Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291428/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP 29/23 dostawa artykułów do sprzątania dla oddziałów Szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-347
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 251 61 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpital_bieganskiego/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP 29/23 dostawa artykułów do sprzątania dla oddziałów Szpitala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f28f37a1-1b11-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098917/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Artykuły do sprzątania oddziałów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 29/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184733,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ręczniki papierowe w roli, jednowarstwowe białe, niepylące rolki 12002 Ręczniki papierowe w roli, jednowarstwowe białe, niepylące rolki 600
3 Papier toaletowy w rolce, kompatybilny z pojemnikiem Katrin, ATC dwuwarstwowy, rolki 1500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 101404,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Proszek pioraco-dezynfekujący biobójczy do wszystkich tkanin, Opakowanie 20 kg szt 502 Nakładka na mop wykonana z mikrofazy nie pozostawiajaca kłaczków. szt 100
3 Mydło antybakteryjne w płynie do codziennego mycia rąk, op=5 litry szt 25
4 Płyn do mycia naczyń, skutecznie usuwający zabrudzenia, wydajny, bezpieczny dla środowiska, delikatny dla skóry, op=5 litry szt 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 30906,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 120 litrów, rolki 15002 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 120 litrów, wrolki 1000
3 Worki niebieskie na odpady komunalne o pojemności 120 litrów, rolki 600
4 Worki białe na bieliznę szpitalną o pojemności 120 litrów, rolki 600
5 Worki czarne na odpady komunalne o pojemności 120 litrów, rolki 1500
6 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 60 litrów, rolki 1000
7 Worki niebieskie na odpady komunalne o pojemności 60 litrów, rolki 1000
8 Worki czarne na odpady komunalne o pojemności 60 litrów, rolki 500
9 Worki czerwone na odpady medyczne o pojemności 35 litrów, rolki 200
10 Worki niebieskie na odpady komunalne o pojemności 35 litrów, rolki 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 94910,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pakiecie nr 1 nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pakiecie nr 2 nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57108,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57108,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57108,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HELPLAST HADASIK I WSPÓLNICY SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272744273
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 11
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57108,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarczych dla 33. BLTr w Powidzu
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.