eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie"Modernizacja świetlicy wiejskiej oraz strażnicy w miejscowości Puszno Godowskie - roboty dodatkowe".



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja świetlicy wiejskiej oraz strażnicy w miejscowości Puszno Godowskie – roboty dodatkowe”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 081 827 72 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja świetlicy wiejskiej oraz strażnicy w miejscowości Puszno Godowskie – roboty dodatkowe”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337f4d46-0466-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010583/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych, sportowych oraz komunalnych - Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 2, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a oraz ust. 1 pkt 7 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki. W sprawach nieuregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45528,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa: „Modernizacja świetlicy wiejskiej oraz strażnicy w miejscowości Puszno Godowskie – roboty dodatkowe”. Zadanie jest realizowane w ramach inwestycji: "Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych, sportowych oraz komunalnych” umowa IPR.271.2.2022 z dnia 25.04.2022 r.
2. W zakres zamówienia wchodzi między innymi:
1) dostosowanie węzła sanitarnego na parterze do zgodności z zatwierdzonym projektem budowlanym w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie całości obiektu budowlanego. Szczegółowy zakres robót obejmuje przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
2) W związku z wykonaniem remontu i wykonaniu instalacji sanitarnej wod-kan kratki ściekowej oraz wentylacyjnej w pomieszczeniu 2.3 i 2.5 w których pierwotnie przyjęto, że pozostaną istniejące posadzki, w związku z licznymi przebiciami i rozkuciami zalecana jest wymiana w całości.
3) W związku z pracami instalacji c.o. należy wykonać roboty malarskie części nie objętej opracowaniem tj. pomieszczenie 1.9, 1.7, 1.5, 1.4, 1.6.
4) W związku iż część budynku jest zmodernizowana tj. pom 1.9, 1.7, 1.5, 1.4, 1.3. 1.12 nie jest możliwe wykonanie instalacji c.o poprzez przeprowadzenie rur zasilających c.o. w posadzce na kondygnacji parteru i należy je rozprowadzić po wierzchu pod sufitem. W związku z powyższym zmieniono rury c.o. PEX na rury stalowe oraz przewidziano obudowę poziomych rur płytami GK. Zmiana części instalacji c.w.u.
5) W sanitariatach (Wc dla niepełnosprawnych) należy wykonać brakującą instalację przyzywową oraz na drogach ewakuacyjnych brakuje instalacji ewakuacyjnej. Należy doposażyć oświetlenie korytarza oraz należy wykonać zasilenie pod podgrzewacz wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54978,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54978,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54978,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146171889

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54978,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.