Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00261070/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12
1.5.2.) Miejscowość: Księżpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846877419
1.5.8.) Numer faksu: 846877432
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ksiezpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.ksiezpol.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bee352d-e074-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084430/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.251.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska piłkarskiego ze sztuczna nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im Jana Pawła II w Księżpolu o wym. 45 x 90m + pasy bezpieczeństwa, wraz oświetleniem, ogrodzeniem i wyposażeniem oraz przebudową sieci elektrycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 207/13 w Księżpolu. W skład infrastruktury wchodzi:
1) Budowa boiska do piłki nożnej o sztucznej nawierzchni trawiastej,
2) Budowa piłkochwytów o wysokości 8,0 i 6,0m,
3) Budowa sieci wodociągowej dn90 od istniejącej sieci wodociągowej w punkcie W2 do punktu W3,
4) Budowa sieci wodociągowej dn110 od istniejącej sieci wodociągowej w punkcie T1 do punktu W1,
5) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej od proj. studzienki w punkcie S1 do studzienki S6 na istn. sieci KS,
6) Usunięcie kolizji sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
7) Zabezpieczenie rurą osłonową istniejącej linii kablowej zgodnie z warunkami usunięcia kolizji wystawionymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej,
8) Przebudowa sieci telekomunikacyjnej,
9) Oświetlenie kompleksu,
10) Linia kablowa zasilająca,
11) Wyposażenie boiska.
2. Boisko do gry w piłkę nożną o wym. 45 x 90m + pasy bezpieczeństwa z systemem nawierzchni syntetycznej, w skład którego wchodzi: mata elastyczna, trawa syntetyczna i wypełnienie – ze względu na ograniczoną ilość znaków opis znajduje się w SWZ ( Rozdział 4 pkt 2-6) wraz z załącznikami
3. W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, Wykonawca, pod rygorem odstąpienia od umowy o roboty budowlane z przyczyn leżących po jego stronie, złoży wymienione w Rozdziale 4 pkt 7 SWZ dokumenty na etapie dostaw, przed wbudowaniem. Złożone dokumenty wymagają uzyskania akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego - ze względu na ograniczoną ilość znaków opis znajduje się w SWZ( Rozdział 4 pkt. 7) wraz z załącznikami .
4. Piłkochwyty o wysokości 6,0 i 6/8m. Piłkochwyty na słupkach z profila stalowego, malowane proszkowo 80x80mm zakończony daszkiem plastikowym. Piłkochwyty systemowe. Wysokość piłkochwytu (po zamontowaniu) 6m lub 6/8m. Rozpiętość pomiędzy słupami zewnętrznymi zgodnie z rysunkiem. Wypełnienie piłkochwytu - siatka ochronna polietylenowa.
5. Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy
1) Bramki do piłki nożnej aluminiowe 7,32x2,44m, głębokość siatki 2 m,
2) Kabiny dla zawodników rezerwowych z pokryciem ze szkła akrylowego.
6. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w SWZ, dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz uzupełniających dokumentację w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. Przedmiar robót służy jako ułatwienie do wykonania kalkulacji cenowej jako dokument pomocniczy. W kalkulacji ceny oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki określone w dokumentacji projektowej, SST, SWZ oraz inne wg wykonawcy uwarunkowania mające wpływ na cenę oferty. Koszt wykonania badań powykonawczych określonych w ust. pkt 11 ppkt. 3 SWZ lub innych nieujętych w przedmiarach robót a wynikających z dokumentacji projektowej należy doliczyć do wybranych pozycji w przedmiarze robót.
7. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
4) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) wykonywaniu robót ziemnych;
b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;
c) wykonywaniu nawierzchni boiska, opasek;
d) wykonywanie robót w zakresie dotyczącym sieci wodociągowych i kanalizacyjnych ,
e) wykonywaniu robót dotyczących wznoszenia ogrodzeń, piłkochwytów i zagospodarowania terenu,
f) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego;
g) wykonywaniu wszelkich prac montażowych i elektrycznych,
h) pracach wykończeniowych;
i) transportem;
j) innych prac wykonywanych fizycznie jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) Wymóg, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osoby kierownika budowy i kierowników robót.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
10. Zgodnie z art. 100 ust. 1 zamawiający wymaga aby wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Realizując Inwestycję Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w zakresie tej Inwestycji osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym minimalnymi wymaganiami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2976600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3921000,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2976600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR BUILDING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387067926
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 33/13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie ze Zobowiązaniem podmiotu udostepniającego zasoby stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy, Firma E-MK-A Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Hoża 86/410 00-682 Warszawa NIP 9182169079, KRS 0000724063 na potrzeby realizacji zadania pod nazwą: „Budowa boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu”, udostępnia Doświadczenie, do realizacji robót których te zdolności są wymagane w zakresie wykonania w podwykonawstwie budowy boiska: „Budowa boiska piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu” wspólnie z Generalnym Wykonawcą do czasu odbioru końcowego zadania.;
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2976600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki w ramach Programu „ Sportowa Polska -Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej Edycja 2023”
- ze środków Budżetu Państwa których dysponentem jest Minister Edukacji Narodowej w ramach Programu inwestycyjnego „Inwestycje w oświacie – wsparcie trwających inwestycji realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego prowadzące jednostki systemu oświaty”
INNE PRZETARGI KSIĘŻPOL
więcej: przetargi KSIĘŻPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.