eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niedamowo, gmina Kościerzyna



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niedamowo, gmina Kościerzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kościerski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.miler@powiatkoscierski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.e-bip.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niedamowo, gmina Kościerzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d25f98-287a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052760/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niedamowo, gmina Kościerzyna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna
Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niedamowo, gmina Kościerzyna oraz wykonanie raportów rozbieżności z porównania wpisów w elektronicznej księdze wieczystej w działach I-O i II ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB dla obszaru Powiatu Kościerskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy PZP.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy PZP dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
• Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:
a. w ostatnich 3 latach wykonał co najmniej dwie usługi polegające na modernizacji EGIB za co najmniej 100 tys. brutto każda oraz przedstawi referencje od Zleceniodawcy, na rzecz którego prace te zostały wykonane określające, czy te prace zostały wykonane należycie, w szczególności terminowo i zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego, poprawnie wykonanej usługi, z podaniem obiektu, wartości opracowania, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotu;
b. posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, t.j. wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usługi polegające na wykonaniu raportów rozbieżności z porównania wpisów w elektronicznej księdze wieczystej w działach I-O i II ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB dla obszaru powiatu lub Miasta na prawach powiatu, z podaniem obiektu, wartości opracowania, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego prace te zostały wykonane oraz załączy dowody określające, czy te prace zostały wykonane należycie, w szczególności terminowo i zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego.
c. w związku z koniecznością wykonania szeregu operacji obejmujących znaczną część bazy danych zasobu PODGiK powiatu kościerskiego oraz koniecznością zapewnienia wykonawcy dostępu do infrastruktury informatycznej powiatu wymaga się, aby wykonawca i wszyscy jego zgłoszeni podwykonawcy posiadali ważny certyfikat ISO 27001 potwierdzający wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zakresie przetwarzania danych. W celu wykazania posiadania takiego certyfikatu, wykonawca oraz wszyscy jego zgłoszeni podwykonawcy okażą stosowne certyfikaty na wezwanie.
• Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające następujące kwalifikacje/doświadczenie:
a) Jedną osobę niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającą aktualne uprawnienia zawodowe do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646), bądź na podstawie innych właściwych przepisów. Wskazana osoba będzie pełniła funkcję Kierownika prac podczas realizacji przedmiotowej usługi.
b) Jedną osobę posiadającą doświadczenie dotyczące implementacji danych do systemu informatycznego Ewid2007 z aplikacją zarządzającą TurboEWID, która wykazała się co najmniej dwiema usługami polegającymi na zasileniu danymi bazy danych PZGiK.
Uwagi:
• Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę dwoma osobami.
• Wskazane do realizacji zamówienia osoby (personel) będą zobowiązane do osobistego świadczenia usługi.
• Zamawiający nie dopuszcza łączenia doświadczenia osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zał. nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.