Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310810/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w zakresie przebudowy chodników w ciągu dróg powiatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 587731255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w zakresie przebudowy chodników w ciągu dróg powiatowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b55159-247a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030380/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2023.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315130,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2214G, ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim w zakresie regulacji wysokościowej istniejącej nawierzchni z płytek betonowych o powierzchni 850 m2, w tym:a) rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonowych płytek chodnikowych płukanych w sposób ręczny, wraz z oczyszczeniem płytek i odłożeniem na bok z przeznaczeniem do ponownego wbudowania,
b) korekta przemieszczonych obrzeży i krawężników z istniejących materiałów betonowych na nowej ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
c) uzupełnienie zniszczonych obrzeży (wymiana na nowe, nie więcej niż 0,2%),
d) profilowanie istniejącej podbudowy wraz z uzupełnieniem podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm - w celu uzyskania równej powierzchni, spadków podłużnych i porzecznych oraz wyniesieniem nawierzchni chodnika na wysokość min. 5 cm powyżej przyległych terenów zielonych,
e) ułożenie nawierzchni chodnika z betonowych płytek chodnikowych płukanych z rozbiórki na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3-5 cm,
f) uzupełnienie zniszczonych betonowych płytek chodnikowych płukanych (wymiana na nowe, nie więcej niż 0,2%),
g) wypełnienie spoin (zamulenie) nawierzchni chodnika piaskiem drobnym płukanym 0-0,2 mm,
h) prace porządkowe w strefie wykonywania robót (do szerokości 0,5 m po obu stronach obrzeży).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 156825,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2216G Rekcin – Wojanowo – Rusocin w miejscowości Rekcin, w zakresie regulacji wysokościowej istniejącego chodnika wraz z wymianą nawierzchni z płytek betonowych na kostkę betonową o powierzchni 400 m2, w tym:a) rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonowych płytek chodnikowych 50x50x7 cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na plac Wykonawcy i zagospodarowaniem lub utylizacją,
b) korekta przemieszczonych obrzeży i krawężników z istniejących materiałów betonowych na nowej ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
c) uzupełnienie zniszczonych obrzeży i krawężników (wymiana na nowe, nie więcej niż 0,2%),
d) w miejscu wymiany krawężnika przy jezdni bitumicznej wypełnienie styku upłynnionym asfaltem drogowym np. D200 na gorąco,
e) profilowanie istniejącej podbudowy wraz z uzupełnieniem podbudowy z KŁSM 0/31,5 mm - w celu uzyskania równej powierzchni, spadków podłużnych i porzecznych oraz wyniesieniem nawierzchni chodnika na wysokość min. 5 cm powyżej przyległych terenów zielonych,
f) ułożenie nawierzchni chodnika z nowej betonowej kostki brukowej szarej 20x10x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3-5 cm,
g) wypełnienie spoin (zamulenie) nawierzchni chodnika piaskiem drobnym płukanym 0-0,2 mm,
h) prace porządkowe w strefie wykonywania robót (do szerokości 0,5 m po obu stronach obrzeży).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99630,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2218G Rusocin – Kaczki - Gołębiewo w miejscowości Kaczki w zakresie budowy peronu przystankowego i dojścia do przejścia dla pieszych, Wykonanie z nowych materiałów zgodnie z załączonym przedmiarem robót, rysunkiem planu sytuacyjnego oraz rysunkiem przekroju poprzecznego, w tym:a) wytyczenie zakresu robót,
b) mechaniczne cięcie krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej,
c) mechaniczne usunięcie karpin wraz z wywiezieniem karpin na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem oraz uzupełnienie powstałych ubytków zagęszczonym nasypem z piasku zakupionego przez Wykonawcę,
d) korytowanie wraz z profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem,
e) wykonanie obramowania z betonowych krawężników i betonowych obrzeży - posadowionych na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
f) uzupełnienie ubytków konstrukcji nawierzchni bitumicznej betonem oraz ubytków nawierzchni bitumicznej mieszanką bitumiczną - w miejscu budowy krawężnika betonowego przy jezdni,
g) ułożenie nowych konstrukcji pod projektowane nawierzchnie,
h) ułożenie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej szarej 20x10x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3-5 cm,
i) wypełnienie spoin (zamulenie) nawierzchni chodnika piaskiem drobnym płukanym 0-0,2 mm,
j) profilowanie i zagęszczanie nawierzchni istniejącego zjazdu z istniejącego kruszywa (istniejący materiał) - w granicach pasa drogowego,
k) prace porządkowe w strefie wykonywania robót (do szerokości 0,5 m po obu stronach obrzeży),
l) przestawienie istniejącego oznakowania pionowego poza skrajnię chodnika,
m) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego linii przystankowych,
n) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z zarejestrowaniem w ośrodku geodezyjnym w Pruszczu Gdańskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 50883,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195916,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 6
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty brukarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137535,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELKAR Arkadiusz Jarząbek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882149585
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 6
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty brukarskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50883,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69417,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50883,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa RADEX Radosław Wierzbicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932513060
7.3.3) Ulica: Międzyłęż 46
7.3.4) Miejscowość: Wielkie Walichnowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-122
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "RADEX" Radosław Wierzbicki
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "RADEX" Radosław Wierzbicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50883,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.