Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307997/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Hażlach do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hażlach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 57
1.5.2.) Miejscowość: Hażlach
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-419
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338569479
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@hazlach.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/hazlach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Hażlach do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05db037b-2219-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059683/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.7.2023.K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi przewozu w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki. Przewóz odbywać się będzie po trasach: - miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego na terenie Gminy Hażlach (lub inne miejsce ustalone z rodzicem, opiekunem ucznia) – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego na terenie Gminy Hażlach (lub inne miejsce ustalone z rodzicem, opiekunem ucznia), dotyczy dowozu uczniów do placówek:1) Zespół Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie przy ul. Wojska Polskiego 3;
2) Ośrodek Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Ustroniu, ul. Wiejska 8.
Dzienna ilość kilometrów przypadająca na trasę – maksymalny limit kilometrów - 83km (dowóz oraz powrót).
Ilość przewożonych uczniów niepełnosprawnych - 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 169818,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi przewozu w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki. Przewóz odbywać się będzie po trasach: - miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego na terenie Gminy Hażlach (lub inne miejsce ustalone z rodzicem, opiekunem ucznia) – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego na terenie Gminy Hażlach (lub inne miejsce ustalone z rodzicem, opiekunem ucznia), dotyczy dowozu uczniów do placówek:1) Ośrodek Rehabilitacyjno–Edukacyjno–Wychowawczy w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4;
2) Zespół Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 3;
3) Przedszkole Terapeutyczne „Słoneczna Kraina” w Cieszynie przy ul. Bielska 64.
Dzienna ilość kilometrów przypadająca na trasę – maksymalny limit kilometrów - 78km (dowóz oraz powrót).
Ilość przewożonych uczniów niepełnosprawnych -17
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 159588,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183403,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183403,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183403,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380746311
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183403,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172355,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172355,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172355,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380746311
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172355,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.