eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
W CZĘSTOCHOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.8.) Numer faksu: 343477104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/920577

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
W CZĘSTOCHOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b9433d8-03a4-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054789/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 498224,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie ,w następującym asortymencie i ilościach:
1 Jogurt - zboża 200g szt. 1000
2 Jogurt owocowy 150g szt. 2000
3 Jogurt naturalny 150g szt. 2000
4 Jogurt naturalny 400g szt. 300
5 Jogurt do picia 250g szt. 1500
6 Margaryna mleczna 250g szt. 1000
7 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 22000
8 Masło jednorazowe 10g szt. 2000
9 Mleko 2% l 3000
10 Mleko zagęszczone niesłodzone 200g szt. 300
11 Mleko UHT 2% 500ml szt. 1000
12 Ser biały twarogowy półtłusty - kostka kg 2000
13 Serek topiony - krążki 17,5g szt. 5000
14 Serek topiony – plastry 130g szt. 1500
15 Ser typu feta 270g szt. 10
16 Ser mozarella kulki 150g szt. 10
17 Ser mozarella - kulka 125g szt. 10
18 Ser mozarella tarty kg 100
19 Ser Camembert 180g szt. 500
20 Ser Brie 200g szt. 500
21 Ser typu włoskiego 220g szt. 1000
22 Camembert - różne smaki 120g szt. 1000
23 Ser wędzony w plastrach kg 500
24 Ser żółty Edamski-w plastrach kg 800
25 Ser żółty Gouda -plastrach kg 800
26 Ser Królewski - plastry kg 500
27 Ser żółty Podlaski kg 1000
28 Ser Mazdamer w plastrach kg 600
29 Ser żółty Salami- w plastrach kg 700
30 Serek twarogowy naturalny 150g szt. 1000
31 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 500
32 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 3000
33 Serek topiony 100g szt. 2000
34 Puszysty serek twarogowy (różne smaki) 150g szt. 1000
35 Puszysty serek twarogowy Mini Mix 20g (różne smaki)20g szt. 1500
36 Serek twarogowy plastry (różne smaki) 150g szt. 1500
37 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 1000
38 Śmietana 18% 1000ml l 800
39 Śmietana 30% 1000ml l 1000
40 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 400
41 Serek twarogowy ziarnisty (granulowany) 200g szt. 3000
42 Jogurt islandzki typu skyr owocowy 140g szt. 800
43 Serek solankowy plastry 150g szt. 800
44 Serek śmietankowy kanapkowy 125g szt. 1200
45 Ser Gouda z czarnuszką - blok kg 700
46 Jogurt z owsianką owocowy 180g szt. 1500
47 Maślanka owocowa 400g szt. 1000
48 Ser żółty z dziurami - plastry kg 600
49 Ser twarogowy topiony 17g szt. 5000
50 Ser tylżycki – plastry kg 300
51 Serek twarogowy ziarnisty (granulowany) lekki 150g szt. 2000
52 Kefir naturalny 375g szt. 1000
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku.
4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
5. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi 210.000,00 zł brutto (również w przypadku zwolnienia z VAT)
6. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64
7.Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. W przypadku realizacji więcej niż jednej dostawy w tygodniu, Sprzedawca wystawi fakturę zbiorczą za ten okres
8.Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i dobrej jakości.
9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie
10. Zamawiająca nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448304,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482525,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448304,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa

7.3.4) Miejscowość: Wyskoie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448304,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.