eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PaczkówBudowa infrastruktury drogowej na ul. Pileckiego, ul. F. Nila, ul. Grota Roweckiego i ul. Kościuszki w Paczkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej na ul. Pileckiego, ul. F. Nila, ul. Grota Roweckiego i ul. Kościuszki w Paczkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Paczków

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774316772

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury drogowej na ul. Pileckiego, ul. F. Nila, ul. Grota Roweckiego i ul. Kościuszki w Paczkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e5e506-2807-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038742/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa infrastruktury drogowej na ul. Pileckiego, ul. F.Nila, ul.Grota-Roweckiego i ul. Kościuszki w Paczkowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37e5e506-2807-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 8 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na: Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/)
5. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza także komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny.
Adres e-mail: wzp@paczkow.pl (nie dotyczy składania ofert).
6. Poprzez środki komunikacji elektronicznej – należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną .
7. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne wykonawcy sporządzają zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Pzp oraz rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj: - w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj.
- opatrują kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- podpisem zaufanym lub
- podpisem osobistym.
Formaty danych, o których mowa powyżej oraz standardy zapewniające dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pomocą systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych – zawarty jest w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje, ażeby ofertę sporządzić w formacie danych pdf. Dopuszcza się także złożenie oferty skompresowanej w formacie .RAR, który to format nie jest wymieniony w powyższym załączniku nr 2 Rozporządzenia w sprawie KRI.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 39 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji przewiduje budowę dróg, oświetlenie uliczne, kanalizację deszczową, kanał technologiczny, przeniesienie sieci gazowej oraz w części budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
• Droga o nawierzchni bitumicznej o szer. 5m z chodnikiem obustronnym szer. 2 m. Odwodnienie powierzchniowe do projektowanych wpustów na remontowanej kanalizacji deszczowej. Na całym odcinku niweleta drogi zostanie dostosowane do istniejącej sytuacji w terenie w celu zminimalizowania robót ziemnych oraz dostosowania spadków do norm i wytycznych projektowych. Nawierzchnia jezdni obramowana krawężnikami 15x30cm na ławie betonowej. Wysokość krawężników 12cm na zjazdach obniżone do 2cm. Nawierzchnia chodników obramowana obrzeżami 8x30cm na ławie betonowej. Na odcinku ul. Fieldorfa „Nila” ze względu na pochylenie terenu zostały zastosowane bariery U-12. Spadki poprzeczne jezdni oraz chodników zaprojektowano 2%. Na całej długości budowanych odcinków dróg przewiduje się oświetlenie uliczne, kanalizację deszczową oraz kanał technologiczny.
• Budowa odcinka sieci oświetlenia ulicznego, przebudowa istniejących odcinków elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oraz przebudowa istniejących odcinków elektroenergetycznej sieci SN 15hV.
• Przebudowa oraz rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PP korugowanych, strukturalnych DN/ID400 i DN/ID300 oraz budowa przykanalików DN/ID200 i DN/ID150 zaprojektowano na terenie dz. nr 455; 456; 457/9; 458;459; 460; 461/1; 461/11; 461/16; 462/1; 462/10; 462/11; 462/18; 618; 651/1 OBRĘB 0001 PACZKÓW; JEDN. EW. 160707_4. Kanał należy wpiąć do istniejącego kanału deszczowego kdD600 do istniejącej studni betonowej na terenie działki nr 651/1. Na kanalizacji deszczowej zabudowane zostaną betonowe studnie rewizyjne DN1200, studnie tworzywowe DN600, separator substancji ropopochodnych DN1200, osadnik DN1000, wpusty deszczowe na studzienkach betonowych DN500 oraz sekcje odwodnienia liniowego o szerokości rusztu w świetle 150mm. Dla potrzeb budowy niezbędne będzie czasowe zajęcie terenu wzdłuż trasy kanalizacji deszczowej. Czasowo zajęty teren wykorzystywany będzie dla potrzeb: wykonania wykopów, składowania ziemi, komunikacji wewnętrznej wykonania prac montażowych, składowania materiału, itp. Nie zajdzie potrzeba stałego zajęcia terenu. Szerokość pasa roboczego wyniesie do ok. 6,0 m.
Podczas prowadzenia przedmiotowej budowy zapewniona będzie komunikacja piesza oraz dojścia mieszkańców do posesji.
• Telekomunikacyjny kanał technologiczny - o długości 1200m.

W pasach drogowych budowanych odcinków dróg należy wykonać kanał technologiczny (KTu) o długości 1200m w postaci rurociągu kablowego układanego bezpośrednio w ziemi o profilu:
a) Rura RHDPEk-S110mm lub rura RHDPEp110/6,3mm ,
b) Rura mikrokanalizacji o średnicy zewnętrznej 40mm wraz z zabudowanymi 7 mikrorurami o średnicy wewnętrznej 8mm,
c) Rura RHDPE fi 40/3,7mm.
W przypadku przepustów pod drogami lub przejść pod wjazdami rurociąg należy wykonać o profilu:
a) Rura RHDPEp110/6,3mm,
b) Rura mikrokanalizacji o średnicy zewnętrznej 40mm wraz z zabudowanymi 7 mikrorurami o średnicy wewnętrznej 8mm,
c) Rura RHDPE fi 40/3,7mm,
d) Rura osłonowa RHDPEp 125/7,1mm do zabezpieczenia rur wymienionych w punktach b) i c).
Na trasie kanału należy osiem studni kablowych typu SKR-2, SK-2 oraz SKR-1 z ramami i pokrywami typu ciężkiego. Należy stosować jako zabezpieczenie antywłamaniowe pokrywy ryglowane. Kanał przeznaczony będzie do zabudowy kabli teletechnicznych światłowodowych i miedzianych, umożliwiających budowę i rozbudowę sieci szerokopasmowych poprzez jednostki
administracji publicznej oraz operatorów telekomunikacyjnych.
• Na odcinku drogi ul. T. Kościuszki należy wykonać nawierzchni bitumiczną o szer. 3m z obustronnymi poboczami szer. 0,75m oraz krawędziami ograniczonymi krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x22cm na ławie betonowej ze światłem 2cm. Odwodnienie powierzchniowe do wpustów kanalizacji deszczowej. Na całym odcinku niweleta drogi zostanie dostosowane do istniejącej sytuacji w terenie w celu zminimalizowania robót ziemnych oraz dostosowania spadków do norm i wytycznych projektowych.
• Budowa sieci gazowej ś/c 110PE do 0,5MPa wraz z odejściami gazu średniego ciśnienia 32PE oraz likwidacja sieci gazu DN100Stal w miejscowości Paczków ul. Grota Roweckiego, Witolda Pileckiego.
Zakres rzeczowy:
 sieć gazowa średniego ciśnienia:
- Ø110 PE 100 RC SDR 17 o długości 237,10 mb
- Ø63 PE 100 RC SDR 11 o długości 1,50 mb
- Ø32 PE 100 RC SDR 11 o długości 53,20 mb
 przyłącz gazu średniego ciśnienia:
- Paczków ul. Grota Roweckiego 1 dz. nr 462/8 – Ø32 PE 100 RC SDR 11 (o dł. ok. 0,4 mb)
Zakres przyłącza gazu obejmuje odcinek przewodu od sieci gazowej do istniejącego zaworu odcinającego DN32.
Likwidacja sieci gazu:
 - DN100Stal o długości 176,30 mb

• Sieć wodociągowa i sieć kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej przewidziane do realizacji w miejscowości Paczków w rejonie ulic: Pileckiego, Grota Roweckiego, Dekutowskiego, Fieldorfa Nila na dz. o nr ewidencyjnych: 456, 457/9, 455, 462/1, 460 oraz w miejscowości Kozielno na dz. nr 400.
- SIEĆ WODOCIĄGOWA :
1) Siec wodociągowa z rur PE, PN 10, Ø 125mm – 809,2m;
2) Odcinki łączące sieć z hydrantami z rur PE, PN 10, Ø 90mm – 29,5m
3) Hydrant nadziemny DN80, szt. 4
4) Hydrant podziemny DN80, szt. 1
Sieć wodociągową w systemie pierścieniowym z rur PE100, PN10, SDR17 o średnicy 125mm, natomiast odejścia do hydrantów o średnicy Dz 90 mm, łączone za pomocą zgrzewania doczołowego.
Wodociąg należy spiąć z istniejącą siecią wodociągową Ø110mm w trzech punktach, tj. pkt. 1 na działce nr 400, pkt. 9 na działce nr 457/9 oraz w pkt. 17 na działce nr 460. Wpięcie wodociągu do istniejących odcinków sieci w pkt. 1 i 17 należy wykonać poprzez zabudowę trójnika równoprzelotowego DN100mm. Za trójnikiem należy zamontować zasuwę odcinającą DN100 z obudową trzpienia i skrzynką uliczną żeliwną oraz redukcję kołnierzową DN100/125. Należy zastosować zasuwy z miękkim uszczelnieniem. Wodociąg należy uzbroić w hydranty nadziemne 4szt. i 1 szt. podziemne DN80 odcinane zasuwą żeliwną kołnierzową.
- SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ :
1) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200PVC - 706,5 m
2) Studzienki kanalizacji sanitarnej z kregów beton. o srednicy wew. Ø 1000 mm, kpl. 16,
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wykonać z rur kanalizacyjnych PVC-U
Ø200mm o gładkich ścianach, klasy S (rury typu ciężkiego SN=12kN/m2 SDR34), wykonane
zgodnie z normą PN – EN 1401, łączonych za pomocą kielichów z uszczelkami typu BL
zgodnie z normą PN-EN 681.
Na kanałach grawitacyjnych sieci sanitarnej, należy zabudować prefabrykowane betonowe
studzienki, z zabetonowaną w dennicy wkładką wykonaną z poliuretanu – PU. Poszczególne
elementy studzienek kanalizacyjnych łączyć na uszczelki klinowe z materiału SBR lub
EPDM, spełniającego wymagania normy EN 681-1. Studzienki winny spełniać wymagania
normy PN-EN 1917, zaś wkładki z poliuretanu wymagania aprobaty technicznej ITB lub
wymagania krajowej oceny technicznej ITB.
Zakres zadanie nie obejmuje ul. Dekutowskiego.
Zakres dokumentacji projektowej oraz przedmiary obejmują ul. Dekutowskiego, natomiast zakres prac do wykonania w ramach zadania nie obejmuje ul. Dekutowskie.
Podczas przygotowywania ofert nie należy wyceniać zakresu dotyczącego ul. Dekutowskiego.

Szczegóły zawarte są w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ

ŹRÓDŁA FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA: POLSKI ŁAD

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie obejmujące roboty drogowe o minimalnej wartości robót budowlanych 5 000 000,00 zł. brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunków dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców z czego jeden Wykonawca musi spełniać w całości warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz robót
2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) formularz oferty (formularz interaktywny),
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców),
3) oświadczenie składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust.4. (jeżeli dotyczy)
4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
5) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),
6) dowód wniesienia wadium
7) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 95.000,00 (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych),
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 78 8872 0003 0000 0160 2000 0030 z dopiskiem: „Wadium – ZP.271.3.2024”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Paczków, ul. Rynek 1, 48-370 Paczków,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa regulująca współpracę musi być zawarta, co najmniej na czas realizacji zamówienia publicznego z uwzględnieniem okresu rękojmi i gwarancji.
4. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają 3) oświadczenie na podstawie art. 117 ust.4
6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (partnerzy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły projektowanych postanowień zawarte są w III części SWZ pn. - „wzór umowy”.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. 2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.