Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280968/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/11wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania materiałów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-230863d8-0ccb-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280968/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/ZP/U/WYCH/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KUBEK CERAMICZNY Z LOGO BATALIONU DOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH I Z NAPISEM BATALION DOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 255,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIÓRO WIECZNE PROMOCYJNE Z LOGO IWsp SZ W ETUI SKÓRZANYM I Z NAPISEM INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DŁUGOPIS PROMOCYJNY CENTRUM DOKTRYN I SZKOLENIA SIŁZBROJNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TORBA PROMOCYJNA PAPIEROWA LAMINOWANA Z LOGO NOWEURZĄDZENIE POLSKIE 2X35
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SMYCZ PROMOCYJNA W KOLORZE NIEBIESKIM Z LOGO CENTRUMDOKTRYN I SZKOLENIA SIŁ ZBROJNYCH ORAZ NAPISEM KAMPANIA
NOWE URZĄDZENIE POLSKIE 2X35
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BRELOK PROMOCYJNY METALOWY Z GRAWEREM DWUSTRONNYM DOKLUCZY Z LOGO CENTRUM DOKTRYN I SZKOLENIA SIŁ ZBROJNYCH
ORAZ LOGO NOWE URZĄDZENIE POLSKIE 2X35
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KUBEK TERMICZNY Z LOGO NFIU4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 420,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MONETA PROMOCYJNA Z LOGO NFIU4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
POWER BANK Z LOGO BATALIONU DOWODZENIA INSPEKTORATUWSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 650,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WOREK PROMOCYJNY NA STRÓJ SPORTOWY Z LOGO BATALIONUDOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 80,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TORBA PROMOCYJNA PAPIEROWA Z LOGO 1 WOJSKOWEGO SZPITALAPOLOWEGO
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 629,77 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KALENDARZ ŚCIENNY PROMOCYJNY INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH TRÓJDZIELNY NA ROK 2023 W OPAKOWANIU4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 5311,26 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TORBA PAPIEROWA EKOLOGICZNA SZARA ZE ZNAKIEM GRAFICZNYMODZNAKI ROZPOZNAWCZEJ I NAPISEM INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TORBA PAPIEROWA EKOLOGICZNA BIAŁA ZE ZNAKIEM GRAFICZNYMODZNAKI ROZPOZNAWCZEJ I NAPISEM INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ
ZBROJNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PODKŁADKA PROMOCYJNA ERGONOMICZNA POD MYSZKĘKOMPUTEROWĄ Z NAPISEM I LOGO CENTRUM DOKTRYN I SZKOLENIA
SIŁ ZBROJNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁZBROJNYCH (MAŁY) CZARNY
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁZBROJNYCH (MAŁY) KHAKI (OLIWKOWY)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁZBROJNYCH (DUŻY) CZARNY
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PLECAK PROMOCYJNY Z LOGO INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁZBROJNYCH (DUŻY) KHAKI (OLIWKOWY)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NÓŻ WIELOFUNKCYJNY PROMOCYJNY Z NAPISEM INSPEKTORATWSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH W ETUI
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZESTAW PROMOCYJNY PIÓRO WIECZNE I DŁUGOPIS INSPEKTORATUWSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH W SKÓRZANYM ETUI I PUDEŁKU
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NOTES PROMOCYJNY A6 Z DŁUGOPISEM, Z NAPISEM I LOGO NOWEURZĄDZENIE POLSKIE 2X35
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 2672,40 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KUBEK TERMICZNY Z PODWÓJNYMI ŚCIANKAMI Z LOGO BATALIONUDOWODZENIA INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 515,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BRELOK Z EKOSKÓRY Z LOGO NFIU4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 200,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BALON Z LOGO NFIU Z KOSZYCZKIEM I PATYKIEM4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 323,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BALON Z LOGO #WEARENATO4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 443,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAKLEJKA Z LOGO NFIU4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2988,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2988,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2988,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nova Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842601968
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2988,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1771,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1771,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441853060
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1771,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa
Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem podał kwotę jaką zamierz przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 629,77 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty, która wynosi 1.076,25 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441853060
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa
Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa
Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, swoją ofertę złożył jeden Wykonawca:
Natalia-bis Sp. z o.o.
ul. Przewodowa 140a
04-895 Warszawa
Zamawiający w dniu 30.08.2022 r. pismem nr 186/22 poinformował Wykonawcę o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. części. W odpowiedzi na pismo firma Natalia-bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, ul. Przewodowa 140a w dniu 09.09.2022 r. powiadomiła Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy na ww. część.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2998,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2998,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nova Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842601968
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2988,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ww. części w wyznaczonym terminie na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Dostawa fantomów/manekinów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
- Realizacja działań reklamowych
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: Rozbudowa DW 768 Kazimierza Wielka - gr. Województwa etap I na odc. od km 54+900 do km 61+341
- Usługa przeprowadzenia płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- Kampania informacyjno-edukacyjna "Gmina Kęty dba o klimat"
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas zawodów kolarskich MTB w pierwszej połowie 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.