eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieZakup usług zapewniających utrzymanie eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania OPTIMED ONXT oraz serwis oprogramowania.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług zapewniających utrzymanie eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania OPTIMED ONXT oraz serwis oprogramowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszelag@zoz.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług zapewniających utrzymanie eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania OPTIMED ONXT oraz serwis oprogramowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-288b85ca-1fec-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235879/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup usług zapewniających utrzymanie eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania OPTIMED ONXT oraz serwis oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną praw autorskich, wykonawcą zamówienia gwarantującym fachową usługę może być wyłącznie Comarch S.A. z siedzibą w Krakowie, al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków.
Firma ta jest wyłącznym jedynym właścicielem praw autorskich do posiadanego przez ZOZ w Końskich systemu i nie udziela licencji na przedmiotowy system innym podmiotom. Ponadto serwis systemu OPTIMED NEX prowadzony jest wyłącznie przez COMERCH.
W powyższej sytuacji zastosowanie art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych jest obiektywne i zasadne, a udzielenie zamówienia zgodne z przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 252 ZS/22/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup usług zapewniających utrzymanie eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania OPTIMED ONXT oraz serwis oprogramowania”, w tym:
1.1. W celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania, wymaga się zapewnienia Gotowości Serwisowej wykonywania usług w następującym zakresie:
1) sprawowania Opieki Informatycznej, w szczególności:
a) wsparcie w realizacji aktualizacji Oprogramowania innych producentów (oprogramowanie systemowe, wirtualizacje, motor bazy danych, oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych) wykorzystywanego na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (w ramach posiadanych przez Zamawiającego uprawnień, wynikających z posiadanej licencji).
b) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie niezbędnej rekonfiguracji Oprogramowanie innych producentów i platformy narzędziowej (w tym odnawiania licencji) wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (realizacja,
w przypadku problemów lokalnych administratorów),
c) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie rozwiązywania problemów z Oprogramowaniem innych producentów
i platformą narzędziową wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (realizacja w przypadku problemów lokalnych administratorów),
d) wsparcie w przypadku konieczności awaryjnego odtwarzania środowiska i/lub danych,
e) realizacja z instruktażem dla lokalnych administratorów w zakresie okresowego (raz na rok) testowego odtwarzania środowiska
2) Serwisu Oprogramowania – na warunkach określonych w §4 wzoru Umowy,
3) Doradztwa – na warunkach określonych w § 6 wzoru Umowy,
4) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania – na warunkach określonych w § 7 wzoru Umowy,
5) szkolenie Użytkowników,
6) podłączanie Użytkowników oraz instalowanie Oprogramowania na Sprzęcie Komputerowym,
7) kontrolę poprawności pracy Oprogramowania oraz raportowanie poprawności jego pracy.
8) Instalacja nowych wydań.
1.2. Serwis oprogramowania
1.2.1. Na Serwis Oprogramowania składają się usługi, w zakres których wchodzi:
1) diagnoza Nieprawidłowości Oprogramowania;
2) usuwanie Nieprawidłowości Oprogramowania;
3) usuwanie skutków Nieprawidłowości Oprogramowania;
4) usuwanie niespójności baz danych będących wynikiem Nieprawidłowości Oprogramowania;
5) wskazywaniem rozwiązań zastępczych na czas usuwania Nieprawidłowości Oprogramowania;
6) umożliwienie udziału raz na kwartał w szkoleniu online dla administratorów oprogramowania.
1.2.2. Warunki świadczenia Serwisu Oprogramowania:
1) Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość Zdalnego dostępu do Systemu Informatycznego w Okresie obowiązywania Umowy.
2) Serwis Oprogramowania może być prowadzony za pomocą Zdalnego Dostępu wyłącznie po uzyskaniu przez Wykonawcę zgody Zamawiającego.
3) Zamawiający zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu umożliwienia Wykonawcy dokonania Reakcji Serwisowej
i Naprawy, a w szczególności:
a) zapewnić przedstawicielom Wykonawcy dostęp do Systemu Informatycznego i Oprogramowania,
b) umożliwić wejście przedstawicielom Wykonawcy do pomieszczeń w Miejscach Instalacji i Miejscach Eksploatacji Systemu Informatycznego i Oprogramowania,
c) zapewnić przedstawicielom Wykonawcy odpowiednie warunki w trakcie świadczenia Serwisu Oprogramowania, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP.
1.2.3. Jeśli nie jest możliwy świadczenie Serwisu Oprogramowania przez Zdalny Dostęp, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia Serwisu Oprogramowania bezpośrednio w Miejscu Instalacji lub w Miejscu Eksploatacji.
1.2.4. Wykonawca podejmie czynności Naprawy na podstawie Zgłoszenia Serwisowego o Statusie zaakceptowane.
1.2.5. Wykonawca zagwarantuje następujące Czasy Reakcji i Naprawy:

Czas Reakcji Czas Naprawy
Awaria Krytyczna 4 Godziny – Zdalny Dostęp
1 Dzień – Zdalny Dostęp

Awaria Krytyczna 4 Godziny robocze – Zdalny Dostęp
1 Dzień roboczy – Zdalny Dostęp

Błąd 1 Dzień Roboczy – Zdalny Dostęp
10 Dni Roboczych – Zdalny Dostęp
Utrudnienie 2 Dni Robocze – Zdalny Dostęp
30 Dni Roboczych – Zdalny Dostęp

1.2.6. Czas Naprawy Awarii Krytycznej, Błędu lub Utrudnienia ulega automatycznemu wydłużeniu o czas przetwarzania danych, jeżeli czas ten przekracza 8 (osiem) godzin (np. archiwizacja lub kopiowanie baz danych).
1.2.7. W przypadku, gdy zgłoszenia Błędu lub Utrudnienia dokonano:
1) w godzinach pomiędzy 15.30 a 24.00 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
2) godzinach pomiędzy 0.00 a 7.30 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 7.30 danego dnia roboczego;
3) w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godzinie zgłoszenia w dniu jego zgłoszenia;
4) w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 7:30 najbliższego dnia roboczego.
1.2.8. Obsługa zgłoszenia Awaria Krytyczna realizowana będzie w trybie 24/7/365.
2. Kody CPV:
72267000-4 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.