
b) piramida system – szt.1,
c) huśtawka ważka na sprężynie – szt. 1,
d) huśtawka metalowa podwójna z siedziskiem płaskim oraz koszykowym – szt.1,
e) karuzela krzyżowa – szt.1,
f) piaskownica – szt.1,
g) fotel obrotowy – szt.1,
h) instrument cymbały – szt. 1,
i) bujak – szt. 2
- wyposażenie placu zabawa w elementy pomocnicze:
a) ławka metalowa z oparciem – szt.2,
b) kosz na śmieci z zadaszeniem – szt. 1,
c) tablica metalowa z regulaminem dla placu zabaw – szt.1
d) stojak na rowery ze stali nierdzewnej 4 stanowiskowy – szt. 1
e) latarnia solarna – kpt 1
-ogrodzenie placu zabaw za pomocą ogrodzenia panelowego (90 mb) o wys. 1000 mm
z prętów stalowych pionowych średnicy 04 mm zgrzanych z prętami poziomymi 4.0 mm, słupki z profili stalowych o przekroju 60x40 mm, rozpiętość przęsła 2000 mm. Furtka wykonana
z profila stalowego 40x40 mm wypełniona panelem wraz z słupkami stalowymi o przekroju 60x60 mm o szerokości 1200 mm. Osadzenia obrzeża PVC – 90 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DR SPIL POLSKA Marcin Kozubek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273846834
7.3.3) Ulica: Pietrusińskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-842
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181448,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno, gmina Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Gminie Brzyska - IV postępowanie.
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.