Ogłoszenie z dnia 2022-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129209/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiału zarybieniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Sułowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolka.stawymilickie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiału zarybieniowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0fbb708-c155-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129209/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału zarybieniowego dla potrzeb przedsiębiorstwaStawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Amur biały wylęg w ilości 500 000,00 sztuk (słownie pięćset tysięcy sztuk),
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału zarybieniowego dla potrzeb przedsiębiorstwaStawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Tołpyga pstra wylęg w ilości 600 000,00 sztuk (słownie: sześćset tysięcy sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału zarybieniowego dla potrzeb przedsiębiorstwaStawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Sum europejski wylęg żerujący w ilości 570 000,00 sztuk (słownie: osiemset tysięcy sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 34200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału zarybieniowego dla potrzeb przedsiębiorstwaStawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Amur biały wylęg podchowany w ilości 700 000,00 sztuk (słownie: jeden milion trzysta tysięcy sztuk)
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 66500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału zarybieniowego dla potrzeb przedsiębiorstwaStawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Tołpyga pstra wylęg podchowany w ilości 600 000,00 sztuk (słownie: jeden milion sto tysięcy sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału zarybieniowego dla potrzeb przedsiębiorstwaStawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Karp pełnołuski wylęg w ilości 1 850 000,00 sztuk (słownie: jeden milion sto tysięcy sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 8325 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału zarybieniowego dla potrzeb przedsiębiorstwaStawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca:
Miętus wylęg podchowany w ilości 20 000,00 sztuk (słownie: dwadzieścia tysięcy sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 7600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Fopp Gospodarstwo Rybackie Wąsosze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652047723
7.3.3) Ulica: Wąsocze 76b
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Fopp Gospodarstwo Rybackie Wąsosze
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Fopp Gospodarstwo Rybackie Wąsosze
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Fopp Gospodarstwo Rybackie Wąsosze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652047723
7.3.3) Ulica: Wąsocze 76b
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Fopp Gospodarstwo Rybackie Wąsosze
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Fopp Gospodarstwo Rybackie Wąsosze
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rybackie Samoklęski sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141711758
7.3.3) Ulica: Samoklęski Kolonia Górna 4
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-132
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO RYBACKIE "SAMOKLĘSKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO RYBACKIE "SAMOKLĘSKI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12210 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12210 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rybackie Samoklęski sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141711758
7.3.3) Ulica: Samoklęski Kolonia Górna 4
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-132
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12210 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.