Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448468/01 - Wynik z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Spółki Wodnej „Międzyodrze” dla punktów poboru energii zasilanych z systemu dystrybucyjnego Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA WODNA "MIĘDZYODRZE" W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 81055000900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przejazd 14
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-607
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914623965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@miedzyodrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyodrze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Spółki Wodnej „Międzyodrze” dla punktów poboru energii zasilanych z systemu dystrybucyjnego Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce73651d-40d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce73651d-40d3-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania opisano w Rozdziale II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZO/02/08/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Spółki Wodnej „Międzyodrze” dla punktów poboru energii zasilanych z systemu dystrybucyjnego Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A.
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie 6 miesięcy dostawy wynosi 200 785 kWh, w tym:
1) Energia rozliczana całodobowo dla oczyszczalni w grupie B23: 193 336 kWh.
2) Energia rozliczana całodobowo dla pompowni w grupie C11: 7 449 kWh.
Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie: 167,7 kW.
4.2.6.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
o udzielenie zamówienia może ubiegac sie wykonawca, który spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia okreslonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
c) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
e) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy;
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy;
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium należy wnieść w wysokości 2.400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na konto Spółki Wodnej „Międzyodrze”, BGK Bank, rachunek nr 91 1130 1176 0022 2119 6520 0001;
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w Rozdziale VI SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią art. 455 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie:1) zmiana jednostkowej stawki i/lub ceny za 1 kWh wyłącznie w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub
b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym.
2) zmiany, o których mowa w pkt 1) lit. a) i b) obowiązywać będą od dnia wejścia w życie stosownych przepisów i nie wymagają zmian Umowy (Aneksu),
3) zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru z eksploatacji w okresie trwania Umowy, podłączenia punktu poboru, włączenia do eksploatacji lub zmiany stanu prawnego punktu poboru (w tym przejęcia), zmiany w zakresie odbiorcy, z zastrzeżeniem że zmiana wynagrodzenia wynikająca z zaistnienia okoliczności opisanych w niniejszym punkcie nie będzie wyższa niż równowartość 20% łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w §6 ust.3.
4) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron,
5) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie obrotu energią elektryczną, w szczególności w przypadku gdy wprowadzenie cen maksymalnych, cen referencyjnych, limitów cen, prawa do rekompensat itp. w wysokości do 5% ceny jednostkowej w okresie obowiązywania umowy,
6) do wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 5 wymagany będzie wniosek wykonawcy lub zamawiającego zawierający uzasadnienie wpływu czynników, o których mowa w pkt. 5 na wysokość ceny jednostkowej w oparciu o dane dotyczące sprzedaży wykonawcy, w tym m.in. cenę maksymalną sprzedaży z danego źródła, średnią cenę rozliczeniową z rynku bilansującego, udział sprzedaży z danym odbiorcą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zamawiającego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Forum Ekologicznego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Parkowej 49 w Szczecinie
- TP-1/25 Dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW ORAZ KONSERWACJI GAMMA KAMER W 109 SZPITALU WOJSKOWYM Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE
- Prowadzenie eksploatacji oraz wykonywanie stałej kompleksowej konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych instalacji automatycznego sterowania w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zamówienie świadczenia usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji naukowej "10th Polish Conference "Graphene and other 2D materials"" .
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.