eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania platformy intranetowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania platformy intranetowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komandorska 118/120

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-345

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ue.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania platformy intranetowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70cbf6a6-40d9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044307/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa rozbudowy i wsparcia systemu Intranet

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Nowa jakość – nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju Uczelni” (nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z221/18) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje znajdują się w rozdziale X SWZ, https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc/proceedings i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie wskazanej powyżej, dotyczącej przedmiotowego postępowania. Pozostałe informacje techniczne i organizacyjne zamieszczono w rozdz. X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje znajdują się w rozdziale XXXVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: KA-CZL-DZP.261.1.31.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 494504,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania, wdrożenia oraz rozwoju platformy intranetowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz zapewnieniem powdrożeniowego wsparcia technicznego szczegółowo opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na zasadach określonych w projekcie umowy § 17 stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy (integralna część SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną poddane ocenie w oparciu o poniższe kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doswiadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł.
- zdolności technicznej lub zawodowej –
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
w szczególności:
• Kierownikiem Projektu – posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie
w zarządzaniu projektami informatycznymi w pełnym cyklu realizacji, począwszy od analizy, poprzez projektowanie, aż do wdrożenia, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie zarządzał lub zarządza jako kierownik projektu minimum 5 projektami realizowanymi w technologii SharePoint Online, przy czym min. 2 z wykazanych projektów będą tożsame z projektami wykazanymi przez Wykonawcę w wykazie doświadczenia przygotowanym na potrzeby potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu,
• UX Designer – posiadający doświadczenie w co najmniej 5 projektach wdrożenia portalu intranetowego (w okresie 3 lat), w których pełnił rolę specjalisty UX/Graphic Designer realizując zadania związane z użytecznością portali i aplikacji, projektowaniu interfejsów dla portali intranetowych dla minimum 500 użytkowników, przy czym min. 2 z wykazanych projektów będą tożsame z projektami wykazanymi przez Wykonawcę w wykazie doświadczenia przygotowanym na potrzeby potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Dodatkowo posiada minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z technologią SharePoint Online oraz certyfikaty Become a UX Designer from Scratch oraz User Experience: The Beginner’s Guide (lub równoważne).
• Architektem – posiadającym przynajmniej 8-letnie doświadczenie na stanowisku projektanta lub architekta w tym minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z technologią SP Online. Dodatkowo posiadającym minimum roczne doświadczenie projektowe w pracy z chmurowymi systemami repozytoryjnymi (np. Azure MS SQL, SharePoint Online, Microsoft Dataverse, Dataverse for Teams), a w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej 5 projektach wdrożenia portalu intranetowego online w środowisku MS365, do którego zadań należało zaprojektowanie architektury dla portalu intranetowego dla minimum 500 użytkowników, przy czym min. 2 z wykazanych projektów będą tożsame z projektami wykazanymi przez Wykonawcę w wykazie doświadczenia przygotowanym na potrzeby potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Ponadto posiada następujące certyfikaty Microsoft: App Builder, Azure Security Engineer Associate, Teams Application Developer Associate, Azure Solutions Architect Expert.
• Konsultantem MS 365 – posiadającym przynajmniej 5-letnie doświadczenie
w pracy z technologią SP Online, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej 5 projektach wdrożenia portalu intranetowego online w środowisku M365, do którego zadań należało przeprowadzanie analizy biznesowej oraz tworzenie specyfikacji wymagań dla portalu intranetowego dla minimum 500 użytkowników, przy czym min. 2 z wykazanych projektów będą tożsame z projektami wykazanymi przez Wykonawcę w wykazie doświadczenia przygotowanym na potrzeby potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Dodatkowo posiada takie certyfikaty Microsoft jak: Azure Fundamentals oraz Power Platform Fundamentals.
• Developerem – minimum dwoma z zastrzeżeniem że jeden z developerów, który zostanie skierowany do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, posiada przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z technologią SP Online, dodatkowo w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej trzech projektach wdrożenia portalu intranetowego online w środowisku M365, do którego zadań należała implementacja portalu intranetowego dla minimum 500 użytkowników, przy czym min. 2 z wykazanych projektów będą tożsame z projektami wykazanymi przez Oferenta w wykazie doświadczenia przygotowanym na potrzeby potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Ponadto posiada następujące certyfikaty Microsoft: App Builder, DevOps Engineer Expert, Identity and Access Administrator Associate, Teams Administrator Associate, Teams Application Developer Associate.
• Ekspertem ds. bezpieczeństwa – posiadającym przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z technologią SP Online, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej trzech projektach wdrożenia portalu intranetowego online w środowisku M365, w roli specjalisty ds. bezpieczeństwa, dla minimum 500 użytkowników, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził min. 20 warsztatów (assessmentów) oceny bezpieczeństwa środowisk Microsoft 365, w tematach, w których liczba użytków była większa niż 500. Dodatkowo posiada certyfikaty Microsoft takie jak: Azure Security Engineer Associate, Enterprise Administrator Expert, Security Administrator Associate, Security Operations Analyst Associate, Teams Administrator Associate
b) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 5 wdrożeń wewnętrznego (firmowego) serwisu informacyjnego w oparciu o technologię Microsoft/Office 365, w tym minimum trzy wdrożenia, gdzie realizacja została przeprowadzona dla łącznej liczby użytkowników w ramach jednego wdrożenia większej niż 500 osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zał. nr 7a Wykaz osób.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca wykaże minimum usługi potwierdzające spełnienie warunku określonego w rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit b) SWZ - wzór wykazu usług stanowi zał. nr 7b Wykaz usług.
c) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarcze związanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi
w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
- raportu wygenerowanego w Microsoft Partner Center potwierdzającego:
a) posiadanie statusu Microsoft Solutions Partner Designation w minimum jednym obszarze;
b) posiadanie zaawansowane specjalizacje Microsoft minimum w poniższych obszarach:
• w obszarze zabezpieczenia tożsamości i dostępu do zasobów: Identity and Access Management Advanced Specialization,
• w obszarze rozszerzania funkcjonalności cyfrowego miejsca pracy Custom Solutions for Microsoft Teams Advanced Specialization,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

raportu wygenerowanego w Microsoft Partner Center potwierdzającego:
a) posiadanie statusu Microsoft Solutions Partner Designation w minimum jednym obszarze;
b) posiadanie zaawansowane specjalizacje Microsoft minimum w poniższych obszarach:
• w obszarze zabezpieczenia tożsamości i dostępu do zasobów: Identity and Access Management Advanced Specialization,
• w obszarze rozszerzania funkcjonalności cyfrowego miejsca pracy Custom Solutions for Microsoft Teams Advanced Specialization,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika
to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego
rejestru); jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp; jeżeli dotyczy zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wart. 118 ust. 3 ustawy Pzp; jeżeli dotyczy
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie
określonym w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wszelkie warunki określono w SWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ Wzór umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ Wzór umowy (integralna część SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-01 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.