eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlinZakup i montaż ogniw fotowoltaicznych wraz z magazynem energii dla instalacji fotowoltaicznej dla instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż ogniw fotowoltaicznych wraz z magazynem energii dla instalacji fotowoltaicznej dla instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa

1.5.2.) Miejscowość: Kotlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627405904

1.5.8.) Numer faksu: 627401301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskotlin@powiat-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskotlin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/795559

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż ogniw fotowoltaicznych wraz z magazynem energii dla instalacji fotowoltaicznej dla instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9b8202c-2619-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00510939/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Montaż paneli fotowoltaicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.261.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210390,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest montaż paneli fotowoltaicznych
Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
1) Dokumentacje projektowe:
a) Dokumentacja projektowa
– branża budowlana, stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ
– branża elektryczna, stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące Załącznik nr 11 do SWZ,
Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ.
Do użytych w dokumentach wymienionych w punktach 2.1) – 2.3) niniejszego rozdziału SWZ słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodaje się w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
Wskazanie w dokumentach wymienionych w punktach 2.1) – 2.3) niniejszego rozdziału SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę ma jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
Ilekroć w dokumentach wymienionych w punktach 2.1) – 2.3) niniejszego rozdziału SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09331200-0 Słoneczne moduły fotowoltaiczne
45000000-7 Roboty budowlane
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na to, iż ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość. Udzielenie jednego zamówienia jest uzasadnione obiektywnymi przyczynami.
W przypadku podziału zamówienia na części, zachodziłaby potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Mogłoby to poważnie zagrozić terminowemu, właściwemu wykonaniu zamówienia, a niezrealizowanie zadania w terminie określonym w umowie z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej spowodowałoby utratę dofinansowania uzyskanego przez Dom Pomocy Społecznej.
Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający:
nie wymaga i nie dopuszcza złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego,
nie wymaga i nie dopuszcza dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Wszelkie dokumenty złożone wraz z ofertą w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 t.j.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia opisany w SWZ musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie noszący znamion użytkowania oraz w pełni sprawny technicznie.
Przedmiot zamówienia opisany w SWZ Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt, łącznie z opakowaniem, transportem, rozładunkiem oraz ubezpieczeniem do miejsca przeznaczenia wskazanego w pkt 23 niniejszego rozdziału SWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia oraz dostawy znajduje się pod adresem : ul. Parkowa 5 63-220 Kotlin
Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu: Przedmiar robót opublikowany przez Zamawiającego nie zawierał istotnego elementu zadania – magazynu energii, który jest integralną częścią projektu technicznego. W związku z tym kosztorysy ofertowe złożonych ofert nie zawierają całości roboty budowlanej będącej przedmiotem postępowania, w związku z czym Zamawiający nie może podpisać ważnej umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204180 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.