Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233584/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00242219/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00246555/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99d362e1-f33f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99d362e1-f33f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005447/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 1 szt. serwera typu A, 1 szt. serwera typu B oraz 1 szt. serwera NAS.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 140072,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 16 szt. stacji roboczych typu A i 16 szt. monitorów typu A, 3 szt. stacji roboczych typu B i 3 szt. monitorów typu B, 3 szt. stacji roboczych typu C i 4 szt. monitorów typu C, 8 szt. komputerów typu All-in-One, 7 szt. komputerów przenośnych typu A i 26 szt. komputerów przenośnych typu B.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla części 2 określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.5.) Wartość części: 243642,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 5 szt. monitorów interaktywnych.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla części 3 określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 38867,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych typu A, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego typu B i 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych typu C.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla części 4 określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 21307,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 2 szt. komputerów przenośnych i 1 szt. stacji roboczej.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla części 5 określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 29762,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawę sprzętu do realizacji „Terminalowej klasopracowni informatycznej na 15 stanowisk uczniowskich i jedno stanowisko nauczyciela – 3 klasopracownie”.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla części 6 określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 156852,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 8 szt. tabletów.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla części 7 określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 21236,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136302,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136302,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136302,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692208121
7.3.3) Ulica: ul. 4 marca 38
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-708
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136302,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237506,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285590,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237506,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692208121
7.3.3) Ulica: ul. 4 marca 38
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-708
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237506,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27436,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27436,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comdrev.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731030450
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 45
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27436,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22022,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32360,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22022,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dotcom Projects Piotr Bordowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721741416
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOTCOM PROJECTS Piotr Brodowski
jakie przetargi wygrała firma
DOTCOM PROJECTS Piotr Brodowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32350,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33296,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33296,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33296,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comdrev.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731030450
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33296,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty przez Wykonawcę KOBIS Paweł Wojtanowski, ul. Widok 16, 33-170 Tuchów /oferta nr 5/ oraz Wykonawcę Comdrev.PL Sp. z o.o, ul. Szczecińska 45, 78-400 Szczecinek /oferta nr 6/, które podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia było przewyższenie oferty z najniższą ceną kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - III etap.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa oprogramowania dla nowo tworzonej Gminy Szczawa do zarządzania sesjami rady gminy wraz ze sprzętem, montażem i szkoleniem
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.