Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00292235/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00302532/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00304935/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00390840/01 - Wynik z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów do sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prądnicka 80
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/szpitaljp21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów do sterylizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b62281b-1318-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065657/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa testów, wskaźników, rękawów, włóknin, taśm, papierów, szczotek do sterylizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292235/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.271.58.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 885395,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji parą wodną-Wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji tlenkiem etylenu
-Autoczytnik do inkubacji wskaźników biologicznych do tlenku etylenu
-Test pozostałości białkowych po procesie mycia i dezynfekcji
-Luminator do odczytu testów pozostałości białkowych
-Papier do drukarki sterylizatora
-Wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 72200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do sterylizacji parą wodnąTest wieloparametrowy do pary
Test zintegrowany do sterylizacji tlenkiem etylenu
Test wieloparametrowy do sterylizacji plazmą
Test wieloparametrowy do tlenku etylenu
Zestaw do testu typu Bowie & Dick
Test do kontroli dezynfekcji termicznej
Zintegrowany test do kontroli procesu sterylizacji parowej
Przyrząd PCD do kontroli pracy sterylizatorów parowych
Test do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych po procesie mycia i dezynfekcji
Test do kontroli skuteczności mycia w formie plastikowego arkusza
Przyrząd/uchwyt do kontroli skuteczności mycia w kształcie klipsa
Papierowe wkładki absorpcyjne
Przyrząd PCD do kontroli skuteczności mycia
Wskaźnik do kontroli skuteczności mycia
czyścik do usuwania nalotów i rdzy
Materiały opakowaniowe, polipropylenowe syntetyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 210310,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Taśma z indykatorem parowym do zamykania pakietówTaśma samoprzylepna neutralna do zamykania pakietów
Taśma z indykatorem tlenku etylenu do zamykania pakietów
Taśma z indykatorem nadtlenku wodoru/plazmy do zamykania pakietów
Pisak odporny na proces sterylizacji parowej
Osłonka zabezpieczająca końcówki i ostrza narzędzi w rozmiarze
Opakowanie podezynfekcyjne z bezbarwnego polietylenu
Opakowania posterylizacyjne
Etykiety do kontenera ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną
Wskaźnik kontroli prawidłowości zgrzewania opakowań medycznych papierowo-foliowych
Włóknina do sterylizacji
Rękaw foliowo-papierowy, wskaźnik steryl. para wodna /tlenek etylenu, płaski
Chusteczki higieniczne z mikrowłókniny
Szczotki
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 126537,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koperty systemu dokumentacjiEtykiety do metkownicy ze wskaźnikiem sterylizacji
Metkownica
Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną
Przyrząd do kontroli pracy sterylizatorów parowych
Pakiet testowy typu Bowie Dick
Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu
Włóknina do sterylizacji
Rękaw foliowo-papierowy, wskaźnik steryl. para wodna/tlenek etylenu, płaski
Wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji
Filtr wielorazowego użytku z PTFE
Filtr papierowy do kontenera ze wskaźnikiem do pary wodnej
Pisak do opisywania filtra wielorazowego użytku z PTFE
Szczotki do doczyszczania przekroju swiatła w narzędziach rurowych
Wskaźnik biologiczny do kontroli dezynfekcji parowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 130170,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgrzewalny rękaw do sterylizacji plazmowej ze wskaźnikiem chemicznymKasety do sterylizatora plazmowego
Wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji plazmą/nadtlenkiem wodoru
Chemiczny wskaźnik paskowy
Papier termiczny do drukarki sterylizatora
Pudełko zbiorcze na zużyte kasety
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 272678,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Torebki samoprzylepne ze wskaźnikiem procesu4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plomby do kontenera4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84512,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84512,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84512,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3m Poland spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52702042112
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84512,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243319,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243319,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243319,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MediaMed spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243319,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275086,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275086,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275086,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advanced Sterilization Products Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272855586
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275086,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480000516
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.