eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaUsługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. "Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. „Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. „Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63b1a5fb-112a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043381/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. „Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „.Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce.”

W ramach zadania przewiduje się m. in.:
1. sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji umowy,
2. roboty rozbiórkowe,
3. budowę nawierzchni jezdni,
4. przebudowę / budowę istniejących zjazdów,
5. budowę chodników,
6. budowę sieci kanalizacji deszczowej, przykanalików kanalizacji deszczowej, studni,
7. budowę oświetlenia ulicznego,
8. budowę kanału technologicznego,
9. przebudowa i budowa sieci nn i śn (w zakresie demontażu)
10. wycinkę drzew i krzewów,
11. przesadzenia drzew i krzewów,
12. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
13. wprowadzenie stałej organizacji ruchu.

Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę JPPC Polska Sp. z o.o. w zakresie:
- w branży drogowej
- w branży sanitarnej
- w branży elektrycznej
- w branży telekomunikacyjnej
- w branży gazowej
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja projektowa określająca zakres inwestycji objętej nadzorem znajduje się pod adresem https://zielonka.ezamawiajacy.pl/pn/zielonka/demand/notice/public/123819/details

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109332,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biksbit sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272890275

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.