Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331549/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00339141/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA AMBULANSU RATUNKOWEGO TYPU C powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9215921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA AMBULANSU RATUNKOWEGO TYPU C powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f06dabf-15ef-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00311753/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa Ambulansu ratunkowego typu C o DMC powyżej 3,5 tony i motocykla wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/04/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 725000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA AMBULANSU RATUNKOWEGO TYPU C POWYŻEJ 3,5 TONY wraz z wyposażeniem.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji ambulansu wraz z wyposażeniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34211200-9 - Nadwozia ambulansów
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 863000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 863000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESZUTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681291817
7.3.3) Ulica: Tużycka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 863000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "URUCHOMIENIE I UTRZYMANIE SYSTEMU KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH"
- Remont oraz wymiana nawierzchni jezdni i chodników ulicy Hebanowskiego w Gdańsku wraz z remontem sieci kanalizacji deszczowej i przebudową sieci gazowej w ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego
- Wymiana zasilaczy UPS z modułami bateryjnymi wraz z pracami towarzyszącymi oraz świadczenie usług serwisu i gwarancji
- Dostawa elementów służących do rozbudowy posiadanego przez Oddział TVP w Gdańsku centralnego routera wizyjnego
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej wraz ze znakowaniem dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz asortymentu niezbędnego do utrzymania higieny na obiektach Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem
- 162/TP/ZP/D/2024 Dostawy materiałów do ciągłych terapii nerkozastępczych i plazmaferezy wraz z dzierżawą 4 aparatów
- DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Zakup wraz z montażem sprzętu do diagnostyki histopatologicznej dla Zakładu Patomorfologii w r. konkursu"zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2024r Narodowej Strategii Onkologicznej z MZ
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.