eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434300

1.5.8.) Numer faksu: 224434203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd1595d-3b14-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017768/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni poóżonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przesłanki faktyczne: W 2021 r. zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (PN 12/2021), w którego wyniku udzielono w dniu 15.11.2021 r. Wykonawcy PARTNER Dariusz Apelski, (ul. Płytowa 1, 03-046 Warszawa, NIP 762-151-06-69) zamówienia na Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
CIĄG DALSZY PRZESŁANEK FAKTYCZNYCH W SEKCJI IX OGŁOSZENIA.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR 32/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119655,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni położonych wzdłuż ulic gminnych oraz prace związane z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności prace polegające na:
- utrzymaniu czystości na terenach zieleni wzdłuż dróg gminnych,
- koszeniu trawników,
- jesiennym grabieniu,
- pieleniu krzewów,
- pielęgnacji krzewów,
- odmładzaniu krzewów,
- pieleniu i pielęgnacji bylin,
- nasadzeniu krzewów,
- renowacji trawników,
- podlewaniu interwencyjnym,
- wywozie zanieczyszczeń gabarytowych z terenów zieleni,
- wywozie zanieczyszczeń organicznych z terenów zieleni,
- opróżnianiu koszy ulicznych,
- pracach konserwacyjnych, porządkowych różnych i interwencyjnych.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / krotności zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1.umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129228,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129228,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129228,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER Dariusz Apelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762-151-06-69

7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129228,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W ZWIĄZKU Z OGRANICZENIEM LICZBY ZNAKÓW CIAG DALSZY PRZESŁANEK FAKTYCZNYCH ZASTOSOWANIA TRYBU:
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/S 126-333287, opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 02.07.2021 r., dotyczącym postępowania PN 12/2021, przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym do wartości netto 292 116,38 zł. Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług są podobne – dotyczą wykonania prac polegających na:
a. utrzymaniu czystości na terenach zieleni wzdłuż dróg gminnych,
b. koszeniu trawników,
c. jesiennym grabieniu,
d. pieleniu krzewów,
e. pielęgnacji krzewów,
f. odmładzaniu krzewów,
g. pieleniu i pielęgnacji bylin,
h. nasadzeniu krzewów,
i. renowacji trawników,
j. podlewaniu interwencyjnym,
k. wywozie zanieczyszczeń gabarytowych z terenów zieleni,
l. wywozie zanieczyszczeń organicznych z terenów zieleni,
m. opróżnianiu koszy ulicznych,
n. pracach konserwacyjnych, porządkowych różnych i interwencyjnych.
Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Jest to pierwsze zamówienie na usługi podobne od udzielenia zamówienia podstawowego
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.