eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUmowa ramowa na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Umowa ramowa na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Umowa ramowa na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6376a939-d7b4-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-5/2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 738000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Część I - Lokalizacja Mierzeja Helska: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 123000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Część II - Lokalizacja Wisła: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy 43-460 Wisła;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 123000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Część III - Lokalizacja Warszawa i okolice:
a) Warszawa ZBK Wiejska – budynki: ul. Wiejska 10, ul. Frascati 2, ul. Maszyńskiego 10, 00-902 Warszawa;
b) Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa;
c) Rezydencja Belweder, ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa;
d) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa ul. Flory 2, 00-586 Warszawa;
e) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, 02-981 Warszawa;
f) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, ul. Karowa 10. 00-315 Warszawa;
g) Rezydencja Promnik, 08-470 Ruda Tarnowska;
h) Rezydencja Prezydenta RP Klarysew, 05-520 Kontancin – Jeziorna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 492000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1) Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862058632

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1) Project Management Intertecno Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220105293

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1) Doradztwo Budowlane Jacek Wodziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211883855

7.3.4) Miejscowość: Piseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I umowa ramowa zawarta z:
1) Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o., ul. Hieronima Derdowskiego 7, 81-369 Gdynia, NIP: 5862058632, Cena netto - do wysokości 100 000,00zł, umowa zawarta: 07.06.2024.
2) Wiertconsulting Sp. z o. o., ul. Trzebiatowska 29a, 60-432 Poznań, NIP: 7831610377, Cena netto - do wysokości 100 000,00zł, umowa zawarta: 07.06.2024.

Część II umowa ramowa zawarta z:
1) Project Management Intertecno Sp. z o. o., ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa, NIP: 5220105293, Cena brutto - do wysokości 100,000,00zł, Umowa zawarta 07.06.2024
2) Wiertconsulting Sp. z o. o., ul. Trzebiatowska 29a, 60-432 Poznań, NIP:7831610377, Cena netto - do wysokości 100,000,00zł, Umowa zawarta 07.06.2024r.

Część III umowa ramowa zawarta z:
1) Doradztwo Budowlane Jacek Wodziński, ul. Mleczarska 40, 05-500 Piaseczno, NIP: 5211883855, Cena netto - do wysokości 400 000,00zł, Umowa zawarta 11.06.2024
2) Project Management Intertecno Sp. z o. o., ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa, NIP: 5220105293, Cena netto - do wysokości 400 000,00zł, Umowa zawarta 07.06.2024
3) NBQ Sp. z o. o., ul. T. Apolinarego Wendy 10C, 70-655 Szczecin, NIP: 9552300199, Cena netto - do wysokości 400 000,00zł, Umowa zawarta 07.06.2024
4) EkspertyzyBud Sp. z o. o., ul. Czechowicka 26/35, 04-224 Warszawa, NIP: 1133089436, Cena netto - do wysokości 400 000,00zł, Umowa zawarta 11.06.2024
5) Wiertconsulting Sp. z o. o., ul. Trzebiatowska 29a, 60-432 Poznań, NIP:7831610377, Cena netto - do wysokości 400 000,00zł, Umowa zawarta 07.06.2024
6) ZDI Sp. z o. o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, NIP: 9221002143, Cena netto - do wysokości 400 000,00zł, Umowa zawarta 07.06.2024

Umowę ramową zawiera się (w zakresie Części I, II i III) na okres od dnia podpisania umowy ramowej do dnia 31 grudnia 2025 r.

W związku z zawarciem Umowy Zamawiający może zawrzeć z Wykonawcą Umowy wykonawcze na łączną kwotę do wysokości 100 000,00 zł netto (dla Części I), do wysokości 100 000,00 zł netto (dla Części II), do wysokości 400 000,00 zł netto ( dla Części III), co wraz z podatkiem VAT określonym z obowiązującymi przepisami na dzień zawarcia Umowy wykonawczej stanowi maksymalne zobowiązanie Zamawiającego wynikające z umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.