Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282539/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2023 w ramach PT PROW 2014-2020 i PO RYBY 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48775416480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2023 w ramach PT PROW 2014-2020 i PO RYBY 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b635b0-0e5f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2023 w ramach PT PROW 2014-2020 i PO RYBY 2014 -2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie 1 - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zadanie 2 - Europejski Fundusz Morski i Rybacki w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282539/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42829,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2023 na potrzeby realizacji zadań PT PROW 2014-2020 i PT PO RYBY 2014-2020 zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia:
• PT PROW 2014-2020 (Zadanie 1 pn.: Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2023 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020):
1) Teczka konferencyjna – ilość: 300 szt.;
2) Notes A5 – ilość: 300 szt.;
3) Magnesy z nadrukiem – ilość: 300 szt.;
4) Naklejki samoprzylepne z nadrukiem – ilość: 1000 szt.;
5) Torba papierowa duża z nadrukiem – ilość: 300 szt.;
6) Torba papierowa mała – ilość: 300 szt.;
7) Długopis z nadrukiem – ilość: 300 szt.;
8) Skakanka z woreczkiem – ilość: 150 szt.;
9) Worek dla dzieci – ilość: 150 szt.;
10) Lunchbox/ pudełko śniadaniowe – ilość: 150 szt.;
11) Długopis „zwierzątka” – ilość: 300 szt.;
12) Kredki świecowe – ilość: 300 szt.;
13) Gra "Kółko i krzyżyk" z drewnianych klocków – ilość: 150 szt.;
14) Plecak/Worek ze sznurkiem – ilość: 300 szt.;
15) Powerbank – ilość: 50 szt.;
16) Butelka filtrująca – ilość: 150 szt.;
17) Komin wielofunkcyjny / chusta – ilość: 200 szt.;
18) Notatnik w formacie A5 – ilość: 150 szt.;
19) Parasol – ilość: 100 szt.;
20) Kalendarz książkowy na rok 2023 – ilość: 150 szt.;
21) Kalendarz biurkowy z kalendarium tygodniowym na rok 2023 – ilość: 150 szt.;
22) Kalendarz ścienny na rok 2023 – ilość: 150 szt.
• PT PO RYBY 2014-2020 (Zadanie 2 pn.: Wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarza na rok 2023 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PO RYBY 2014-2020):
1) Kalendarz biurkowy na rok 2023 – w formie podkładki pod mysz komputerową – ilość: 150 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199792-8 - Kalendarze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51906,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770001808, REGON: 351020982
7.3.3) Ulica: Myśliwska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51906,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Świadczenie usługi w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie Dąbrówka Dolna, w gminie Pokój, powiat namysłowski, woj. opolskie, z prawem opcji.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.