eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych – drukarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361588

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00359482

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
1) Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://oneplace.marketplanet.pl
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

Po zmianie:
1) Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://oneplace.marketplanet.pl
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
Pozostałe informacje w przedmiotowym zakresie zostały określone w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Wykonawca składa ofertę w za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl w terminie wskazanym w Rozdziale 12 SWZ wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w pkt 42 niniejszej części w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej.
Złożenie oferty odbywa się poprzez:
Przesłanie kompletnie wypełnionego formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ
oraz podpisanie ww. formularza oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
Powyższy zapis dotyczy odpowiednio osoby/osób działającej/ych w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Po zmianie:
Wykonawca składa ofertę w za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl w terminie wskazanym w Rozdziale 12 SWZ wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w pkt 42 niniejszej części w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej.
Złożenie oferty odbywa się poprzez:
Przesłanie kompletnie wypełnionego formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ
oraz podpisanie ww. formularza oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
Powyższy zapis dotyczy odpowiednio osoby/osób działającej/ych w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozostałe informacje w przedmiotowym zakresie zostały określone w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szczegółowe informacje w przedmiotowym zakresie zostały określone w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.16. RODO (ograniczenia stosowania)

Przed zmianą:

Po zmianie:
nie dotyczy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 80 % kwoty. o której mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Po zmianie:
Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 80 % kwoty. o której mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Postanowienia w przedmiotowym zakresie zostały określone w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) - Wzorze umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.11. Zamawiający przewiduje wznowienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.12. Opis wznowienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
W przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w § 2 ust. 1 - załącznika nr 2 do SWZ - wzoru umowy, Zamawiający może przedłużyć Umowę do czasu wydatkowania kwoty, o której mowa w zdaniu pierwszym niniejszego paragrafu, o okres nie dłuższy niż 3 miesiące.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
a)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. Zamawiający będzie żądał oświadczenia wyłącznie w przypadku wystąpienia wiarygodnych przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. W sytuacji, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej co oznacza, że nie istnieją żadne powiązania Wykonawcy z innymi Wykonawcami zakłócające konkurencję w postępowaniu o udzielenie zamówienia, możliwe jest złożenie przedmiotowego oświadczenia wraz z ofertą.
b) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
c) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykony-wanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy, w tym okresie, zawierającego co najmniej dwie usługi, polegające na świadczeniu usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych – drukarek o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, reali-zowanych przez okres minimum 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone (wystawione) przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci cyfrowego odwzorowania opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

UWAGA:
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny by wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Po zmianie:
a)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. Zamawiający będzie żądał oświadczenia wyłącznie w przypadku wystąpienia wiarygodnych przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. W sytuacji, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej co oznacza, że nie istnieją żadne powiązania Wykonawcy z innymi Wykonawcami zakłócające konkurencję w postępowaniu o udzielenie zamówienia, możliwe jest złożenie przedmiotowego oświadczenia wraz z ofertą.
b) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
4)zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi, polegające na świadczeniu usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę realizowaną na podstawie jednej odrębnej umowy zawartej na okres co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia niniejszego warunku, gdy wykonawca wykaże, że świadczy nieprzerwanie usługi na rzecz tego samego zamawiającego na podstawie kilku umów następujących po sobie. W przypadku usługi będącej w trakcie wykonywania, wartość zrealizowanej części usługi na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż kwota brutto wskazana przez Zamawiającego w wysokości 100 000,00 zł brutto.

Po zmianie:
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, w tym okresie, zawierającego co najmniej dwie usługi, polegające na świadczeniu usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych – drukarek o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, realizowanych przez okres minimum 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone (wystawione) przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy. Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci cyfrowego
odwzorowania opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
UWAGA:
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny by wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Po zmianie:
Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 7 - Część 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
KLAUZULA WALORYZACYJNA
1. Strony postanawiają, że zgodnie z art. 439 ust. 2 pzp dokonają zmiany wynagrodzenia spowodowanej zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, przy uwzględnieniu następujących warunków i zasad dokonania przedmiotowej zmiany wysokości wynagrodzenia.
2. Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy po upływie 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy oraz nie częściej, niż po upływie kolejnych 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia aneksu zmienia-jącego wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia, w szczególności w przypadku gdy wyso-kość średniorocznego wskaźnika zmian cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanym w komunikacie Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” w terminie do 31 stycznia ro-ku następnego za poprzedni rok kalendarzowy, wynosi co najmniej 2%.
4. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobo-wiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy;
5. Zamawiający w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku rozpatrzy wniosek o zmianę umowy oraz:
a) dokona zmiany umowy w przypadku uznania zasadności złożonego wniosku lub
b) odmówi zmiany umowy w przypadku uznania braku zasadności złożonego wniosku, powiadamiając pisemnie Wykonawcę o swoim stanowisku.
6. Zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie 1-go dnia miesiąca następującego po dniu złożenia kompletnego wniosku, uznanego przez Zamawiającego za zasadny.
7. Zmiana wysokości wynagrodzenia nie może przekroczyć 50% wartości pierwotnej umowy.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dokonana będzie w formie pisemnej.

Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - wzorze umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.