Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252825/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt, wykonanie, dostawa i montaż mebli medycznych do dwóch pomieszczeń wraz z dostawą krzeseł laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt, wykonanie, dostawa i montaż mebli medycznych do dwóch pomieszczeń wraz z dostawą krzeseł laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5be31c0-e6af-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090380/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie, zaprojektowanie i montaż mebli na Zakład Patomorfologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/17/TP/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli medycznych do dwóch pomieszczeń wraz z dostawą krzeseł laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii. Usługa obejmuje sporządzenie aranżacji wnętrz, pomiar, wykonanie, dostawę, wyładunek, wniesienie, złożenie, montaż, ustawienie oraz spoziomowanie wszystkich elementów mebli medycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę 17 krzeseł.
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia. Dostarczone meble będą wolne od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczone do obrotu. Ponadto Wykonawca oświadcza, że żaden element mebli, ani żadna ich część składowa nie jest powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.
Wykonawca oświadcza, że meble po zamontowaniu będą gotowe do pracy w Zakładzie Patomorfologii zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wstępnej aranżancji wnętrz (wstępnej koncepcji) dla dwóch pomieszczeń Zakładu Patomorfologii, która będzie uszczegółowiona przez Wykonawcę przed zawarciem umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany koncepcji.
Usługa obejmuje:
zaprojektowanie mebli medycznych
wykonanie przedmiotu zamówienia (meble na wymiar)
pomiar,
dostawę,
wyładunek,
wniesienie,
złożenie,
montaż ustawienie oraz spoziomowanie wszystkich elementów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę 17 krzeseł.
Zamawiający informuje, że pomiar, dostawa, wyładunek, wniesienie, złożenie, montaż ustawienie oraz spoziomowanie wszystkich elementów mogą być wykonywane w Szpitalu w godzinach od 07.30 do 15.00 od poniedziałku do piątku w Zakładzie Patomorfologii w siedzibie Szpitala.
Zamawiający wymaga, aby meble zostały wykonane zgodnie z poniższym opisem.
ZESTAWIENIE PARAMETRÓW WYMAGANYCH
Przedmiot: MEBLE MEDYCZNE METALOWE
Podać
Nazwa producenta/Kraj:
Nazwa/Typ:
Rok produkcji 2024r. Tak
LP. PARAMETRY I WARUNKI TECHNICZNE
1
1.1 Meble w całości wykonane z blach ocynkowanych malowanych farbami proszkowymi wzbogaconymi substancjami czynnymi z jonami srebra - naturalnym środkiem antybakteryjnym.
1.2 Korpusy szaf i szafek: Fronty oraz boki mebli wykonane z podwójnej blachy ocynkowanej w systemie dwuwarstwowym z wypełnieniem usztywniająco-wygłuszającym odpornym na wilgoć (nie dopuszcza się wypełnień tekturowych). Grubość ścianek bocznych min. 28 mm. Ścianka zewnętrzna o grubości blachy min. 1 mm, ścianka wewnętrzna o grubości min. 0,8 mm. Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne korpusu, gładkie, nie zawierające ostrych krawędzi. Tylna ściana oraz dno korpusu wykonane w technologii wygłuszającej (brak pustego, metalicznego odgłosu przy otwieraniu i zamykaniu drzwi i szuflad).
Gładkie ściany wewnętrzne szaf i szafek konstrukcyjnie wyposażone w specjalistyczne rastry umożliwiające łatwą regulację wysokości położenia montowanych wewnątrz elementów takich jak półki, ramy koszy i kuwet maksymalnie co 25 mm. Nie dopuszcza się rastrów wystających ponad płaszczyznę ścianki bocznej oraz jako dodatkowo montowany element szafki.
1.3 Cokół dolny:
Korpusy szaf i szafek stojących posiadają integralny czterostronny cokół trwale zespawany lub zgrzany z korpusem mebla. Cokół o wysokości min. 100 mm cofnięty o min. 50 mm w stosunku do przedniej dolnej krawędzi korpusów. Cokół na ścianach bocznych tworzący jedną płaszczyznę ścianki bocznej. Cokół wyposażony w regulatory wysokości umożliwiające wypoziomowanie mebla (nie dopuszcza się cokołów jako oddzielny element dostawiany i mocowany do nóżek szafek za pomocą zaczepów)
1.4 Okapnik:
Korpusy szaf oraz szafek górnych – wiszących posiadające tzw. okapnik (górny cokół wykończeniowy) wykonany z podwójnej blachy w systemie dwuwarstwowym z lekkim wypełnieniem usztywniająco-wygłuszającym. Okapnik o wysokości 28 mm. Okapnik wysunięty zewnętrznie w stosunku do ramy korpusu w taki sposób aby tworzył zlicowaną powierzchnię z zewnętrzną powierzchnią frontów mebli.
1.5 Drzwi, fronty szuflad: Drzwi szafek i fronty szuflad o grubości min. 22 mm wykonane z podwójnej blachy ocynkowanej malowanej farbami proszkowymi z wypełnieniem usztywniająco-wygłuszającym odpornym na wilgoć (nie dopuszcza się wypełnień tekturowych). Krawędzie i narożniki zaokrąglone. Konstrukcja frontów musi zapewniać ich szczelne i ciche zamykanie. Na ściankach frontowych, pod uchwytem, wykonane owalne przetłoczenie - wgłębienie ułatwiające chwytanie. W zależności od potrzeb drzwi przeszklone wyposażone w szyby wykonane ze szkła bezpiecznego.
Drzwi i fronty szuflad wyposażone w jednoczęściowe uszczelki, konstrukcyjnie związane z frontami wykonane z trwałego elastycznego silikonu w kolorze jasnym (nie dopuszcza się uszczelek w kolorze czarnym oraz uszczelek gumowych). Uszczelki z materiału odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych, promieni UV. Uszczelki na całym obwodzie frontów szafek. Nie dopuszcza się uszczelek przyklejanych lub mocowanych na powierzchni zewnętrznej frontów szafek. Konstrukcja frontów szaf i szafek wykonana w taki sposób aby zawias nie powodował przerw w uszczelce.
1.6 Uchwyty:
Uchwyty do otwierania drzwi i szuflad w kształcie litery „C”, wykonane ze stopu cynku i aluminium z efektem matowej stali szlachetnej. Uchwyt umożliwiający wygodny pochwyt o wymiarach całkowitych: 135 x 28 x 25 mm (+/- 5 mm).
1.7 Zawiasy:
Wysokiej jakości zawiasy do drzwi umożliwiające regulację elementów frontowych w min. trzech płaszczyznach, umożliwiające otwarcie drzwi o kąt co najmniej 160°. Zawiasy z systemem cichego domykania.
1.8 Pojemniki oraz prowadnice szuflad:
Pojemnik o zróżnicowanej szerokości i głębokości z możliwością dostosowania do różnych indywidualnych potrzeb użytkownika, typu skrzynkowego ze stali lakierowanej proszkowo, bez szczelin w połączeniach wewnętrznych, z wyoblonymi krawędziami.
Szuflady pracujące na prowadnicach kulkowych z pełnym wysuwem i mechanizmem samo domykania.
1.9 Półki:
Półki wykonane z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo ze skokową regulacją wysokości położenia mocowane na wspornikach w kształcie litery „L” wykonane ze stopu aluminium. Wsporniki gwarantujące stabilne osadzenie, opcjonalnie wyposażone w silikonowe nakładki zabezpieczające półkę przed wypadnięciem. Nie dopuszcza się mocowania półek na wspornikach oraz kołkach wykonanych z tworzywa sztucznego.
1.10 Blaty:
Blaty robocze wykonane z laminatu ciśnieniowego max resistance grubości min. 18 mm. Podwójnie utwardzona powierzchnia blatów odporna na wiele agresywnych rozpuszczalników i barwników, a także - kwasy i zasady. Blaty o dużej odporności mechanicznej oraz termicznej (do min. 180 stopni Celsjusza), trudnopalne, odporne na wilgoć, o strukturze zamkniętej łatwe w czyszczeniu i dezynfekcji.
Rodzaj zlewów i umywalek określa specyfikacja szczegółowa. Miejsca, wbudowania zlewów i umywalek w blaty gładkie, bez zagłębień i ostrych krawędzi, zabezpieczone przed zawilgoceniem.
2
2.1 Gama kolorystyczna umożliwiająca indywidualny dobór kolorów poszczególnych elementów mebli (fronty drzwi i szuflad). Możliwość wyboru spośród min. 10 kolorów
2.2 Dobór koloru frontów oraz blatu na etapie realizacji.
3
3.1 We wszystkich niezbędnych miejscach (np. meble we wnękach) zastosowane elementy maskujące. Maskownice wykonane z materiałów takich jak elementy meblowe.
3.2 Szczeliny do 20 mm (pionowe/ górne) maskowane za pomocą odpowiednio wyprofilowanego kątownika w kolorze korpusu mebli.
3.3 Po zamontowaniu meble szczelnie silikonowane. Kolor silikonu dopasowany do koloru korpusów mebli.
3.4 Miejsca styku blatów ze ścianą odpowiednio uszczelnione odpowiednią listwą z tego samego materiału.
4. Meble posiadające atest higieniczny.
5. Meble w technologii z produkcji seryjnej, nie modyfikowanej na potrzeby przetargu. Wytwórca posiadający dla wyrobu wprowadzony i utrzymywany system zarządzania jakością zgodnie z EN ISO 13485:2016 lub równoważną.
6. Konstrukcja mebli powinna umożliwiać wykonanie zabudowy „pod wymiar” z bezwzględnym zachowaniem technologii wykonania. Podane w specyfikacji (zestawienie asortymentowe wg pomieszczeń) wymiary są wymiarami wyjściowymi. Zamawiający dopuszcza odchyłki wymiarowe od podanych wymiarów gabarytowych w zakresie +/- 5% lub jak podano w specyfikacji.
7. Gwarancja 24 m-ce
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165586,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165586,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165586,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaromed Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222344164
7.3.3) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 123
7.3.4) Miejscowość: 070 Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165586,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Ochrona fizyczna mienia: Al. Wyzwolenia 20-24 w Wałbrzychu
- Ochrona osób i mienia II
- Dostawa Echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej w ramach realizacji zadania pn. Poprawa dostępu do szpitalnej diagnostyki i leczenia chorób sercowo naczyniowych
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES na rzecz osób bezrobotnych z pokolenia Baby Boomers, generacji X,Y,Z" we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku Urzędu Gminy w Sterdyni - zakup dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku przedszkola w miejscowości Osiek
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Całorocznego Obiektu Wielofunkcyjnego w m. Olkusz
- "Zakup sprzętu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu w podziale na części"
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.