eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › ¦wiadczenie us³ug fitness oraz jogi dla podopiecznych Klubu Seniora "Niezapominajka"



Og³oszenie z dnia 2024-06-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug fitness oraz jogi dla podopiecznych Klubu Seniora "Niezapominajka"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bipcus.starachowice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug fitness oraz jogi dla podopiecznych Klubu Seniora "Niezapominajka"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a2224dfa-2895-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00362783

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032768/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 Us³ugi fitness i joga

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Spo³eczne Starachowice – rozwój us³ug ¶wiadczonych przez CUS” wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego na lata 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2224dfa-2895-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu (nie dotyczy sk³adania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone
w zak³adce „Centrum Pomocy”:
instrukcje interaktywne https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@cus.starachowice.eu ( Nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, o¶wiadczeñ lub oraz innych dokumentów
i informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-Zamówienia lub datê i godzinê wp³ywu na serwer pocztowy Zamawiaj±cego.
(szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdziale XIII SWZ)
(ci±g dalszy w Rozdziale XII SWZ)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach,
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, tel. (41) 275-41-41
 inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach jest Pani Dominika Kordaszewska; e-mail: iod@cus.starachowice.eu
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ug psychologicznych
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, (je¿eli czas trwania umowy przekracza 10 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy);
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.3.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ¦wiadczenie us³ug fitness oraz jogi dla podopiecznych Klubu Seniora „ Niezapominajka” w Starachowicach.
2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wspieraj±cych profilaktykê zdrowotn± samodzielno¶æ i aktywno¶æ w celu poprawy kondycji psychofizycznej, wspomaganie rozwoju, zainteresowañ i integracji, przeciwdzia³anie izolacji spo³ecznej osób starszych 60+, samotnie gospodaruj±cych i opiekunów faktycznych w ramach Projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Spo³eczne Starachowice – rozwój us³ug ¶wiadczonych przez CUS” wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego na lata 2021-2027.
3. Zamawiaj±cy zapewnia Wykonawcy miejsce, w którym bêd± ¶wiadczone us³ugi, lokal nale¿±cy do Zamawiaj±cego, tj. sala wielofunkcyjna o powierzchni 60 m2 mieszcz±ca siê na pierwszym piêtrze pod adresem Aleja Armii Krajowej 28, 27-200 Starachowice. W budynku z dostêpem do windy.
4. Maksymalna szacunkowa ilo¶æ us³ug to 750 godzin – wed³ug kalkulacji ¶rednio 50 godzin miesiêcznie w okresie trwania zamówienia.
5. Czas trwania jednej godziny us³ugi wynosi 60 minut.
6. Us³uga podzielona bêdzie na dwa zadania:
Zadanie I:
1) Zajêcia fitness – maksymalnie 520 godzin us³ugi, ¶rednio 34 godziny miesiêcznie.
2) Zajêcia fitness polegaj±ce na konfiguracji æwiczeñ fizycznych poprawiaj±cych kondycjê fizyczn± i wydolno¶æ organizmu, typu: gimnastyka dla seniora, aerobik, body art., które bêd± odbywa³y siê cztery razy w tygodniu
3) Standardy jako¶ciowe zajêæ fitness – trening rozpoczyna 10 minutowa rozgrzewka, sk³adaj±ca siê prostych kroków po³±czonych, które ka¿dy bêdzie w stanie powtórzyæ. Po niej nast±piæ powinna czê¶æ wzmacniaj±ca w formie æwiczeñ na rêce nogi po¶ladki i brzuch. Zajêcia koñczy minimum 5 minutowe æwiczenia rozlu¼niaj±ce cia³o.
4) Wykonawca zapewni wykwalifikowan± kadrê - instruktora do prowadzenia zajêæ z fitness.
Zadanie II
1) Zajêcia jogi –maksymalnie 230 godzin us³ugi, ¶rednio 15 godzin miesiêcznie.
2) Zajêcia jogi polegaj±ce na konfiguracji æwiczeñ fizycznych umys³owych i oddechowych, które bêd± odbywa³y siê dwa razy w tygodniu.
3) Standardy jako¶ciowe zajêæ Jogi – æwiczenia relaksacyjno-ruchowe dostosowane do mo¿liwo¶ci seniorów, ³agodz±ce i zapobiegaj±ce bólom krêgos³upa, wzmacniaj±ce i usprawniaj±ce cia³o, poprawiaj±ce funkcjonowanie uk³adu oddechowego i kr±¿enia.
4) Wykonawca zapewni wykwalifikowan± kadrê - instruktora do prowadzenia zajêæ z jogi.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia do 30% w stosunku do wielko¶ci okre¶lonej w pkt 3 z tytu³u powy¿szego ograniczenia Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia (minimalne wykonanie umowy na poziomie 70%).
8. Wykonawca zobowi±zuje siê do realizacji zadania zgodnie z polityk± horyzontaln± UE z uwzglêdnieniem równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn oraz niedyskryminacji osób niepe³nosprawnych. Przy realizacji zadania nale¿y uwzglêdniæ ewentualne potrzeby niepe³nosprawnych uczestników, je¿eli takowe wyst±pi±.
9. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98334000-3 - Us³ugi wellness

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajêæ fitness

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w prowadzeniu zajêæ jogi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci techniczne i zawodowe:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
wymagane jest dysponowanie:
• jedn± osob± spe³niaj±c± warunki ³±cznie od a) do d):
a) posiadaj±ca wykszta³cenie minimum ¶rednie,
b) posiadaj±ca kurs instruktora lub trenera aktywno¶ci ruchowej, kurs instruktora lub trenera fitness,
c) minimum roczne do¶wiadczenie w prowadzeniu zajêæ fitness,
d) posiada znajomo¶æ jêzyka polskiego w stopniu wystarczaj±cym do wykonywania przedmiotu zamówienia.
• jedn± osob± spe³niaj±c± warunki ³±cznie od e) do h):
e) posiadaj±ca wykszta³cenie minimum ¶rednie,
f) posiadaj±ca kurs instruktora lub trenera jogi,
g) posiadaj±ca minimum roczne do¶wiadczenie w prowadzeniu zajêæ jogi.
h) posiada znajomo¶æ jêzyka polskiego w stopniu wystarczaj±cym do wykonywania przedmiotu zamówienia.

UWAGA:
Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie powy¿szych warunków przez jedn± osobê posiadaj±c± ³±cznie wymienione w punktach od a) do h) kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie.

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek mog± spe³niæ ³±cznie.
Dla ww. warto¶ci wskazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kurs NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówienie w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.6. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporz±dzonego wg Za³±cznika nr 11.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie przez Wykonawcê warunków zamówieñ zastrze¿onych zgodnie z art. 94 ustawy Pzp (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
2.1. status Wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub spó³dzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzaj±cych prowadzenie przez Wykonawcê lub przez jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie, dzia³alno¶ci, której g³ównym celem jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych;
2.2. procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1, zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie.
2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Wymóg z³o¿enie ww. dokumentów stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów;
2.4. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp;
2.5. o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotyczy przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, w przypadku zmiany prawa lub wyst±pienia innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które uniemo¿liwia³yby wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± i celem, a w szczególno¶ci:
a) gdy zajdzie konieczno¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, o którym mowa w rozdziale X, nie d³u¿ej jednak ni¿ o kolejne 3 miesi±ce,
b) dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na us³ugi,
c) wyst±pienie klêsk ¿ywio³owych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.