Og³oszenie z dnia 2022-09-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00471720/01 - Wynik z dnia 2022-12-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szyd³owo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szyd³owo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378479
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-516
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 6554019
1.5.8.) Numer faksu: +48 23 6549328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlowo-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.szydlowo-maz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szyd³owo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c5c376d-3ceb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00362856
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040857/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szyd³owo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szydlowo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach .pdf., .doc., .docx., .xls., .xlsx., .jpg. (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertê, a tak¿e
o¶wiadczenie o jakim mowa w pkt 11.1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezp³atnie korzysta, rejestruje siê lub loguje (w
przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://szydlowo.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE
(ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie
informujemy ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Szyd³owo; 06 – 516 Szyd³owo ul. Mazowiecka 61; Tel. 23 655 –40 - 19
2. w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Urz±d Gminy Szyd³owo; 06 – 516 Szyd³owo ul. Mazowiecka 61, a poczt± elektroniczn± na adres
mail: gmina@szydlowo-maz.pl, Tel. 23 655 40 19
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej (droga wewnêtrzna) w m. Dêbsk ( nr dzia³ki 220), na odcinku od km 0+040,00 do km 0+140,00.
Zakres prac obejmuje:
poszerzenie, wyrównanie i wzmocnienie jezdni (nak³adka) warstw± wi±¿±ca z betonu asfaltowego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowo¶ci Nowa S³awogóra.
Odcinki, jakie obejmuje zakres zamówienia to:
• Przebudowa drogi gminnej ( droga wewnêtrzna ) w m. Nowa S³awogóra (nr dzia³ki 244) , na odcinku od km 0+000,00 do km 0+150,00.
• Przebudowa drogi gminnej ( droga wewnêtrzna ) w m. Nowa S³awogóra (nr dzia³ki 68) , na odcinku od km 0+004,65 do km 0+233,00.
• Przebudowa drogi gminnej ( droga wewnêtrzna ) w m. Nowa S³awogóra (nr dzia³ki 246) , na odcinku od km 0+000,00 do km 0+150,00.
• Przebudowa drogi gminnej ( droga wewnêtrzna ) w m. Nowa S³awogóra (nr dzia³ki 125) , na odcinku od km 0+000,00 do km 0+145,00.
Zakres prac obejmuje:
wyrównanie i wzmocnienie jezdni (nak³adka) warstw± wi±¿±ca z betonu asfaltowego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowo¶ci Tyszki Bregendy.
Odcinki, jakie obejmuje zakres zamówienia to:
• Przebudowa drogi gminnej ( droga wewnêtrzna ) w m. Tyszki Bregendy (nr dzia³ki 73) , na odcinku od km 0+000,00 do km 0+212,00.
• Przebudowa drogi gminnej ( droga wewnêtrzna ) w m. Tyszki Bregendy (nr dzia³ki 95) , na odcinku od km 0+000,00 do km 0+194,00.
Zakres prac obejmuje:
wyrównanie i wzmocnienie jezdni (nak³adka) warstw± wi±¿±ca z betonu asfaltowego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:ZADANIE NR 1 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. DÊBSK
a)Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu), (def. wykonania zadania: protokó³ odbioru lub dokument równowa¿ny) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania o warto¶ci szacunkowej min. 35.000,00 PLN brutto ka¿da, obejmuj±cego budowê lub przebudowê lub remont (z wy³±czeniem remontów cz±stkowych) drogi lub ulicy klasy min. D.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia ¦wiadectwa Przejêcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzieñ podpisania Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
b)osób:
Wykonawca musi wskazaæ osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.
- osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownik Budowy:
- liczba osób: 1
- minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadaæ: uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ
- do¶wiadczenie zawodowe: do¶wiadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczêcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokó³ odbioru lub równowa¿ny dokument), o warto¶ci minimum 35.000,00 PLN brutto, obejmuj±cego budowê lub przebudowê lub remont drogi lub ulicy klasy min. D, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
ZADANIE NR 2 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W M. NOWA S£AWOGÓRA
a)Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu), (def. wykonania zadania: protokó³ odbioru lub dokument równowa¿ny) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania o warto¶ci szacunkowej min. 250.000,00 PLN brutto ka¿da, obejmuj±cego budowê lub przebudowê lub remont (z wy³±czeniem remontów cz±stkowych) drogi lub ulicy klasy min. D.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia ¦wiadectwa Przejêcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzieñ podpisania Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
b) osób:
Wykonawca musi wskazaæ osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.
- osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownik Budowy:
- liczba osób: 1
- minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadaæ: uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ
- do¶wiadczenie zawodowe: do¶wiadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczêcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokó³ odbioru lub równowa¿ny dokument), o warto¶ci minimum 250.000,00 PLN brutto, obejmuj±cego budowê lub przebudowê lub remont drogi lub ulicy klasy min. D, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
ZADANIE Nr 3 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W M. TYSZKI BREGENDY
a)Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu), (def. wykonania zadania: protokó³ odbioru lub dokument równowa¿ny) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania o warto¶ci szacunkowej min. 150.000,00 PLN brutto ka¿da, obejmuj±cego budowê lub przebudowê lub remont (z wy³±czeniem remontów cz±stkowych) drogi lub ulicy klasy min. D.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia ¦wiadectwa Przejêcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzieñ podpisania Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
b)osób:
Wykonawca musi wskazaæ osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.
- osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownik Budowy:
- liczba osób: 1
- minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadaæ: uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ
- do¶wiadczenie zawodowe: do¶wiadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczêcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokó³ odbioru lub równowa¿ny dokument), o warto¶ci minimum 150.000,00 PLN brutto, obejmuj±cego budowê lub przebudowê lub remont drogi lub ulicy klasy min. D, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 11.5 pkt b SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w art. 11.5 pkt b SWZ, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy; dokument o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Nie dotyczy6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt.11.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nast±pi±:• warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ,dokonywanie odbiorów – o czas, w którym z powodu warunków atmosferycznych umowa nie mog³a byæ realizowana,
• si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów – o czas, w którym z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej umowa nie mog³a byæ realizowana; za si³ê wy¿sz± uwa¿a
siê w szczególno¶ci klêski ¿ywio³owe, dzia³ania wojenne, zamieszki, akty o charakterze terrorystycznym,
• zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, it., w szczególno¶ci: odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub
obiektów infrastrukturalnych – o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty,
• zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub
dokumentacji technicznej urz±dzeñ – o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty,
• zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.; odmowa wydania przez organy administracji
wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidziano przy zawieraniu umowy,
konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich – w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy – o czas niezbêdny do
wykonania umowy w sposób nale¿yty,
• inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy.
2. zmiany osobowe:
• zmiana osób, realizuj±cych przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach,
• zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia na inne legitymuj±ce siê do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem spe³niaj±cym wymóg SWZ,
3. zmiany organizacji spe³niania ¶wiadczenia w zakresie:
• zmiana szczegó³owego harmonogramu wykonywania przedmiotu umowy,
• zmiana zasad dokonywania odbiorów ¶wiadczonych robót budowlanych,
4. p³atno¶ci:
• zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,
5. pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
• zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu,
• rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz
udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami;
minimalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytu³u wykonania umowy nie bêdzie ni¿sze ni¿ 50% wynagrodzenia umownego,niezale¿nie od zakresu ograniczenia wykonania zamówienia przez Zamawiaj±cego,
• kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; w takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji,
• wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, z powodu zmian wprowadzonych do umowy (np. termin realizacji umowy)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na „Platformie szydlowo.ezamawiajacy.pl”, udostêpnionej na stronie internetowej https://szydlowo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-09
INNE PRZETARGI SZYD£OWO
wiêcej: przetargi SZYD£OWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cz±stkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy S³omniki w 2025 roku.
- Bie¿±ce utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ¶cie¿k± rowerow± od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - G±bin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowo¶ci Go¶ciencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.