eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny › Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 C

1.5.2.) Miejscowość: Zduny

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-440

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazduny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzduny.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-caec8b27-b6cb-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caec8b27-b6cb-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053518/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.272.1.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Strugienicach.
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• przebudowa punktu zlewnego ścieków dowożonych,
• przebudowa istniejącej studni wraz z wymianą sita o osi pionowej na kratę hakowo-taśmową wraz z zakupem i montażem prasy skratek,
• przebudowa pompowni ścieków surowych,
• przebudowa dwóch rurociągów transportujących ścieki,
• wymiana sitopiaskownika,
• wymiana króćców połączeniowych na rurociągach w komorze rozdziału,
• uzupełnienie brakującego zadaszenia z płyt poliwęglanowych na bioreaktorze,
• przebudowa pompy mamutowej w bioreaktorze,
• przebudowa czerpni powietrza w pomieszczeniu dmuchaw,
• przebudowa wentylacji w budynku technicznym,
• zamontowanie sond osadu na dwóch bioreaktorach biologicznych,
• przegląd i wymiana systemu napowietrzania,
• przebudowa zaworu spustowego wód nadosadowych w zbiorniku stabilizacji osadu,
• zakup ładowarki kołowej, teleskopowej,
• włącznie w układ technologiczny wszystkich elementów poddanych robotom budowlanym, próby, uruchomienie istniejącej linii do wapniowania osadów, uruchomienie i oddanie do użytku po osiągnięciu wszystkich zakładanych i wcześniej uzgodnionych parametrów,
• budowa automatycznego systemu powiadamiania o awariach na telefon z możliwością podglądu z pc i telefonu, umożliwiającym logowania na innych urządzeniach, wymiana komputera z wizualizacją procesów,
• przebudowa układu drogowego polegająca na utwardzeniu terenu z kostki (droga dojazdowa wraz z utwardzeniem placu pod wiatę na osad (wiata nie jest objęta zakresem prac tego przedsięwzięcia),
• uzupełnienie brakujących paneli istniejącego ogrodzenie wraz z montażem 2 bram wjazdowych,
• zamontowanie dodatkowej kamery pokazującej obraz na wiatę na osad (wiata nie jest objęta zakresem prac tego przedsięwzięcia).
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 3500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej:
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Maurzyce.
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Maurzyce wraz z niezbędną infrastrukturą (m. in. studnia płucząca, odpowietrzająca w zależności od rozwiązania projektowego oraz przepompownie przydomowe).
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Budowa sieci wodociągowej od budynku oczyszczalni do rzeki Bzury w m. Strugienice
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• wybudowaniu sieci wodociągowej w miejscowości Strugienice, od budynku oczyszczalni do rzeki Bzury.
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Przebudowa sieci wodociągowej w m. Maurzyce –Ruszków
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• Przebudowa sieci wodociągowej w m. Maurzyce –Ruszków długość około 400mb. Hydranty p.poż. szt. 2 przełączenia istn. przyłączy wodociągowych szt. 2 do nowej sieci wodociągowej
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Zduny.
Niniejsze zadanie obejmuje:
1) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej.
2) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych.
3) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót.
4) Kosztorysy.
5) Wykonanie robót budowlanych polegających na:
• budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Zduny w działce nr ew. 725 i 486/2 PVC 160mm DSR34 SN8 lita L= ok. 45mb studzienki kanalizacyjne szt. 4 - 425mm (pas drogi Krajowej)
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 1500000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567341,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3849900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567341,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Newater Sp. z o.o. Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ogólnobudowlana MAS-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992872309

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 186

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-266

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nie znani na etapie składania oferty.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567341,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1141440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1141440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1141440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KAMARAT Krzysztof Marat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361634150

7.3.3) Ulica: Zapady 34

7.3.4) Miejscowość: Godzianów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-126

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1141440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.