eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b77e7e-3d08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054614/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonanie projektów chodników w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Ozimek - z podziałem na 3 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45b77e7e-3d08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zdp.opole.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały opisane w pkt. 12 SWZ - Tom I Instrukcja Dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZDP w Opolu przy ul. Ks. Opolskich 27, 45–005 Opole, tel. 0774414069, zwany dalej Administratorem, email: sekretariat@zdp.opole.pl. IODO: iod@zdp.opole.pl;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pan/Pani:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a tak że nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.261.1.19.2023.EW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1742 O w m. Krasiejów ul. Brzeziny Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1742 O polegającej na budowie chodnika z odwodnieniem i remontem nawierzchni. Odcinek od istniejącego chodnika w m. Ozimek posesja nr 34 w kierunku Krasiejowa, do posesji nr 23 w Krasiejowie dz. nr 674/144. Długość odcinka ok. 900 m.
Celem zamierzenia projektowego jest zaprojektowanie:
- jezdni o szerokości min 5,5 m; rozbudowa winna obejmować poszerzenie jezdni oraz remont nawierzchni;
- budowy chodnika zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zgodnie z WR-D;
- pobocza szerokości min. 1,0 m;
- odwodnienia (odwodnienie zlokalizować poza pasem jezdni), preferowane rowy i studnie chłonne;
- przebudowę kolidujących sieci.
W ramach części należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany
w 4 egzemplarzach,
- projekty techniczne i projekty wykonawcze wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500;
5) uzyskanie informacji terenowo - prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Burmistrza o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Burmistrza decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) opracowanie dokumentacji geologicznej;
9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości 5 egzemplarzy;
10) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
- wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,
- pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 10 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
12) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę;
13) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
14) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego;
15) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Pozostałe warunki zgodnie z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
a) kryterium: cena oferty (C) – waga kryterium - 60%
b) kryterium: okres gwarancji jakości (G ) – waga kryterium - 40%
1.1. Kryterium „Cena” (C) - waga 60 %:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru C = ( C min / C o ) x 100 pkt, gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
C min – cena brutto oferty najtańszej,
C o – cena brutto oferty ocenianej.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.
1.2. Kryterium „ Okres gwarancji” (G) – waga 40 %
Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji podanego w miesiącach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. VIII
Formularza ofertowego.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego:
G min =36 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego:
G max = 60 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w miesiącach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki okres zostanie przyjęty w Umowie z Wykonawcą.
Oferty, w których nie zostanie zaoferowany okres gwarancji (nie zostanie podany okres w pkt. VIII Formularza ofertowego) lub będzie on krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniżej podaną informacją:
- okres gwarancji 36 miesięcy - 0 punktów,
- okres gwarancji 48 miesięcy - 50 punktów,
- okres gwarancji 60 miesięcy - 100 punktów.
2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem Σo = Co* 0,60 + Go* 0,40, gdzie:
Σo – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty
Co – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena oferty”
Go – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji jakości”.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 4 powyżej zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
6. Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt. 5 powyżej zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 4 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Szczedrzyk ul. Opolska
Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Szczedrzyk ul. Opolskiej polegającej na budowie chodnika z odwodnieniem i remontem nawierzchni. Odcinek od istniejącego chodnika działka nr 80/2 posesja nr 22 do ul. Spacerowej i od ul. Spacerowej do ul. Pokoju. Długość odcinka ok. 900 m.
Celem zamierzenia projektowego jest zaprojektowanie:
- poszerzenia jezdni do szerokości min 5,5 m do 6,0 m; rozbudowa winna obejmować poszerzenie jezdni oraz remont nawierzchni (wzmocnienie nawierzchni bez korekty podbudowy); zastosować geometryczne elementy spowolnienia ruchu;
- budowy chodnika zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zgodnie z WR-D
- pobocza szerokości min. 1,0 m;
- odwodnienia (odwodnienie zlokalizować poza pasem jezdni), preferowane rowy i studnie chłonne;
- przebudowę kolidujących sieci.
W ramach części należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany
w 4 egzemplarzach,
- projekty techniczne i projekty wykonawcze wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500;
5) uzyskanie informacji terenowo - prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Burmistrza o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Burmistrza decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) opracowanie dokumentacji geologicznej;
9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości 5 egzemplarzy;
10) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
- wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,
- pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 10 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
12) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę;
13) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
14) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego;
15) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Pozostałe warunki zgodnie z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
a) kryterium: cena oferty (C) – waga kryterium - 60%
b) kryterium: okres gwarancji jakości (G ) – waga kryterium - 40%
1.1. Kryterium „Cena” (C) - waga 60 %:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru C = ( C min / C o ) x 100 pkt, gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
C min – cena brutto oferty najtańszej,
C o – cena brutto oferty ocenianej.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.
1.2. Kryterium „ Okres gwarancji” (G) – waga 40 %
Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji podanego w miesiącach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. VIII
Formularza ofertowego.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego:
G min =36 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego:
G max = 60 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w miesiącach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki okres zostanie przyjęty w Umowie z Wykonawcą.
Oferty, w których nie zostanie zaoferowany okres gwarancji (nie zostanie podany okres w pkt. VIII Formularza ofertowego) lub będzie on krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniżej podaną informacją:
- okres gwarancji 36 miesięcy - 0 punktów,
- okres gwarancji 48 miesięcy - 50 punktów,
- okres gwarancji 60 miesięcy - 100 punktów.
2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem Σo = Co* 0,60 + Go* 0,40, gdzie:
Σo – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty
Co – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena oferty”
Go – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji jakości”.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 4 powyżej zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
6. Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt. 5 powyżej zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 4 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Pustków
Opracowanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1706 O w m. Pustków, polegającej na budowie chodnika od ul. Zielonej do ul. Słonecznej i od ul. Słonecznej do ul. Robotniczej nr 1. Długość odcinka ok. 800 m.
Celem zamierzenia projektowego jest zaprojektowanie:
- jezdni o szerokości min 5,5 - 6,0 m; rozbudowa winna obejmować poszerzenie jezdni oraz remont nawierzchni;
- budowy chodnika zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zgodnie z WR-D;
- pobocza szerokości min. 1,0 m;
- odwodnienia (odwodnienie zlokalizować poza pasem jezdni), preferowane rowy i studnie chłonne;
- przebudowę kolidujących sieci.
W ramach części należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany w 4 egzemplarzach,
- projekty techniczne i projekty wykonawcze wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500;
5) uzyskanie informacji terenowo - prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Burmistrza o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Burmistrza decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci – w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) opracowanie dokumentacji geologicznej;
9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości 5 egzemplarzy;
10) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
- wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS excell,
- pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 10 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
12) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę;
13) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę, aż do uzyskania przez tę decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do: udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
14) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego;
15) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Pozostałe warunki zgodnie z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
a) kryterium: cena oferty (C) – waga kryterium - 60%
b) kryterium: okres gwarancji jakości (G ) – waga kryterium - 40%
1.1. Kryterium „Cena” (C) - waga 60 %:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru C = ( C min / C o ) x 100 pkt, gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
C min – cena brutto oferty najtańszej,
C o – cena brutto oferty ocenianej.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.
1.2. Kryterium „ Okres gwarancji” (G) – waga 40 %
Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji podanego w miesiącach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. VIII
Formularza ofertowego.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego:
G min =36 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego:
G max = 60 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w miesiącach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki okres zostanie przyjęty w Umowie z Wykonawcą.
Oferty, w których nie zostanie zaoferowany okres gwarancji (nie zostanie podany okres w pkt. VIII Formularza ofertowego) lub będzie on krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniżej podaną informacją:
- okres gwarancji 36 miesięcy - 0 punktów,
- okres gwarancji 48 miesięcy - 50 punktów,
- okres gwarancji 60 miesięcy - 100 punktów.
2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem Σo = Co* 0,60 + Go* 0,40, gdzie:
Σo – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty
Co – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena oferty”
Go – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji jakości”.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 4 powyżej zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
6. Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt. 5 powyżej zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 4 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie usług projektowych, za ostatnie 3 lata obrotowe (łączny przychód w tym okresie podzielony przez 3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości co najmniej:
- dla części nr 1 co najmniej – 100 000,00 zł,
- dla części nr 2 co najmniej – 100 000,00 zł,
- dla części nr 3 co najmniej – 100 000,00 zł.
(a więc dla trzech części łącznie co najmniej 300 000,00 zł).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony powyżej musi spełniać jeden z Wykonawców.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie, polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- 1 projekt budowlany przebudowy lub rozbudowy lub budowy drogi klasy min. L o łącznej wartości co najmniej 60 000,00 zł niezależnie na jaką część ofertę składa,
- co winno być potwierdzone stosownymi dokumentami stwierdzającymi, że usługi te zostały prawidłowo wykonane i ukończone.
b) Wykonawca musi wskazać osoby ( na każde stanowisko inna osoba ), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:
- projektant (branża drogowa) – min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku (od daty uzyskania uprawnień), - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- projektant (branża wod-kan) – min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na
tym stanowisku (od daty uzyskania uprawnień), - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w ppkt. a powinien spełniać przynajmniej jeden z konsorcjantów samodzielnie,
- warunek określony w ppkt. b Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
1a. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona ( jako najkorzystniejsza ) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu tj:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia Wykonawcy o rocznym przychodzie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie usług projektowania drogowego i kanalizacyjnego, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
b) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium (na części na które składana jest oferta) w wysokości:
część nr 1 - 700,00 PLN (siedemset złotych 00/100);
część nr 2 - 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych 00/100);
część nr 3 – 800,00 PLN (osiemset złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej
spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Żaden z Wykonawców
wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy
z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika ( lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć środki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.6 IDW, przy czym:
1) środki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.2 IDW składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 7.2 IDW;
2) środki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.1 IDW składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2. Przesłanki i zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zawarto w Proponowanych Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego (Tom II SWZ).
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie podanym powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-31 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Sposób złożenia oferty opisany został w pkt. 12.2 IDW oraz w pkt. 17 IDW.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-31 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego na okres trwania tychże okoliczności (na podstawie art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o której mowa powyżej).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.