Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322376/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. „Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zielonka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. „Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63b1a5fb-112a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043381/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. „Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „.Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce.”
W ramach zadania przewiduje się m. in.:
1. sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji umowy,
2. roboty rozbiórkowe,
3. budowę nawierzchni jezdni,
4. przebudowę / budowę istniejących zjazdów,
5. budowę chodników,
6. budowę sieci kanalizacji deszczowej, przykanalików kanalizacji deszczowej, studni,
7. budowę oświetlenia ulicznego,
8. budowę kanału technologicznego,
9. przebudowa i budowa sieci nn i śn (w zakresie demontażu)
10. wycinkę drzew i krzewów,
11. przesadzenia drzew i krzewów,
12. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
13. wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę JPPC Polska Sp. z o.o. w zakresie:
- w branży drogowej
- w branży sanitarnej
- w branży elektrycznej
- w branży telekomunikacyjnej
- w branży gazowej
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja projektowa określająca zakres inwestycji objętej nadzorem znajduje się pod adresem https://zielonka.ezamawiajacy.pl/pn/zielonka/demand/notice/public/123819/details
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109332,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biksbit sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272890275
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Wycinarka wodna CNC
- Elementy mechaniczne niezbędnego oprzyrządowania wg dokumentacji technicznej
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Publicznego Przedszkola wraz z Klubem Dziecięcym (...) w Lwówku Śląskim (kontynuacja przerwanych robót)"
- Nadzór inwestorski nad inwestycjami: Część 1 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Sędziszów, Część 2 - Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja wodociągów na terenie gminy Sędziszów
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów".
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- USŁUGA PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY PRZYGOTOWANIU I REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: "BUDOWA ULICY UMULTOWSKIEJ [...]
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną SP ZOZ w Leżajsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.