Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00054120/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00084496/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 C
1.5.2.) Miejscowość: Zduny
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-440
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazduny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzduny.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-caec8b27-b6cb-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caec8b27-b6cb-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.272.1.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach.Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• przebudowa punktu zlewnego ścieków dowożonych,
• przebudowa istniejącej studni wraz z wymianą sita o osi pionowej na kratę hakowo-taśmową wraz z zakupem i montażem prasy skratek,
• przebudowa pompowni ścieków surowych,
• przebudowa dwóch rurociągów transportujących ścieki,
• wymiana sitopiaskownika,
• wymiana króćców połączeniowych na rurociągach w komorze rozdziału,
• uzupełnienie brakującego zadaszenia z płyt poliwęglanowych na bioreaktorze,
• przebudowa pompy mamutowej w bioreaktorze,
• przebudowa czerpni powietrza w pomieszczeniu dmuchaw,
• przebudowa wentylacji w budynku technicznym,
• zamontowanie sond osadu na dwóch bioreaktorach biologicznych,
• przegląd i wymiana systemu napowietrzania,
• przebudowa zaworu spustowego wód nadosadowych w zbiorniku stabilizacji osadu,
• zakup ładowarki kołowej, teleskopowej,
• włącznie w układ technologiczny wszystkich elementów poddanych robotom budowlanym, próby, uruchomienie istniejącej linii do wapniowania osadów, uruchomienie i oddanie do użytku po osiągnięciu wszystkich zakładanych i wcześniej uzgodnionych parametrów,
• budowa automatycznego systemu powiadamiania o awariach na telefon z możliwością podglądu z pc i telefonu, umożliwiającym logowania na innych urządzeniach, wymiana komputera z wizualizacją procesów,
• przebudowa układu drogowego polegająca na utwardzeniu terenu z kostki (droga dojazdowa wraz z utwardzeniem placu pod wiatę na osad (wiata nie jest objęta zakresem prac tego przedsięwzięcia),
• uzupełnienie brakujących paneli istniejącego ogrodzenie wraz z montażem 2 bram wjazdowych,
• zamontowanie dodatkowej kamery pokazującej obraz na wiatę na osad (wiata nie jest objęta zakresem prac tego przedsięwzięcia).
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 3500000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej:Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Maurzyce.
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Maurzyce wraz z niezbędną infrastrukturą (m. in. studnia płucząca, odpowietrzająca w zależności od rozwiązania projektowego oraz przepompownie przydomowe).
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Budowa sieci wodociągowej od budynku oczyszczalni do rzeki Bzury w m. Strugienice
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• wybudowaniu sieci wodociągowej w miejscowości Strugienice, od budynku oczyszczalni do rzeki Bzury.
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Przebudowa sieci wodociągowej w m. Maurzyce –Ruszków
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• Przebudowa sieci wodociągowej w m. Maurzyce –Ruszków długość około 400mb. Hydranty p.poż. szt. 2 przełączenia istn. przyłączy wodociągowych szt. 2 do nowej sieci wodociągowej
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Zduny.
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Zduny w działce nr ew. 725 i 486/2 PVC 160mm DSR34 SN8 lita L= ok. 45mb studzienki kanalizacyjne szt. 4 - 425mm (pas drogi Krajowej)
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 1500000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567341,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3849900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567341,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Newater Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ogólnobudowlana MAS-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992872309
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 186
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-266
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nie znani na etapie składania oferty.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567341,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1141440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1141440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1141440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KAMARAT Krzysztof Marat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361634150
7.3.3) Ulica: Zapady 34
7.3.4) Miejscowość: Godzianów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-126
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."KAMART" KRZYSZTOF MARAT
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."KAMART" KRZYSZTOF MARAT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1141440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Utwardzenie czterech placyków przy pergoli wraz z komunikacją na działce 39/11 Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Zduńskiej Dąbrowie
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.