Og³oszenie z dnia 2023-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00434356/01 - Wynik z dnia 2023-10-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artyku³ów medycznych (ig³y, porty naczyniowe).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313408
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 631 03 41
1.5.8.) Numer faksu: 14 631 03 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ssz.tar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ssz.tar.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artyku³ów medycznych (ig³y, porty naczyniowe).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c88fbec9-3dc1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00362734
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031267/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.59 Dostawy artyku³ów medycznych (ig³y, porty naczyniowe)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym wszelkie dokumenty elektroniczne (nie dotyczy oferty oraz próbek, o których mowa w pkt.11.6.5 SWZ, które sk³ada siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022r. poz.896.), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca) przekazywane s± w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”. Za datê z³o¿enia dokumentów elektronicznych przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar. Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w niniejszym postêpowaniu odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim na Platformie w zak³adce „POSTÊPOWANIA” pod „NAZW¡” zgodn± z nazw± prowadzonego postêpowania.
3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezp³atne.
4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na pierwszej stronie SWZ tj. AE/ZP-27-64/23.
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w „Regulaminie” zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w „Regulaminie” oraz „Instrukcjach dla Wykonawców" zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy tre¶ci± regulaminu i instrukcji, o których mowa wy¿ej, a tre¶ci± SWZ zastosowanie maj± zapisy SWZ.
8. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym wszelkie dokumenty elektroniczne (nie dotyczy oferty oraz próbek, o których mowa w pkt.11.6.5. SWZ) przekazywane s± w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”. Za datê z³o¿enia dokumentów elektronicznych przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
9. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê podpis formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny nale¿y do³±czyæ odpowiedni± ilo¶æ plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
10. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie okre¶lono w pkt.14.12. SWZ.
11. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
12. Informacjê na temat kodowania i czasu odbioru danych okre¶lono w pkt.14.14. SWZ.
13. Sposób sporz±dzenia oraz przekazywania dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415) oraz w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
14.Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Próbki, o których mowa w pkt.11.6.5 SWZ, sk³ada siê w terminie do dnia 30.08.2023r. do godz. 9:00 za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022r. poz.896), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca w budynku Dyrekcji (Budynek A) Specjalistycznego Szpitala im.E. Szczeklika w Tarnowie, ul. Szpitalna 13, pokój nr 13 (Sekretariat) w godz. od 8:00 do 15:00
Na z³o¿onych próbkach musz± znajdowaæ siê nastêpuj±ce oznaczenia:
• Nazwa i adres Zamawiaj±cego,
• Nazwa i adres Wykonawcy,
• Napis :
“Próbki do postêpowania – sprawa nr AE/ZP-27-64/23 nie otwieraæ przed 30.08.2023 r., godz. 10:00”
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AE/ZP-27-64/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 - Ig³y do wstrzykiwaczy do podawania insuliny. Dostawy igie³ do wstrzykiwaczy do podawania insuliny w ilo¶ciach i o parametrach okre¶lonych w pozycji 1 w Za³±czniku Nr 1 do SWZ - Formularzu Cenowym
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów na podstawie kryteriów oceny ofert (opisanych wzorami) okre¶lonych w SWZ obliczonych jako suma punktów przyznanych ofercie przez poszczególnych cz³onków komisji przetargowej za wymienione w SWZ kryteria z uwzglêdnieniem wagi danego kryterium.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 - Ig³y do portów naczyniowych. Dostawy igie³ do portów naczyniowych w ilo¶ciach i o parametrach okre¶lonych w pozycji 1 w Za³±czniku Nr 1 do SWZ - Formularzu Cenowym
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów na podstawie kryteriów oceny ofert (opisanych wzorami) okre¶lonych w SWZ obliczonych jako suma punktów przyznanych ofercie przez poszczególnych cz³onków komisji przetargowej za wymienione w SWZ kryteria z uwzglêdnieniem wagi danego kryterium.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 - Port centralny tytanowy. Dostawy portów centralnych tytanowych w ilo¶ciach i o parametrach okre¶lonych w pozycji 1 w Za³±czniku Nr 1 do SWZ - Formularzu Cenowym
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów na podstawie kryteriów oceny ofert (opisanych wzorami) okre¶lonych w SWZ obliczonych jako suma punktów przyznanych ofercie przez poszczególnych cz³onków komisji przetargowej za wymienione w SWZ kryteria z uwzglêdnieniem wagi danego kryterium.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1.1. O¶wiadczenia, i¿ Wykonawca posiada niezbêdne dokumenty dopuszczaj±ce oferowany w zakresie Pakietów Nr 1-3 asortyment do obrotu i u¿ywania na terenie RP, zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022r. (Dz.U. z 2022r. poz.974 z pó¼.zm.), które przed³o¿y Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie (wed³ug Za³±cznika Nr 3 do SWZ).
1.2. O¶wiadczenia Wykonawcy, i¿ wyroby medyczne zaoferowane w zakresie Pakietów Nr 1-3 spe³niaj± wymagania Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. dotycz±ce wprowadzenia do obrotu lub do u¿ywania oraz, ¿e posiada odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze, które przed³o¿y Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie (wed³ug Za³±cznika Nr 3 do SWZ).
1.3. O¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e gwarantuje, i¿ warunki transportu zamawianych w zakresie Pakietów Nr 1-3 wyrobów bêd± zgodne z zaleceniami producenta (wed³ug Za³±cznika Nr 3 do SWZ).
1.4. W zakresie Pakietów Nr 1-3 materia³ów informacyjnych producenta w jêzyku polskim (karty katalogowe / karty techniczne / karty charakterystyki / opisy / foldery / ulotki / prospekty / instrukcje u¿ytkowania) dla oferowanego przedmiotu zamówienia, które potwierdz±, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w Za³±czniku Nr 1 do SWZ - Formularzu Cenowym. Ka¿d± ze stron materia³ów informacyjnych nale¿y opisaæ, którego pakietu i pozycji dotyczy – zastosowanie do ka¿dego pakietu. W przypadku braku potwierdzenia któregokolwiek z wymagañ okre¶lonych w Za³±czniku Nr 1 do SWZ - Formularzu Cenowym w z³o¿onych przez Wykonawcê materia³ach informacyjnych, Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie producenta przedmiotu zamówienia, które potwierdzi, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia to wymaganie.
1.5. Próbek przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cych spe³nianie przez zaoferowany przedmiot zamówienia parametrów okre¶lonych w Za³±czniku Nr 1 do SWZ- Formularzu Cenowym w zakresie:
- Pakietu Nr 2 poz. 1,
- Pakietu Nr 3 poz. 1.
Z³o¿one przez Wykonawcê próbki z Pakietów Nr 2-3 winny byæ oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, który bêdzie dostarczany Zamawiaj±cemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca oznaczy³ za³±czone do oferty próbki numerem pakietu oraz pozycji, której dotycz±. Próbki podczas badania ulegn± zu¿yciu i zniszczeniu.
2. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt.1, je¿eli pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt.1 Wykonawca z³o¿y wraz z ofert±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. O¶wiadczenie, i¿ Wykonawca posiada niezbêdne dokumenty dopuszczaj±ce oferowany w zakresie Pakietów Nr 1-3 asortyment do obrotu i u¿ywania na terenie RP, zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022r. (Dz.U. z 2022r. poz.974 z pó¼.zm.), które przed³o¿y Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie (wed³ug Za³±cznika Nr 3 do SWZ).2. O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ wyroby medyczne zaoferowane w zakresie Pakietów Nr 1-3 spe³niaj± wymagania Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. dotycz±ce wprowadzenia do obrotu lub do u¿ywania oraz, ¿e posiada odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze, które przed³o¿y Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie (wed³ug Za³±cznika Nr 3 do SWZ).
3. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e gwarantuje, i¿ warunki transportu zamawianych w zakresie Pakietów Nr 1-3 wyrobów bêd± zgodne z zaleceniami producenta (wed³ug Za³±cznika Nr 3 do SWZ).
4. W zakresie Pakietów Nr 1-3 materia³y informacyjne producenta w jêzyku polskim (karty katalogowe / karty techniczne / karty charakterystyki / opisy / foldery / ulotki / prospekty / instrukcje u¿ytkowania) dla oferowanego przedmiotu zamówienia, które potwierdz±, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w Za³±czniku Nr 1 do SWZ - Formularzu Cenowym. Ka¿d± ze stron materia³ów informacyjnych nale¿y opisaæ, którego pakietu i pozycji dotyczy – zastosowanie do ka¿dego pakietu. W przypadku braku potwierdzenia któregokolwiek z wymagañ okre¶lonych w Za³±czniku Nr 1 do SWZ - Formularzu Cenowym w z³o¿onych przez Wykonawcê materia³ach informacyjnych, Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie producenta przedmiotu zamówienia, które potwierdzi, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia to wymaganie.
5. Próbki przedmiotu zamówienia potwierdzaj±ce spe³nianie przez zaoferowany przedmiot zamówienia parametrów okre¶lonych w Za³±czniku Nr 1 do SWZ- Formularzu Cenowym w zakresie:
- Pakietu Nr 2 poz. 1,
- Pakietu Nr 3 poz. 1.
Z³o¿one przez Wykonawcê próbki z Pakietów Nr 2-3 winny byæ oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, który bêdzie dostarczany Zamawiaj±cemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca oznaczy³ za³±czone do oferty próbki numerem pakietu oraz pozycji, której dotycz±. Próbki podczas badania ulegn± zu¿yciu i zniszczeniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê wraz z ofert±:1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
1.1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³adane na podstawie art.125 ust.1 ustawy (wed³ug Za³±cznika Nr 2 do SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt.1.1. stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt.1.1. sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wype³niony Formularz Ofertowy z³o¿ony, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokument, o którym mowa wy¿ej stanowi ofertê, w zwi±zku z tym nie bêdzie podlega³ procedurze uzupe³nienia, okre¶lonej w art. 128 ust. 1 ustawy.
5. Wype³niony Formularz Cenowy – Za³±cznik Nr 1 do SWZ z³o¿ony, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokument, o którym mowa wy¿ej stanowi ofertê, w zwi±zku z tym nie bêdzie podlega³ procedurze uzupe³nienia, okre¶lonej w art. 128 ust. 1 ustawy.
6. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia:
6.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
7. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt.6, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w pkt.I.9 Formularza Ofertowego w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8. Je¿eli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.6. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim sporz±dza siê i przekazuje zgodnie z Rozporz±dzeniem o podmiotowych ¶rodkach dowodowych oraz innych dokumentach lub o¶wiadczeniach oraz Rozporz±dzeniem o dokumentach elektronicznych oraz ¶rodkach komunikacji
elektronicznej.
9. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zamierza zrealizowaæ zamówienie si³ami w³asnymi (z³o¿one w pkt.VI.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom nale¿y (w pkt.VI.2 Formularza Ofertowego) wskazaæ czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, oraz podaæ nazwy
ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
10. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z tre¶ci± specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrze¿eñ i akceptuje projektowane postanowienia umowy ujête w niniejszej SWZ (z³o¿one w pkt.VI.3 i 4 Formularza Ofertowego).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt.1., Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt.11.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z uwzglêdnieniem pkt.22.9 SWZ oraz art.455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zmiany umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty s± dopuszczalne w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:a) zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych,
b) zmian organizacyjno-technicznych, prawnych, zmiany adresu, zmiany banku obs³uguj±cego Wykonawcê lub Zamawiaj±cego,
c) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakoñczenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia,
d) zast±pienia przedmiotu umowy w czê¶ci lub w ca³o¶ci produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia,
e) zmiany numerów katalogowych produktu,
f) zmian wielko¶ci opakowania oraz wynikaj±cych z tej zmiany ilo¶ci opakowañ z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny zawartej w umowie,
g) obni¿enia ceny w zakresie ceny jednostkowej oraz ³±cznej warto¶ci umowy,
h) w przypadku braku mo¿liwo¶ci pozyskania produktu bêd±cego przedmiotem umowy na skutek okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia,
i) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu bêd±cego przedmiotem umowy na podstawie decyzji w³a¶ciwych w³adz,
j) zmiany terminu wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia w wyj±tkowych sytuacjach, w okoliczno¶ciach korzystnych dla Zamawiaj±cego i za jego zgod±,
k) zmiana nazwy handlowej produktu dokonanej przez producenta z zachowaniem sk³adu produktu,
l) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego art. 455 ust. 2 ustawy,
m) gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w
postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
2. Wskazane w pkt.1 okoliczno¶ci uzasadniaj±ce zmianê umowy, bêd± skutkowa³y zmian± umowy w nastêpuj±cym zakresie:
a) okoliczno¶ci wskazane w pkt.1 lit. a), b) i m) – wówczas w razie konieczno¶ci umowa zostanie dostosowana do ww.przekszta³ceñ w³asno¶ciowych,
b) okoliczno¶ci wskazane w pkt.1 lit. c) – k) - wówczas w razie konieczno¶ci umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub ³±cznie wszystkich elementów wskazanych w za³±czniku okre¶laj±cym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj. w szczególno¶ci w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, ceny jednostkowej opakowania,
warto¶ci umowy, nazwy handlowej, wielko¶ci opakowania, liczby opakowañ,
c) okoliczno¶ci, o których mowa w pkt.1 lit. l) – wówczas umowa zostanie dostosowana do dokonanej zmiany.
3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci, z wy³±czeniem przypadków okre¶lonych w pkt.1 lit c, f, g, h oraz j.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar za wyj±tkiem próbek, o których mowa w pkt.11.6.5. SWZ, które sk³ada siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022r. poz.896), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca z uwzglêdnieniem zapisów pkt.7.2 SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-30 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz.1497)2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415) w niniejszym og³oszeniu zwane jest: Rozporz±dzeniem o podmiotowych ¶rodkach
dowodowych oraz innych dokumentach lub o¶wiadczeniach, za¶ Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452) w niniejszym og³oszeniu zwane jest: Rozporz±dzeniem o dokumentach elektronicznych oraz ¶rodkach komunikacji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy igie³ do biopsji mammotomicznej i innych niezbêdnych akcesoriów wraz z dzier¿aw± zamkniêtego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrol± USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrañ operacyjnych wielokrotnego u¿ytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Specjalnego O¶rodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów"
wiêcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych do cytometrii przep³ywowej dla Laboratorium oraz materia³ów medycznych dla oddzia³ów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego ...
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego u¿ytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJ¡CEGO KALPROTEKTYNÊ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Ró¿ne wyroby medyczne oraz ob³o¿enia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.