Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322671/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://asgdansk.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fad70ab2-11be-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Areszt Śledczy w Gdańsk
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad70ab2-11be-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079872/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 PRODUKTY MLECZARSKIE I TŁUSZCZ ROŚLINNY DO SMAROWANIA PIECZYWA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/02/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317899,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JOGURT NATURALNY- Konsystencja jednolita w całej masie, kremowa, bez grudek, lekko luźna, barwa jednolita biała do lekko kremowej, smak i zapach: czysty, lekko kwaśny; bez cukru, o zawartości tłuszczu od 1,5% do 2,5% w 100 g produktu; w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 180 g netto- 20 kgMLEKO W PROSZKU ODTŁUSZCZONE
Rozpuszczalne (granulowane, instant), wygląd: sypki proszek, jednolity, drobno rozpylony, barwa białokremowa; w opakowaniach (worek) w przedziale od 0,5 kg do 50 kg netto, o zawartości: tłuszczu – nie większej niż 1,5%; wody – nie większej niż 5% w 100 g produktu – 4350 kg
SER TOPIONY KREMOWY ŚMIETANKOWY, KOSTKA LUB BATON
Barwa naturalna; smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego klasy I, z którego wyprodukowano ser topiony, ze swoistym posmakiem topienia; w opakowaniach jednostkowych 100 g netto – 820 kg
SEREK HOMOGENIZOWANY NATURALNY
Barwa biała do lekko kremowej; struktura i konsystencja jednolita, dobra do smarowania; smak i zapach: czysty, łagodny, lekko kwaśny; bez cukru, o zawartości tłuszczu – nie mniejszej niż 5% w suchej masie; w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 150 g netto- 250 kg
SEREK HOMOGENIZOWANY WANILIOWY
Barwa lekko kremowa; struktura i konsystencja jednolita, dobra do smarowania; smak i zapach: czysty, łagodny, lekko kwaśny; bez cukru, o zawartości tłuszczu – nie mniejszej niż 5% w suchej masie; w opakowaniach jednostkowych (kubek) od 120 g do 150 g netto - 500 kg
SEREK TWAROGOWY FROMAGE NATURALNY
Konsystencja smarowalna, jednolita, zwarta, bez grudek, barwa naturalna – biała, smak i zapach: czysty, łagodny, lekko kwaśny; w opakowaniach jednostkowych (kubek lub kostka) od 75 g do 100 g netto - 720 kg
ŚMIETANKA UHT 12%
Płyn jednorodny, bez grudek; barwa jednolita jasnokremowa do kremowej, konsystencja płynna, smak i zapach: czysty, lekko słodki; w opakowaniach jednostkowych (kartonik) od 0,3 do 1 l - 1150 l
TWARÓG PÓŁTŁUSTY
Struktura i konsystencja jednolita, zwarta, barwa biała, smak i zapach: czysty, łagodny, lekko kwaśny, w kostce o wadze jednostkowej od 0,2 do 1 kg, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 3,5% w 100 g produktu- 1650 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15545000-0 - Pasty serowe do smarowania
15542100-0 - Ser twarogowy
15511700-0 - Mleko w proszku
4.5.5.) Wartość części: 137747,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TŁUSZCZ ROŚLINNY DO SMAROWANIA PIECZYWAKonsystencja jednolita, zwarta, łatwa do smarowania, podczas krojenia nie może się kruszyć, o zawartości tłuszczu – poniżej 80%, produkt nie może zawierać w składzie mleka i produktów na bazie mleka, w kostce o wadze jednostkowej od 200 g do 250 g netto, opakowanie jednostkowe: papier pergaminowy, folia aluminiowa laminowana lub papier parafinowany - 18500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15431200-0 - Beztłuszczowe lub niskotłuszczowe produkty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 180151,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121957,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225828,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121957,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OL-TRADE Michał Olek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OL-TRADE s.c. M. Olek, Ł. Pająk, D. Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121957,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-15 do 2025-06-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120240,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232128,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120240,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal "MAŁ-MAR" Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 2
7.3.4) Miejscowość: Brzeg, Żłobizna
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120240,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-15 do 2025-06-15INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Beztłuszczowe lub niskotłuszczowe produkty do smarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.